AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Heb deze vakantie al 4x koortslip gekregen, wat ik normaal max 1-2x per jaar krijg.
Zou dit kunnen komen door een lagere weerstand door Dexa?
Ben deze vakantie met Dexa begonnen..

We willen er vanaf:D:D Haha graag gedaan. In ruil daarvoor, krijg ik een uitgebreide review:cool:

Ralf
Bij deze dan ;)

Gister heeft een kwart van dit pilletje me al op de been gehouden na een hele nacht niet geslapen te hebben, en dat is al heel wat. Ook merkte ik duidelijk dat ik betere zin had, sowieso na alle goede reviews die het product al gekregen heeft ga je er met een goed gevoel in.

Dan heb ik een paar uur geleden het restpilletje van gister gepakt, en ben behoorlijk energiek en zin om te trainen, ondanks dat ik gister toch een paar drankjes op had ;)
Geen dufheid, goede zin heb ik ook. Nu nog kijken hoe het met mijn vetverbranding verlopen gaat, daar zal ik nog op terugkomen. Ik kan wel wat wel vet verliezen.

Stats nu(volgens digitale weegschaal):
1 meter 76
79,8 kilo
40,9% spier
20,8% vet (buikje)
52,8% vocht

Hoe correct is dit trouwens? Ik kan hem niet vinden op internet maar heb er een van Soehnle waar je met blote voeten op moet gaan staan, met een losse display die je hele progress in een grafiek bijhoudt.

Zal over een paar weken nog wel eens de stats vermelden ;)

En nog bedankt voor de 60 caps :thumb:

Bij deze dan ;)

Gister heeft een kwart van dit pilletje me al op de been gehouden na een hele nacht niet geslapen te hebben, en dat is al heel wat. Ook merkte ik duidelijk dat ik betere zin had, sowieso na alle goede reviews die het product al gekregen heeft ga je er met een goed gevoel in.

Dan heb ik een paar uur geleden het restpilletje van gister gepakt, en ben behoorlijk energiek en zin om te trainen, ondanks dat ik gister toch een paar drankjes op had ;)
Geen dufheid, goede zin heb ik ook. Nu nog kijken hoe het met mijn vetverbranding verlopen gaat, daar zal ik nog op terugkomen. Ik kan wel wat wel vet verliezen.

1 meter 76
79,8 kilo
40,9% spier
20,8% vet (buikje)
52,8% vocht

Hoe correct is dit trouwens? Ik kan hem niet vinden op internet maar heb er een van Soehnle waar je met blote voeten op moet gaan staan, met een losse display die je hele progress in een grafiek bijhoudt.

ik wil ook zo een weegschaal die dat kan aantonen wat voor heb jij ?

Bij deze dan ;)

1 meter 76
79,8 kilo
40,9% spier
20,8% vet (buikje)
52,8% vocht

Bedankt vooe je uitgebreide review! :) Ben benieuwd naar je progressie. Vandaag weer een pil gehad?
ik wil ook zo een weegschaal die dat kan aantonen wat voor heb jij ?
Zo'n weegschaal is inderdaad heel handig. Alleen je moet je afvragen, hoe betrouwbaar is zoiets? Je hebt bijvoorbeeld ook van die vetmeters met hetzelfde idee. Je moet het vasthouden en voor je houden. Uit eigen ervaring weet ik, als je 3x zoiets doet, krijg je 3x een andere uitslag. Daarom is een 3/7punts meting altijd het meest precies :)

Maar ik wil je zo'n ding niet ontnemen, het is namelijk wel handig en als de cijfers telkens lager/hoger worden in positieve zin. Zie je dat je vooruit gaat! :) Ik heb toen zelf bij ibood.nl ééntje gekocht voor 24,90 euro, die had ook al deze functies.

Ralf

Bedankt vooe je uitgebreide review! :) Ben benieuwd naar je progressie. Vandaag weer een pil gehad?

Zo'n weegschaal is inderdaad heel handig. Alleen je moet je afvragen, hoe betrouwbaar is zoiets? Je hebt bijvoorbeeld ook van die vetmeters met hetzelfde idee. Je moet het vasthouden en voor je houden. Uit eigen ervaring weet ik, als je 3x zoiets doet, krijg je 3x een andere uitslag. Daarom is een 3/7punts meting altijd het meest precies :)

Maar ik wil je zo'n ding niet ontnemen, het is namelijk wel handig en als de cijfers telkens lager/hoger worden in positieve zin. Zie je dat je vooruit gaat! :) Ik heb toen zelf bij ibood.nl ééntje gekocht voor 24,90 euro, die had ook al deze functies.

Ralf
Yes, vandaag meteen na het wakker worden een hele pil genomen op lege maag. Het enige wat ik wel aanraad is een half uur naderhand, als de pil nog niet helemaal is ingewerkt, toch wat te eten want ik ging net bijna knock out in de winkel. Had geen trek dus maar even een drinkontbijt naar binnen gewerkt toen ging het weer.
Het doet dus wel degelijk iets, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat het energieke gevoel meevalt bij mij. Kan met mijn ADHD te maken hebben maar het is bij mij niet zoals de meeste hier beschrijven dat ze bijna staan te stuiteren.
Ik merk dus wel dat het mijn metabolisme opkrikt, gister kreeg ik ineens zo'n hongeraanval na het trainen, terwijl ik alleen maar cardio heb gedaan, dat is normaal niet zo.

Ben wel een halve kilo kwijt sinds gister alleen het vetpercentage is hetzelfde. Ben benieuwd hoe het verder verloopt :)

Van mij ook even een update. Gisteren heb ik een halve genomen. Behalve dat ik het een beetje warm had, heb ik er niet veel van gemerkt. Na ongeveer twee uur had ik zelfs een dipje en zat ik volop te geeuwen.

Vandaag dus een hele geprobeerd. Wellicht ben ik goed bestand tegen de ingredienten, want ook nu heb ik er bijna niks van gevoeld. Iets meer plassen dan normaal, beetje droge mond en 's ochtends iets warmer gehad dan normaal. Jammer genoeg heb ik niks van de energie rush of extra focus gevoeld. Ik heb de tablet om 7.30 voor het ontbijt genomen, en tegen 10 u 's ochtends had ik eigenlijk al weer trek. Wat ik wel merk is dat ik niet loop te zoeken naar zoetigheid en ook de trek wordt niet erger dan dat. Dus geen gat in je maag van de honger halverwege de dag.

Ondanks dat ik er niet veel van voel, doet het volgens mij wel echt iets, want mijn buik ziet er al een stuk droger uit. Normaal hou ik behoorlijk wat vocht vast en heb ik rondom mijn buikspieren weinig defenitie (zeker niet aan het eind van de dag) maar nu zie ik duidelijk de tekening op mijn buik.

De weegschaal geeft nog geen ander getal aan, maar het is mij eerder gebeurd dat ik vet verlies en tegelijk spier opbouw, dus dan blijft het gewicht ook gelijk. Ik zal morgen eens een meting doen met de calliper. Dan is het resultaat beter vast te stellen. :)

Al met al tot nu toe een goed gevoel over Dexa. Ben benieuwd hoe het er over 1 of 2 weken uitziet! :)

Weegschaal is met een fatburner ook geen goede meetmethode. Zeker even je VP meten na een weekje dexa en dan zal je zien dat het lager uitkomt :).

Ben er drie weken geleden ook mee begonnen.
Ervaring met middelen die (helaas) niet meer te verkrijgen zijn dus mijn graadmeter is vrij hoog.
Eerste week
3 dagen halve... merkte niet veel geen vet verlies.
vanaf de vierde dag 1 hele! Eerste week voelde het echt lekker beetje zweverig maar wel lekker.Veel energie.
Vanaf dag 12 lichte hoofdpijn en veel zweten. energiepijl daalde enorm en savonds stortte ik om 9 uur helemaal in. Wel vetverlies!
Na bijna 3 weken ben ik er mee gestopt die pijn aan mn hoofd was niet meer te dragen ( 6- 8 paracetemol) en veel chagerijnig.
Wel paar kilootjes afgevallen maar nog lang niet genoeg!
Zucht..... verlang terug naar vroeger..... toen nog niet alles verboden en "gewoon" verkrijgbaar was :-)

Denk aan regelmatig te blijven drinken mensen! Velen vergeten dit;)

Vanmorgen ineens 1 kg minder op de weegschaal. Ga nu eerst ff meten, anders heb ik straks geen vergelijkings materiaal!

Net op de weegschaal gaan staan:
79,0 kilo
40,6% spier (geen krachttraining meer gedaan, alleen cardio)
21,2% vet (niet vet gegeten, maar kan liggen aan de 6 pilsjes gister op het terras)
52,6% vocht
(dit was trouwens na het ontbijten, 2 worstenbroodjes en 3 haringen)

Ben dus wel wat kwijt, maar heb gister bv. alleen maar drinkontbijt plus een medium bordje chili con carne op, en dat was het.
We zullen zien hoe het over een paar dagen is ;)

Laatst bewerkt:
Net op de weegschaal gaan staan:
79,0 kilo
40,6% spier (geen krachttraining meer gedaan, alleen cardio)
21,2% vet (niet vet gegeten, maar kan liggen aan de 6 pilsjes gister op het terras)
52,6% vocht
(dit was trouwens na het ontbijten, 2 worstenbroodjes en 3 haringen)

Ben dus wel wat kwijt, maar heb gister bv. alleen maar drinkontbijt plus een medium bordje chili con carne op, en dat was het.
We zullen zien hoe het over een paar dagen is ;)

Wat is de reden dat je dexaprine neemt?

Wat is de reden dat je dexaprine neemt?

De hoofdreden en enige reden is om dat bierbuikje weg te krijgen. Ik cardio normaal al bijna 5 dagen in de week maar er gebeurt niks. Ik eet misschien ook gewoon teveel, ook dat heb ik nu aangepast, en ik dacht dan neem ik er ook maar afslankpillen bij, wellicht dat dat ook een extra push geeft.

De hoofdreden en enige reden is om dat bierbuikje weg te krijgen. Ik cardio normaal al bijna 5 dagen in de week maar er gebeurt niks. Ik eet misschien ook gewoon teveel, ook dat heb ik nu aangepast, en ik dacht dan neem ik er ook maar afslankpillen bij, wellicht dat dat ook een extra push geeft.

Ok! Duidelijk! Ik schrok van je "voeding" dat ik las. Hoop dat het een uitzondering was en niet standaard?

Ok! Duidelijk! Ik schrok van je "voeding" dat ik las. Hoop dat het een uitzondering was en niet standaard?
Ja, is zeer zeker een uitzondering :)

Ik eet normaal gesproken eerder teveel als te weinig, dat is ook een probleem dat het afvallen bemoeilijkt.
Probeer nu dus af en toe de calorieën tot een minimum te beperken, ik doe tijdelijk even geen krachttraining dus heb het ook niet echt nodig. Ik wil echt graag dat buikje weg, begint na een paar jaar nu echt te vervelen, helemaal omdat ik tot mijn 19de altijd een wasbordje had.

Ja, is zeer zeker een uitzondering :)

Ik eet normaal gesproken eerder teveel als te weinig, dat is ook een probleem dat het afvallen bemoeilijkt.
Probeer nu dus af en toe de calorieën tot een minimum te beperken, ik doe tijdelijk even geen krachttraining dus heb het ook niet echt nodig. Ik wil echt graag dat buikje weg, begint na een paar jaar nu echt te vervelen, helemaal omdat ik tot mijn 19de altijd een wasbordje had.

;)
Ik zou schommelen per dag qua kcal...

Terug
Naar boven