AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

11:00 uur: een kwart pil genomen op nuchtere maag met groene thee;
13:00 uur: Trainen (Kort, 20 minuten buik training);
14:00 uur: BCAA&EAA (11g) en creatine genomen
14:15 uur: Trainen
15:15 uur: Tijdens training begint ie te werken. Meer energie. Maar ook meer vermoeidheids gevoelens.
18:00 uur: Berehonger, dubbele avondmaaltijd genomen. (400g witvis, slamix, en nog veel meer);

22:45 uur: Klaarwakker, dat is het gevoel als ik me nu moet omschrijven. De (kwart) pil werkt nu al 7,5 uur. Ik voel nog niets van afnemen of inzakken, nog steeds bakken energie en geen zin om te gaan slapen. Volgens etiket werkt ie 8 uur, dus ik zou om 23:15 uur lekker moeten kunnen gaan slapen.

Waarom maar een kwartje? Dit om vast wat in mijn bloed op te bouwen/ te hebben voor morgen ochtend, ik heb ervaring dat dat goed werkt bij mij, en, om (bijna) zeker te weten dat ik vannacht goed slaap. Morgen ochtend gaat er een halve pil naar binnen met 50 of 60 gr. koolhydraten (dextrose/maltodextrose/vers perensap(=vruchtensuikers)), (vandaag zonder koolhydraten en dus insuline en dus transport door lichaam genomen), en ik neem hem eerder, om 9 uur i.p.v. 11 uur.

Laatst bewerkt:
Om 10:55 uur een kwartje naar binnen gepopt.
Op nuchtere maag.
Samen met een liter groene thee voor net dat kleine beetje extra.
"Zit er klaar voor" ... :-) (Voor een stevige training van 2 uur zo rond 12:15u).

Dat moet wel lekker gaan:D Laat het ons maar weten.:cool:

Om 8:30 uur: halve pil genomen.

Meer energie, maar ook meer vermoeid, zal nog uitleggen hoe dit zit.
Werkt niet op de feelgood bij mij, ergens fijn, zal dus niet verslavend zijn;
Meer zweten;
Pas heel laat inslapen; (2 uur in de nacht)
(Nu baal ik verschikkelijk als ik ergens niet goed door kan slapen, maar het vreemde is, ik word met veel energie wakker, netjes op zelfde tijd als altijd);
Veel minder honger (het is nog maar dag 2 na begin er mee, en een halve pil dus);
Beetje duf;
Denk om blijven eten, want niet eten + dufheid slapheid van de pil is echt niet lekker.

Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal dagen dexaprine gebruikt in de ochtend, gewoon een hele pil.
Ik moet zeggen dat ik het aardig snel begon te voelen.. Maar ik kreeg er niet bepaald energie van.. Ik werd er meer licht in mijn hoofd van.

Wel onderdrukte het mijn eetlust erg goed, ben in de middag nog gaan trainen, maar doordat ik zo licht in mijn hoofd was, niet de beste training.

Eventueel dat te weinig eten dit heeft veroorzaakt.

Ik heb een aantal dagen dexaprine gebruikt in de ochtend, gewoon een hele pil.
Ik moet zeggen dat ik het aardig snel begon te voelen.. Maar ik kreeg er niet bepaald energie van.. Ik werd er meer licht in mijn hoofd van.

Wel onderdrukte het mijn eetlust erg goed, ben in de middag nog gaan trainen, maar doordat ik zo licht in mijn hoofd was, niet de beste training.

Eventueel dat te weinig eten dit heeft veroorzaakt.

Zou te maken gehad kunnen hebben met te weinig voeding inderdaad. Misschien wat later nemen of anders misschien toch even de dosering halveren of meer verdelen.:)

Vandaag een sampletje geprobeerd, las zoals gewoonlijk te laat dat ik maar een halfje moest nemen. Maar 1pill was prima was als een bezetene aan het trainen geweest, en daarna werd het rustiger maar de focus blijft aanhouden nu nog :).

Goede focus gisteren. Blijft zeker 8 tot 18 uur aanhouden. Ik heb ook inderdaad dat lichte gevoel alsof je te weinig hebt gegeten, daar lijkt dat zweverige wat op. Doet me ook aan Black Cats pillen denken. Ook nog weinig eten er bij zal dat versterken. Je moet afwegen of je dit gevoel wilt of kiest voor zonder dit dit middel en dan soms wat hongergevoelens. Dit is voor mij dag 3, op een halve pil, om 9:30 uur genomen. 2 Nachten laat ingeslapen, maar heb daar geen last van, voel me prima. Maar voel me niet euforischer of lekkerder dan nomaal, ben daar blij om, want dan is het ook niet verslavend. Heb hem genomen met 1,5 gr beta alanine en 3 koppen koffie en ga over een uurtje of zo lekker tintelend te training in, en pas tijdens het trainen, (en zweten, meer dan normaal) gaat ie werken bij mij. Meer energie maar ook voel ik mijn spieren en lichaam meer, tegenstrijdig haast. En zoals gezegd, werkt hij gewoon gerust nog 6 tot 12 uurtjes door zonder crash, geen ups and downs, geen emotionele buien, geen fluorgele urine, geen misselijkheid, geen buikpijn, geen hoofdpijn, soms iets van duizeligheid.

Update: Het is nu 14:15 uur. Nog geen enkele werking. Dus ik gooi er een Body&Fitshop "Fast diet" pil bij in. Misschien dat de berichten van dat de werking elke dag wat minder wordt toch kloppen. Morgen ochtend neem ik dus een 3/4 pil van Dexaprine.

Update: Het is nu 18:20 uur. Goed getrained, ging lekker. Zweten. Helder in hoofd. Volgende update is in een nieuw bericht na een week gebruik van 3/4 elke dag. (Of een hele). Ik neem hem zo vroeg mogelijk in omdat ie pas na 2 uur gaat werken en vervolgens 18 uur lang werkt.

Laatst bewerkt:
hey
ik ben vanplan dit product ook te bestellen en dus te gebruiken.
ik zou dit om 08:00 (voor school) willen innemen, maar is dit een goed idee aangezien ik 's avonds kan trainen (soms is dit rond 17:00u en soms later max 19:00u).
Nu is mijn vraag of dit tijdstip goed is of dat ik het beter later kan innemen ?

Neem nu elke dag een 3/4 pil om 9:00 uur. Het werkt bij mij 24 uur lang heel mild, geen boost (meer). Wel slecht slapen. Slechte libido (inmiddels); meer plassen misschien; inzak momenten; moe; vaak nog wel degelijk honger; geïrriteerd soms; Ik wacht tot Athletic Xtreme Slim FX in Nederland op de markt komt, dan probeer ik die.

Laatst bewerkt:
Ik zit nu in de cut en ik wil gebruik maken van Dexaprine, echter na wat in het topic gelezen te hebben twijfel ik toch. Je krijgt dus een goede energieboost waardoor de training etc. optimaal verloopt? Maar daarnaast lig je s'avonds ook wakker waardoor je ook weinig rust hebt?

De gehele dag 160% meer vetverbranding!

Misschien een domme vraag, maar Dexaprine alleen op trainingsdagen nemen? Of ook gewoon op rustdagen omdat 160% vetverbranding ook op rustdagen handig is.. xD

Alvast bedankt

Ik ben nu 2 weken bezig. Elke ochtend 3/4 pil. (Om 8 uur of om 11 uur, maakt niet zo veel uit, met of zonder koffie maakt ook niet zo veel uit). Ook op 1 dag een hele geprobeerd, en ook een dag een halve. Maar dat beviel me niet. Ik ga voorlopig zo door.

Of je wakker ligt er aan hoe je er op reageert. Iedereen verteld wat anders. Misschien merk je niks van de werking, of misschien is je eetlust weg. Ik lig 1 tot 2 uur lang wakker voor het slapen gaan, waar ik eerst geen last van had trouwens, en wordt nu elke nacht om het uur wakker, ik slaap heel licht. Niet optimaal dus als je flink wilt trainen. Want dan is goede nachtrust heel belangrijk.

Ik heb dit een tijdje gebruikt en goed gemerkt dat ik meer zweet, zelfs na een simpel tochtje op de fiets naar school zweette ik toch al behoorlijk (wat zo af en toe minder fijn is).

Ik vroeg me alleen af of ik dit icm pre-workout kan nemen. Sinds een week gebruik ik nu voor de training Jack3d en heb nu al een maand ofwat geen dexaprine gebruikt. Zou ik weer dexaprine kunnen gebruiken en ook de Jack3d nemen voor de training, of zou dit te veel worden?

Is best wel te doen. Hangt er gewoon vanaf hoe gevoelig je eraan bent.

In het weekend sta ik op, neem 1 volledige depax in op nuchtere maag en half uurtje later drink ik er noxi pro bovenop voor de training. Combi is super om op te trainen.

In de week neem ik 's ochtends op nuchtere maag 1 caps en dan rond 16uur mijn noxi voor de training. Enkel eerste 2 dagen last gehad van slapeloze nachten.

Oke, van de week zal ik een poging wagen dan, want ik heb niet het idee dat ik er erg gevoelig voor ben.

Eergisteravond besteld, gister 's ochtends binnen gekregen. Complimenten voor de snelle service!

Heb vandaag met het wakker worden 1 have pil genomen zoals aanbevolen. Eerste 2 uur heb ik er zo goed als niets van gemerkt, maar zodra ik met mijn cardio sessie begon kon ik het wel merken. Normaliter hou ik het tussen de 30-40 minuten vol om op 10 km/h te rennen maar toen ik nu aan de 40 minuten zat merkte ik totaal niet dat ik moe was of energie tekort kwam. Het is dat ik zo naar de kapper moet anders kon ik er voor mijn gevoel nog 3 kwartier achteraan gooien.

Het is natuurlijk de eerste dag dat ik het probeer dus het kan goed niet eens door die halve pil komen en gewoon tussen m'n oren zitten. Vandaar dat ik hier vaker zal posten. Nu eerst de beginfase van 5 dagen afmaken. Daarna komt er weer een updateje.

Groeten Joep

Na een vreselijke sinterklaas junkweek heb ik gister mijn potje Dexaprine open gemaakt..Met de hoop dat het mijn eetlust zou remmen en ik weer in mijn goede cleane eetschema ritme zou komen. Dus vooral om het snaai gedrag te verminderen.
Gisterochtend dus 1/3 pil genomen op nuchtere maag. Daarna bordje pap gegeten en naar de gym gegaan. In plaats van extra energie kreeg ik een enorm moeheids complex. Het allerliefste wilde ik op een bankje gaan liggen en mijn ogen dicht doen. Echt een hele rare extreme vermoeidheid. Ook erg overdreven geeuwen. Al mij concentratie ging verloren om tegen deze vermoeidheid te vechten. Waardeloze training dus. Rest van de dag licht in mijn hoofd en totaal geen verminderde eetlust.
Vandaag 2/3 pil genomen gelijk na mijn ochtend training. Na een uurtje begon ik weer extreem te geeuwen en vermoeidheid sloeg weer in. Honger gevoel ook absoluut niet weg. Nu nog steeds vemoeid en duizelig. Verdere bijwerkingen: veel plassen en erg droge mond. Vanochtend ook halve kilo minder in gewicht, terwijl mijn lichaaamsgewicht altijd super constant is. Ook na een junk nooit meer dan 200 gram meer of minder.

''Voorkomt hongergevoel''.

Moet ik dit zien als een pluspunt? Ik moet zónder dit spul al proppen om aan de 3500 kcal te komen!

Veel plassen, heb ik ook. Droge mond, ietsjes ja. Je wat raar voelen als ineens inzakken of geeuwen en zo hoort er ook wel bij, het is geen wonderpil, je moet die bijwerkingen er maar voor lief bij nemen denk ik dan. Neem eens een hele pil dan, kijk hoe dat is. Iets minder honger heb ik. Maar volstouwen met een pan zilvervliesrijst, met daarnaast een halve kilo groente en een halve kilo vlees of vis lukt nog steeds hoor. Valt best mee. Ik had vanmorgen om 8:30 uur 1/3 genomen, daarna lekker warm gevoel tegen zweten aan. Prettige energie, wel iets te prikkelbaar en opgefokt. Om 11 uur 1/3 schepje Mesomorph er bij genomen met 4 bakken sterke zwarte koffie. Om 11:30 uur ga ik trainen. Ben benieuwd naar deze stack.

Hele pil is voor mij te heftig, ook na ruim 2 weken nog. Ik lig de halve nacht klaar wakker. Verder een veels te rijke fantasie dan, in m'n slaap, maar ook overdag wel, beelden zien, "sketching" heet dat dacht ik in engels. Nu Enkele dagen op 1/3 pil. Veel relaxter, en nu kan ik er bij gaan stacken, met bijv. Mesomorph (van APS).

Laatst bewerkt:
Sinds gister was mijn beginfase over. Ik heb nu voor de 2e dag een hele pil ingenomen. Moet zeggen dat ik er nog aan moet wennen. Een halve was nog te doen maar met die hele ben ik af en toe vrij misselijk en duizelig. Ook transpireer ik veel meer maar dat zullen we dan maar als een pluspunt zien. Dat het honger gevoel verdwijnt klopt wel, alleen na 8 uur schiet dat gevoel hard terug en barst ik van de honger. De energie boost is wel fijn. Het hardlopen hou ik gemiddeld 20 min. langer vol :)

Terug
Naar boven