AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Wellicht niet de sterkste fatburner, maar hij onderdrukt het hongergevoel heel goed (heb ik vooral nodig op no-carb dagen). Daarnaast is dit een uitstekende mood/focus enhancer. Voor een tientje per maand is het een prima supplement.

Inderdaad een hele goede om honger te onderdrukken iets wat in de cut zeer handig is op de lage dagen

Wellicht niet de sterkste fatburner, maar hij onderdrukt het hongergevoel heel goed (heb ik vooral nodig op no-carb dagen). Daarnaast is dit een uitstekende mood/focus enhancer. Voor een tientje per maand is het een prima supplement.

Wat is dan een sterkere volgens jou? Zonder ephedrine.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 21:48 ----------

I survived :P

Neem nu max 2 bakjes koffie

Ja dat kan ik ook nog wel aan, max 3 denk ik. Maar 6, daar schrok ik wel ff van :D

Wat is dan een sterkere volgens jou? Zonder ephedrine.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 21:48 ----------

Ja dat kan ik ook nog wel aan, max 3 denk ik. Maar 6, daar schrok ik wel ff van :D

Goede vraag, maar ik heb al een tijd geen fatburner naast Dexa gebruikt (alleen Stacker 2, maar je wil geen ephedra). Ik was in 2010 30kg in 4 maanden afgevallen (van 109 naar 79) met behulp van Hydroxycut Hardcore X, maar die wordt niet meer verkocht volgens mij. Gelukkig maar ook, ik kreeg nierstenen van die troep, nooit meer. Vet verbranden deed ie wel, maar gezond was het niet. Anyway, ik denk dat als je een echt effectieve fatburner wil, je beste keuze toch ephedra is, is volgens velen een stuk sterker dan commerciele fatburners, die eigenlijk overprijsde caffeine tabs zijn.

Hydroxycut ja die ken ik ook nog wel van vroeger :D Maar nu ben ik toch wel erg tevreden met Dexa hoor, voor een legale fatburner vind ik dit toch wel de beste :)!

Hydroxycut ja die ken ik ook nog wel van vroeger :D Maar nu ben ik toch wel erg tevreden met Dexa hoor, voor een legale fatburner vind ik dit toch wel de beste :)!

Klopt, ik lees veel positieve reviews, veel mensen vallen hier goed mee af (ook vrienden van mij). Hij stimuleert bij mij de vetverbranding enigszins (is zeker niet slecht), maar de oudere fatburners vond ik krachtiger. Maar dit is wel een prima product, hij doet wat ik van hem verwacht (geen honger, betere mood/focus).

Gisteren begonnen met 1 pil in de ochtend,de eerst uren best wel heavy hartkloppingen en heel de dag geen honger inderdaad, was nl zo misselijk als een krab!

Ik heb nog de Dex met de oude formule, en wil deze volgende maand 1 maand lang gebruiken.
Beginnend met een halfje.

Speed gebruikt je dopamine receptoren maar ook een klein beetje je serotonine. Geld dit dan ook voor de dex?
Kan je dit spul ook gebruiken voor een feestje i.p.v. speed?

Gisteren beginnen met een halve, vanochtend weer een halve genomen. Voel me ongeveer 5 min energiek wel een opgejaagd gevoel paar uurtjes maar tegelijkertijd ook moe. Heb hoofdpijn maar weet niet of het nou van die pil komt of door me verkoudheid. Geen idee wat ik t beste kan doen, voel me niet energiek zoals iedereen zegt...

Iemand tips ?

Heb deze ook binnen gekregen. Heb net ruim een maand aan ripped gezeten, is me super bevallen.
Ben wel redelijk gewend aan ripped nu.
Moet ik dan ook met een halve beginnen van dexa? Of kan ik er dan direct een hele in gooien?

Ik slik elke morgend gewoon een hele pil in (9:00) . Dan eet ik wa en ga ik werken ,na mn werk 18-19:00 werkt deze nog steeds en zweet ik als een paard , ook heb ik gedurende de dag geen trek in iets , wel heb ik dat ik tot 2 uur na het innemen last heb van trillingen , net of mijn botten trillen maar men huid niet echt , ik ben ook wel nog maar 15 jaar , ben 1m90 , weeg 77kg en kwam van 81 kilo (in 5 dagen ) en neem ook nog creatine

Hmm ik gebruik het zelf nu een week en ik heb er vandaag om 8:30. twee en een half achter elkaar geslikt om een duidelijke analyse hier te geven wat voor effect het op mij heeft. Misschien dat jullie sommige dingen kunnen verklaren want dat kan ik niet namelijk.

1. Druk gevoel (moet trainen!!!!)
2. Liefdevol (weird ben nu in zo'n mood dat ik lieve berichtjes wil sturen naar geliefde)
3. HONGER!
4. Trillende handen.
5. Reactievermogen voelt hoger.
6. Hart voel ik goed tekeer gaan zonder dat mijn hartslag hoog is.

Heb deze ook binnen gekregen. Heb net ruim een maand aan ripped gezeten, is me super bevallen.
Ben wel redelijk gewend aan ripped nu.
Moet ik dan ook met een halve beginnen van dexa? Of kan ik er dan direct een hele in gooien?

half, ik ben de eerste paar dagen ook met een halve begonnen maar begon vrij snel aan een hele, ik nam hem in 10 min voor het eten, het was half 7 smorgens en ik ging nog even terug het bed in na het eten, ik werd na 15 min het bed uit getrild doordat me hart zo hard aan het kloppen was dat ik me ademhaling hoorde haperen op me hartslag.

een week weer een halve genomen en dan neem ik bij de 2e maaltijd weer een halve, dit doe ik nu nog steeds.

half, ik ben de eerste paar dagen ook met een halve begonnen maar begon vrij snel aan een hele, ik nam hem in 10 min voor het eten, het was half 7 smorgens en ik ging nog even terug het bed in na het eten, ik werd na 15 min het bed uit getrild doordat me hart zo hard aan het kloppen was dat ik me ademhaling hoorde haperen op me hartslag.

een week weer een halve genomen en dan neem ik bij de 2e maaltijd weer een halve, dit doe ik nu nog steeds.

En wanneer houdt dat drukke gevoel een beetje op?
Is het net zo als Ripped, dat je het savonds nog steeds voelt?

Verstandig op deze manier. De gehele dosering ineens kan teveel zijn. Goed nagedacht!;)

En wanneer houdt dat drukke gevoel een beetje op?
Is het net zo als Ripped, dat je het savonds nog steeds voelt?

het vage is dat het pas later op de dag begint, ze zeggen dat het rond de 12 uur lang werkt, ik neem het eigenlijk elke dag om 7 uur in en vanaf een uurtje of 5/6 s'avonds begin ik kortademig te worden en als ik rustig zit of lig voel ik me hart af en toe wat harder gaan kloppen weer.
het hart is gelukkig niet zo heel erg s'avonds, niet zo erg als dat je er net een hele hebt ingenomen.

Vandaag verhoogd naar 1 pil omdat ik bij een halve niet zoveel merkte. Maar ben nu heel misselijk! Voel me barslecht pff Hoelang blijft dit gevoel meestal? Heb de pil om 7u ingenomen, zijn dus al 3,5 uur verder.

Vandaag verhoogd naar 1 pil omdat ik bij een halve niet zoveel merkte. Maar ben nu heel misselijk! Voel me barslecht pff Hoelang blijft dit gevoel meestal? Heb de pil om 7u ingenomen, zijn dus al 3,5 uur verder.

Kan een momentopname zijn he... Probeer het morgen nogeens en kijk dan hoe je er op reageerd

Is altijd eerste paar x. Ik zit nu een 1.5 week op anderhalve pil, heb nog steeds de eerste 1.5/2.5 uur flinke hartslag enzo. Stond laatst zelfs bijna kotsend boven de plee :roflol: had toen wel al 20 uur gevast, dus vandaar wss.

Ik kan begrijpen dat deze dosering wat zwaar valt. Ik weet niet of je het op een nuchtere maag hebt genomen, wellicht is het anders een optie om eerst een maaltijd te nemen en vervolgens de Dexaprine. Aangezien dit gewoon een enorm zware fatburner is.

Ralf

Terug
Naar boven