XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

lees de ene keer ook goede dingen over dit product en de andere keer slechte. en wil het ook gaan aanschaffen maar ben van mijn eigen al heel rap heel uitgeput.
gaat dit product het niet nog erger maken ???

Beste B&F,

ik was net effe op jullie site aan het lezen over de dexaprine, ik zie allen niet echt veel over de ingredienten. Zit er nou WEL of geen 1,3DMAA zo niet wat zijn de nieuwe ingradienten? ik hoor steeds vaker dat de nieuwe formule minder/niet werkt maar hier lees ik toch dat t wel echt lekker gaat als je dexa op hebt.

gr.

Net nog eens een pilletje genomen na een vol tablet ripped.

Ga deze gebruiken voor de trainingsdagen.
We zijn een uur verder en de werking voel je 100%.

Hart klopt sneller.
Adem stokt.
Onrustig gevoel.

Nog een uur voor ik kan trainen.... I am so eager to workout

Welk stofje zorgt precies voor dat opgejaagd gevoel want bij ripped heb je dat niet.

Supplement Facts
Serving size: 1 caplet
servings per container: 60
Dexaprine Tri-Phase Ignition System 850 mg
Thermogenic Amine Mood Enhancement Complex:
acacia Rigidula (98%)
citrus auratium (30%)
Extended Release Energy Complex:
caffeine anhydrous
green tea extract
Alpha-2 Adregenic Activation Complex:
Isopropylactopamine
3,3 Diiodo L-Thyronine, 3,5 Diiodo L-Thyronine

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

ik was net effe op jullie site aan het lezen over de dexaprine, ik zie allen niet echt veel over de ingredienten. Zit er nou WEL of geen 1,3DMAA zo niet wat zijn de nieuwe ingradienten? ik hoor steeds vaker dat de nieuwe formule minder/niet werkt maar hier lees ik toch dat t wel echt lekker gaat als je dexa op hebt.

gr.
Zit geen DMAA in. :) Wij horen eigenlijk nauwelijks tot geen verschil tov de oude. Nogsteeds verreweg de meest verkochte burner.
Net nog eens een pilletje genomen na een vol tablet ripped.

Ga deze gebruiken voor de trainingsdagen.
We zijn een uur verder en de werking voel je 100%.

Hart klopt sneller.
Adem stokt.
Onrustig gevoel.

Nog een uur voor ik kan trainen.... I am so eager to workout

Welk stofje zorgt precies voor dat opgejaagd gevoel want bij ripped heb je dat niet.

Supplement Facts
Serving size: 1 caplet
servings per container: 60
Dexaprine Tri-Phase Ignition System 850 mg
Thermogenic Amine Mood Enhancement Complex:
acacia Rigidula (98%)
citrus auratium (30%)
Extended Release Energy Complex:
caffeine anhydrous
green tea extract
Alpha-2 Adregenic Activation Complex:
Isopropylactopamine
3,3 Diiodo L-Thyronine, 3,5 Diiodo L-Thyronine
Vooral Acacia Rigidula en Citrus Aurantium, dit zijn twee ontzettend sterke ingrediënten die voor het grootste deel verantwoordelijk zijn.

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerste bevindingen na 1 week gebruik:
Eerste 2 dagen een halve tablet, vanaf dag 3 een volledige.
Oude versie met 1,3DMAA

- Kan me iets beter concentreren. Al is dat niet zooo heel goed merkbaar, geen overdreven focus ofzo.
- Een iets 'wakkerder'/opgewekter gevoel. (ook niet overdreven)
- Eetlust is niet echt verminderd, al zal ik overdag wel minder snel de neiging hebben om tussendoor een snack te eten.
- Geen verhoogde hartslag
- Geen onrustig / opgejaagd gevoel
- Geen crash

Als ik dit vergelijk met andere reviews lijk ik er weinig/geen effect van te hebben...

Na 4-6 weken gebruik zal ik nog een review schrijven voor de resultaten op iets langere termijn.

Vandaag binnen gekregen en ik merk toch wel een rush ongeveer 15min na het innemen. Verder merk ik dat er cafeïne in zit, geen mega misselijk gevoel zoals sommige ervaren. Bij mij zit wel de 1.3 dmaa(bij b&f besteld) ik dacht dat deze versie niet meer verkrijgbaar was?

Ik post over 2 weken mijn bevindingen.

Vandaag binnen gekregen en ik merk toch wel een rush ongeveer 15min na het innemen. Verder merk ik dat er cafeïne in zit, geen mega misselijk gevoel zoals sommige ervaren. Bij mij zit wel de 1.3 dmaa(bij b&f besteld) ik dacht dat deze versie niet meer verkrijgbaar was?

Ik post over 2 weken mijn bevindingen.

Hoe weet je dat het bij jou er wel inzit? Staat het op het pakje? (Neem ik aan)
Vandaag besteld dus krijg het morgen binnen. Ik ben benieuwd! :D

Ben sinds kort weer Dexaprine aan het gebruiken, zonder de 1.3dmaa.
Het rare is dat ik nu veel zenuwachtiger ben dan bij de vorige versie MET 1.3dmaa, wat kan dit verklaren?

Na inname langer wachten met eten versterkt het effect. Niet te lang wachten though, dan word ik helemaal hyper :)

Hoe weet je dat het bij jou er wel inzit? Staat het op het pakje? (Neem ik aan)
Vandaag besteld dus krijg het morgen binnen. Ik ben benieuwd! :D
Top, jij ook bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!:cool: Dexaprine zit momenteel in de weekaanbieding, profiteer er dus van! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben sinds kort weer Dexaprine aan het gebruiken, zonder de 1.3dmaa.
Het rare is dat ik nu veel zenuwachtiger ben dan bij de vorige versie MET 1.3dmaa, wat kan dit verklaren?

Na inname langer wachten met eten versterkt het effect. Niet te lang wachten though, dan word ik helemaal hyper :)
Het kan zijn dat het vervangende ingrediënt van de DMAA dit veroorzaakt, is toch net weer een andere manier om energie op te wekken:cool:

Ralf

Ik heb met dmaa en zonder gebruikt. Ik merkte geen verschil qua hyper (had dit bij beide niet). Beide werkten evengoed.qua verbranding.

Ik neem nu al 4 dagen een halve pil. Eerste dag mertke ik wel wat energie alleen nu lijkt dat minder. Ik doe gewoon halve pil op mijn tong en dan met water doorslikken. Of is het beter om iets anders te doen?

Ik neem nu al 4 dagen een halve pil. Eerste dag mertke ik wel wat energie alleen nu lijkt dat minder. Ik doe gewoon halve pil op mijn tong en dan met water doorslikken. Of is het beter om iets anders te doen?

Anaal inbrengen.

Is gewoon gewenning. Stap over naar een hele pil.

Goedemiddag,

Ik heb bij mijn bestelling whey pas 2 pillen Dexaprine gehad van B&F. Ik ben nu even bezig met een cut en heb veel goede dingen gelezen over dit product. Ik heb aan de hand van dit topic bepaald dat ik wil beginnen met Dexaprine. Maar ik ga overdag naar school en ik doe dan ook m'n krachttraining over het algemeen pas rond een uur of 8 's avonds.

Heeft iemand misschien een soort guide? Dat ik kan bepalen wanneer ik dexaprine in zou moeten nemen, of ik het moet cyclen, wel of niet ook in een bulk, etc.

Mijn hoofdvraag is; moet ik dan wel 's ochtends de dexaprine innemen? Ik sta om 06:30 op, maar dan is om 8 uur 's avonds m'n dexaprine wel uitgewerkt. Of is dit echt puur voor vetverbranding over de hele dag en niet zozeer een rush tijdens training?

Dexaprine is een prima allrounder. Niet nodig tijdens bulk tenzij je een oppepper kunt gebruiken.

Dexa kun je prima smorgens nemen om zodoende je metabolisme te boosen en na een uur of 6 nog 1 nemen. Ik neem meestal rond 15/16 uur nog 1 om zodoende mijn verbranding de gehele dag geboost te houden ;)

succes

Maakt het heel veel uit de dexa pas een aantal uur na t ontwaken te nemen, na 1 maaltijd.

Dus morgen om 7 uur op, neem ik dexa rond uur of 12. Dan heb ik iig al een ontbijt op, misschien nog wel wat meer later op de dag. En wachten tot mn maag beetje leeg is voor ik hem neem?

Muggeziften dit ik weet, maar ff voor mn gemoedstoestand, dat ik er alles aan doe om de boel te laten vlotten ;)

Ik gebruik sinds kort dexaprine, iemand enig ervaring hiermee? gebruik het nu 3 dagen, eerste dag met m'n domme kop gelijk een hele pil gepakt. heb ik gemerkt ook, m'n hart ging tekeer begon te trillen en was misselijk, ik leek wel stoned? Moest over een half uurtje al werken, had een paracetamol op m'n werk gepakt wat ook niet hielp. De dagen erna een halve pil, eerste dag dat ik een halve pil had, had ik minder last van de bijwerkingen maar vandaag ineens het zelfde als toen ik een hele pil nam, kotsmisselijk. Went je lichaam hier nog aan of kan ik er beter mee stoppen?

Voor vetverbranding/versnelde stofwisseling werkt dexa schitterend, alleen jammer dat het mentaal zo'n impact heeft. Dan verkies ik liever het rustigere "ripped".

Ja doe mij ook maar ripped, die is al heftig zat als je het aan mij vraagt!

Terug
Naar boven