Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik gebruik sinds kort dexaprine, iemand enig ervaring hiermee? gebruik het nu 3 dagen, eerste dag met m'n domme kop gelijk een hele pil gepakt. heb ik gemerkt ook, m'n hart ging tekeer begon te trillen en was misselijk, ik leek wel stoned? Moest over een half uurtje al werken, had een paracetamol op m'n werk gepakt wat ook niet hielp. De dagen erna een halve pil, eerste dag dat ik een halve pil had, had ik minder last van de bijwerkingen maar vandaag ineens het zelfde als toen ik een hele pil nam, kotsmisselijk. Went je lichaam hier nog aan of kan ik er beter mee stoppen?

Ja ff doorzetten, duurt ff voor jeeraan gewend bent. Je kan desnoods een kwart nemen.

Eenmaal eraan gewend is t lekker hoor, dan ga je t zelfs chill vinden! Ff volhouden nog dus...

Hehe in een topic over dexaprine met meer dan 800 posts: "iemand ervaring met dexaprine?"

Samen met Grow!?

Is Dexaprine samen met Grow! en whey te gebruiken?
Ben 47 jaar, na een jaartje of 15 stilstaan een maand of 7 bezig.
Tot nu toe creapure en whey gecombineerd en gaat lekker.
Heb vooral gwerkt aan kracht en massa, wil nu vetpercentage omlaag brenegn.
Heb koolhydraten al teruggebracht en calorieen onder onderhoud.
Hoor graag advies, thanks.

Is Dexaprine samen met Grow! en whey te gebruiken?
Ben 47 jaar, na een jaartje of 15 stilstaan een maand of 7 bezig.
Tot nu toe creapure en whey gecombineerd en gaat lekker.
Heb vooral gwerkt aan kracht en massa, wil nu vetpercentage omlaag brenegn.
Heb koolhydraten al teruggebracht en calorieen onder onderhoud.
Hoor graag advies, thanks.

Ja zijn twee totaal verschillend werkende producten.

Weet iemand het verschil tussen de v2.0 Dexaprine (die nu bij Body en Fithsop in de op = op staat) en de nieuwe die eraan komt? Opnieuw een stofje verboden?

Weet iemand het verschil tussen de v2.0 Dexaprine (die nu bij Body en Fithsop in de op = op staat) en de nieuwe die eraan komt? Opnieuw een stofje verboden?

Volgens mij gewoon alleen de naam die veranderd als ik het goed heb gelezen :) B&F can correct me when wrong :p

Ik vroeg me af, wat is jullie voorkeur:

1x een hele pil per dag (tijdstip?)

of

2x een halve pil per dag (tijdstippen?)

En zijn er nog mensen die meer dan 1 pil per dag nemen?

Er is een nihil verschil in doserinig en de naam is anders. Je kan beter de OP=OP versie nemen (iets hogere dosis) waardoor je een sterkere burner hebt. Kwa ingrediénten gaat er niets uit.
Ik vroeg me af, wat is jullie voorkeur:

1x een hele pil per dag (tijdstip?)

of

2x een halve pil per dag (tijdstippen?)

En zijn er nog mensen die meer dan 1 pil per dag nemen?
Als je een hele pil neemt, 's ochtends neem je twee keer een halfje. Raad ik aan om 's ochtends en ongeveer 6 uur later eentje te nemen.

Ralf

vanmorgen mijn eerste pil genomen, eerste uur toch wel een beetje misselijk, maar nu wel echt een lekkere rush en trilhandjes. Lijkt mij geen fijn product als je bijvoorbeeld moet werken of een toets of iets dergelijks hebt want denken lukt nu voor geen meter.

vanmorgen mijn eerste pil genomen, eerste uur toch wel een beetje misselijk, maar nu wel echt een lekkere rush en trilhandjes. Lijkt mij geen fijn product als je bijvoorbeeld moet werken of een toets of iets dergelijks hebt want denken lukt nu voor geen meter.

Je bouwt heel snel tolerantie op... dat zegt dan ook meteen dat het eigenlijk een lichamelijke verslaving is maarja dat heb je met alle stimulanten.
Maar eerste paar dagen met een halve beginnen is geen slecht idee.

Je bouwt heel snel tolerantie op... dat zegt dan ook meteen dat het eigenlijk een lichamelijke verslaving is maarja dat heb je met alle stimulanten.
Maar eerste paar dagen met een halve beginnen is geen slecht idee.

morgen maar is met een halve beginnen dan:rolleyes:

Ik heb een inname probleem eigenlijk. Als ik uit bed kom ontbiit ik gelijk met ontbijtshake en ga daarna gelijk naar mijn werk. Dus op nuchtere maag nemen is best lastig.. ik neem het nu in en 5 a 10min later ontbijt shake. Denk dat ik maar beter eerder op kan staan of zou het nu ook werken. Ik zit nu 1,5wk op halve maar merk niet echt super veel.

Dan zou ik inderdaad eerder opstaan ja ;) Pil nemen en dan na half uurtje je shake, merkte er zelf echt heel veel van en ben ook zeker gedaald in bf.

Er is een nihil verschil in doserinig en de naam is anders. Je kan beter de OP=OP versie nemen (iets hogere dosis) waardoor je een sterkere burner hebt. Kwa ingrediénten gaat er niets uit.

Als je een hele pil neemt, 's ochtends neem je twee keer een halfje. Raad ik aan om 's ochtends en ongeveer 6 uur later eentje te nemen.

Ralf

is die OP=OP versie nog met 1.3 dmaa?

kan aan mij liggen maar ik heb net een halve genomen en ik word er alleen maar geil van ???

Ok, na 6 bakjes koffie word je toch best misselijk (bij deze bevestigd wat er bij de waarschuwing staat hehe)

Je hebt een (hele) dexa genomen, daarna nog eens 6 koppen koffie?? Damn ouwe! :eek:

Krijg je sicke koppijn?

Wellicht niet de sterkste fatburner, maar hij onderdrukt het hongergevoel heel goed (heb ik vooral nodig op no-carb dagen). Daarnaast is dit een uitstekende mood/focus enhancer. Voor een tientje per maand is het een prima supplement.

Terug
Naar boven