MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik kan begrijpen dat deze dosering wat zwaar valt. Ik weet niet of je het op een nuchtere maag hebt genomen, wellicht is het anders een optie om eerst een maaltijd te nemen en vervolgens de Dexaprine. Aangezien dit gewoon een enorm zware fatburner is.

Ralf

Word toch aanbevolen dat het juist op een lege maag ingenomen moet worden waarna je minimaal een half uur moet wachten met eten?

Kan een momentopname zijn he... Probeer het morgen nogeens en kijk dan hoe je er op reageerd

Met hoe ik mij nu voel heb ik niet echt zin om het nog eens te nemen morgen :D voel me nog altijd wat misselijk. Het begint wel wat weg te gaan. Zin om te eten heb ik totaal nog niet. Heb het genomen op een nuchtere maag. Denk dat ik gewoon terug naar een half ga en hopen dat het vetverbrandend effect dan ook merkbaar is.

ik gebruik nu iforce tropinol(testosteron) en wou nu dit er ook bij gaan gebruiken.
weet iemand of dit schadelijk kan zijn?
alvast bedankt.

ik gebruik nu iforce tropinol(testosteron) en wou nu dit er ook bij gaan gebruiken.
alvast bedankt.

Tropinol is geen energiebooster (niet direct althans), dus prima te combineren met een fatburner (wel een energiebooster). Ik zou ze overigens niet beide in een cut gebruiken. Er is imo 1 reden waarom men een test-booster zou nemen in een cut:
- bescherming/behoud van de vetvrije massa, dit is echter te beperken met goede voeding.

Ik zou de test-booster bewaren tot je gaat bulken, zul je naar mijn mening meer profijt van hebben (betere gains, voor zover test-boosters daar daadwerkelijk invloed op hebben).

Vanmorgen weer voor het eerst genomen na een lange tijd en wowww :eek: Was even vergeten hoe heftig dit was...
Superrr :D

Trillende handjes, elke ochtend weer! Top

Ik ben vandaag begonnen met een halve pil, maar m'n hart klopt als een gek, ik sta onwijs te trillen en ik raak snel buiten adem.. is dit normaal of moet ik meteen stoppen?

Ik ben vandaag begonnen met een halve pil, maar m'n hart klopt als een gek, ik sta onwijs te trillen en ik raak snel buiten adem.. is dit normaal of moet ik meteen stoppen?

Dat heb ik ook op sommige dagen. Na m'n ochtend cardio zijn die verschijnselen wel weg

Das normaal ;)

Oke bedankt! :) begon al bang te worden :P

alvast bedankt.

Ook eens gekeken voor dit product te bestellen. Gelukkig eerst wat reviews opgezocht. Grootste bucht ooit blijkbaar.

Als je toch andere zaken gaat ervaren, deel het gerust :D!

Is dit een betere fatburner dan Ripped! van body en fit? Heb er vanochtend voor het eerst een pil van genomen maar voel er weinig van! Als ik dit dan lees vraag ik me af of dexaprine niet een sterkere fatburner is?

Is dit een betere fatburner dan Ripped! van body en fit? Heb er vanochtend voor het eerst een pil van genomen maar voel er weinig van! Als ik dit dan lees vraag ik me af of dexaprine niet een sterkere fatburner is?

Ik kan je verzekeren dat Dexa heftiger is! So beware :D

Ik ben van plan om Dexaprine te bestellen.
Maar is dit wel te combineren met de pre-workout Noxipro (DMAA versie)?

Ik ben van plan om Dexaprine te bestellen.
Maar is dit wel te combineren met de pre-workout Noxipro (DMAA versie)?
zeker niet samen nemen dan krijg je een hartaanval :D
mss dan dexa S'morgends en als er genoeg tijd tussen zit noxipro voor training.
Maar denk dat je er best toch 6u of mss wel 8 (weet niet zo precies) tussen laat.

Klinkt gevaarlijk, dus zal het niet samen nemen :P.
Kan ik ook een dagje geen dexaprine nemen en ipv daarvan noxipro?
Of vereist Dexaprine dat je elke dag een pil neemt om resultaat te zien?

Het verbaast me dat mensen dit spul nog steeds nemen, ondanks dat er 1,3-dimethylamylamine in zit. Dat zat een tijdje terug in de meeste preworkouts, tot dat duidelijk werd wat de risico's van dit spul waren.

[Link niet meer beschikbaar]

Dat B&F dit spul dan nog steeds verkoopt en nu zo snel mogelijk dumpt tegen erg lage prijzen verbaast me enigszins. In hoeverre ben je dan bezig met de gezondheid van je klanten? Als ik de ervaringen van mensen hier zo lees, denk ik dat die ervaringen ook wel redelijk voor zichzelf spreken.

Terug
Naar boven