AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik ben een meid van 21 jaar, gewicht 57.5kg en lengte 1.69m en word van nature vrij snel misselijk van dingen (vroeger ook veel wagenziek geweest etc.). Heb een ietswat lage bloeddruk. Zou dit dan wel geschikt voor mij zijn?
Mijn doel is spieropbouw en droger worden en dat lukt aardig maar zou graag nog extra duwtje willen.

Ik ben een meid van 21 jaar, gewicht 57.5kg en lengte 1.69m en word van nature vrij snel misselijk van dingen (vroeger ook veel wagenziek geweest etc.). Heb een ietswat lage bloeddruk. Zou dit dan wel geschikt voor mij zijn?
Mijn doel is spieropbouw en droger worden en dat lukt aardig maar zou graag nog extra duwtje willen.
In dat geval zou ik het afraden. Als je 'droger' wilt worden, zou ik aanraden om krachttraining te doen evenals eiwitten gebruiken. Vaak merk je in het begin van krachttrainen al aardig dat je droger word, wellicht dat je dit later met supps op kunt vangen. Ik zou dan denk ik beginnen met een mildere burner, zoals Ripped!

Ralf

In dat geval zou ik het afraden. Als je 'droger' wilt worden, zou ik aanraden om krachttraining te doen evenals eiwitten gebruiken. Vaak merk je in het begin van krachttrainen al aardig dat je droger word, wellicht dat je dit later met supps op kunt vangen. Ik zou dan denk ik beginnen met een mildere burner, zoals Ripped!

Ralf

Ja ga hoger in je eiwit behoefte zitten en gebruik goede vezels (langzame kh voornamelijk).

Ralf

Oke thanks :)! Vergeten erbij te zeggen maar ik doe inderdaad al aan krachttraining en probeer m'n eiwitniveau hoog te houden dmv kwark, vis, mager vlees, eiwitshakes etc. En verder eet ik veel groenten en let ik op m'n koolhydraatinname en vezels (muesli, havermout, lijnzaad, chiazaad etc). Spieropbouw lukt aardig al, maar was altijd al wel slank maar alsnog niet optimaal droog zeg maar. Dus sinds een paar weken doe ik ook een aantal keer per week een half uurtje cardio erbij en merkte dus dat ik inderdaad al wat droger word maar vooral het vet op m'n heupen wil niet echt weg lijkt het, dus vandaar dat ik een fatburner overwoog! Maar ik zal dan wel met een mildere beginnen anders :) Bedankt!

Is dit product schadelijk? Ik bedoel dan schadelijk voor je nieren, lever, etc...

Ben van plan om het een maand te gebruiken om de cut makkelijker door te komen.

Oke thanks :)! Vergeten erbij te zeggen maar ik doe inderdaad al aan krachttraining en probeer m'n eiwitniveau hoog te houden dmv kwark, vis, mager vlees, eiwitshakes etc. En verder eet ik veel groenten en let ik op m'n koolhydraatinname en vezels (muesli, havermout, lijnzaad, chiazaad etc). Spieropbouw lukt aardig al, maar was altijd al wel slank maar alsnog niet optimaal droog zeg maar. Dus sinds een paar weken doe ik ook een aantal keer per week een half uurtje cardio erbij en merkte dus dat ik inderdaad al wat droger word maar vooral het vet op m'n heupen wil niet echt weg lijkt het, dus vandaar dat ik een fatburner overwoog! Maar ik zal dan wel met een mildere beginnen anders :) Bedankt!
Verstandig! :) Dat is natuurlijk het meest hardnekkige vet en gaat als een van het laatst weg, goed vol blijven houden, dan moet het goed komen. Succes !:)
Is dit product schadelijk? Ik bedoel dan schadelijk voor je nieren, lever, etc...

Ben van plan om het een maand te gebruiken om de cut makkelijker door te komen.
Nee hoor, mits je er voldoende bij blijft drinken is dat geen probleem voor ons lichaam.

Ralf

Normaal reageer ik echt nergens op, maar hierbij! Hartkloppingen als een gek en een druk op mijn borst en daardoor benauwd, duizelig. Ben nu een week bezig en hoop wel dat het werkt. Niet dat je alleen bijwerkingen krijgt en het verder weinig doet. Soms twijfel ik er zelfs sterk aan te stoppen, omdat ik mij weleens afvraag hoe "gezond" het is. Je moet volgens mij geen last van hartproblemen hebben met dit spul.

Normaal reageer ik echt nergens op, maar hierbij! Hartkloppingen als een gek en een druk op mijn borst en daardoor benauwd, duizelig. Ben nu een week bezig en hoop wel dat het werkt. Niet dat je alleen bijwerkingen krijgt en het verder weinig doet. Soms twijfel ik er zelfs sterk aan te stoppen, omdat ik mij weleens afvraag hoe "gezond" het is. Je moet volgens mij geen last van hartproblemen hebben met dit spul.

Al een halve geprobeerd? Een hele in 1x was voor mij ook iets "te" heftig ;)

Gister eentje geprobeerd en ervaar ook zelf dat t erg heftig is. Ben heel wat gewend ( noxipro, oude nox ) maar dit werkt echt de hele dag door bij mij. Vandaag maar weer mn ripped ingenomen. Voel me hier stukken beter bij.

Gister eentje geprobeerd en ervaar ook zelf dat t erg heftig is. Ben heel wat gewend ( noxipro, oude nox ) maar dit werkt echt de hele dag door bij mij. Vandaag maar weer mn ripped ingenomen. Voel me hier stukken beter bij.

Hahahaha ik weet EXACT wat je bedoeld :D

Holy shit, was ff vergeten hoe heftig deze was. Had woensdag een hele pil genomen om 1u s'middags en ging om 3uur trainen met trillende handjes en flinke stoot energie. Squatten ging erg lekker, daarna nog 2 oefeningen gedaan maar voor 't eerst sinds lange tijd weer kotsmisselijk geworden tijdens trainen. Volgende keer maar een halfje :D

ik heb het product besteldt maar ik wil graag drooger worden
maar er staat dat je er door geen honger meer hebt maar kom je dan wel nog gewoon aan me 7 maaltijden perdag.
want als ik dat niet doe ga ik toch automatisch afbreken ?

Ik ben heel benieuwd naar dexa, In het verleden (+/- 17 jaar geleden) heb ik een ionomine forte kuur gedaan (originele, geen namaak) en ben op zoek naar iets wat ermee te vergelijken valt. Voorzover dat mogelijk is natuurlijk, omdat ionamine forte qua samenstelling compleet anders is (het was toen helaas moeilijk te verkrijgen omdat het niet meer legaal was/is vanwege sterfgevallen).[/FONT]

Ben dus nu opzoek naar een energy booster, heb al wat supplementen geprobeerd maar helaas waren dat geen successen.[/FONT]
Ik volg een aangepaste (gezonde!) eetschema icm dagelijkse krachttraining en cardio, ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met fitness nadat mijn gezondheid sterk achterruit was gegaan.[/FONT]

Heb een flinke overgewicht door ziekte maar ook doordat ik jaren geleden plots ben gestopt met fitness (redelijk hoog niveau, geen wedstrijd niveau) ben toen snel aangekomen door het plotselinge stoppen (een van de grootste fouten die ik heb gemaakt).[/FONT]

Maar goed… ik ben mezelf weer aan het oppikken. Ik heb zelf al de nodige correcte aanpassingen gedaan sinds vorige jaar en kan nu wel een boost gebruiken. Toevallig zag ik dexaprine op b&f en de hoeveelheid goede reviews hebben mij heel nieuwsgierig gemaakt, zeker gezien het feit dat ervaren bodybuilders er positief op reageren.[/FONT]

Wat betreft ionamin forte, ik weet wat het is en raad nu niemand aan om eraan te beginnen (als ze het uberhaupt origineel kunnen krijgen, kans lijkt me zeer klein). Maar ben er wel van overtuigd dat het een van de sterkste middelen is/was als het ging om energy boosts en afvallen (speed e.d. daargelaten, het kan altijd sterker…). Ik hoop dat dexa een effect op mij heeft dat een klein beetje lijkt op ionamin.

[/FONT]Ik weet trouwens dat er geen wondermiddelen zijn, het is toch echt zelf de nodige eet en beweegpatroon wijzigingen maken en dan eventueel daarnaast supplementen erbij.[/FONT]

Moet je de dexa-tabletten kauwen of geheel slikken?[/FONT]

ik heb het product besteldt maar ik wil graag drooger worden
maar er staat dat je er door geen honger meer hebt maar kom je dan wel nog gewoon aan me 7 maaltijden perdag.
want als ik dat niet doe ga ik toch automatisch afbreken ?

Hoog in je eiwitten zitten is de sleutel naar je cut-succes.
Zorg ervoor dat je sowieso 200gr eiwitten per dag eet.
En als je helemaal succes wilt hebben laat je een paar dagen per week je middag- en avond carbs helemaal vallen.
Dus alleen in de ochtend en vroege lunch nog carbs, en daarna alleen nog maar eiwitten en groente/salade.

Gebruik dit nu al tweetal weken en het werkt heel goed! 's Morgens heb ik altijd een overvloed aan energie en dit blijft de hele dag duren, vooral tijdens trainingen kan hiermee heel hard gegaan worden! Heb altijd wel een halfuur na het innemen last van trillen en lichte misselijkheid, maar dit duurt slechts een vijftal minuten. Ander nadeel is dat je er wel heftig van naar de pot moet. Voor de rest toch heel tevreden over dit product!

Ik gebruik het nu 3 dagen en ik kan aan niets merken dat het ook maar een klein beetje z'n werk doet. Echt 0.0 effect. En ik neem een hele pil hé, vanaf het begin al. Ik neem het in de ochtend op een nuchtere maag en na 10 minuten begin ik met mijn ontbijt.

Misschien heeft het nog even tijd nodig, maar als ik alle reacties zo lees, had ik er wel meer van verwacht. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al een 5-tal pre-workouts (de bekende) en een ephedra pil heb gebruikt en geen van allen effect op mij heeft gehad. En aangezien dit spul sterker zou moeten zijn dan ephedra (volgens de verpakking dan), zou het toch wel enig effect moeten hebben, toch?

Is het misschien een idee om 2 pillen tegelijk te nemen?? Ik ben tenslotte een vrij grote vent met mijn 1.89 en 105 kilo.

Probeer eens een tijdje niks te eten na inname. Minstens een uur.

Ik gebruik het nu 3 dagen en ik kan aan niets merken dat het ook maar een klein beetje z'n werk doet. Echt 0.0 effect. En ik neem een hele pil hé, vanaf het begin al. Ik neem het in de ochtend op een nuchtere maag en na 10 minuten begin ik met mijn ontbijt.

Misschien heeft het nog even tijd nodig, maar als ik alle reacties zo lees, had ik er wel meer van verwacht. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al een 5-tal pre-workouts (de bekende) en een ephedra pil heb gebruikt en geen van allen effect op mij heeft gehad. En aangezien dit spul sterker zou moeten zijn dan ephedra (volgens de verpakking dan), zou het toch wel enig effect moeten hebben, toch?

Is het misschien een idee om 2 pillen tegelijk te nemen?? Ik ben tenslotte een vrij grote vent met mijn 1.89 en 105 kilo.

Dat raad ik je ten zeerste af! Als jij vrij groot bent (ben je natuurlijk ook daar niet van) dan ben ik een Reus:) (ook dat klopt met mn 1,95m en 134kg) maar zonder gekheid. Niet iedereen heeft dezelfde bijwerkingen en op 1 pil heb ik flink last van zweverigheid...trillen etc. Dit was pas na een dag of 6 weg. Je tollerantie veranderd ook. De bestanddelen werken altijd alleen de bijwerkingen zijn persoonsafhankelijk. Vorig jaar in mn wedstrijd voorbereiding had ik nihil tot geen bijwerkingen...dus zeg het maar....snap je? 1 ding is zeker...het werkt perfect in combinatie met de juiste voeding.

Vandaag eerste halve pil genomen.

Op lege maag, verder paar uur niks gehad (IF)

Niks van gemerkt ???

Heb nog nooit eerder een fatburner gebruikt. Ook nog nooit een preWo, drugs, zelden alcohol, weinig koffie, geen energiedrank.

Toch wel apart, aangezien zoveel mensen helemaal spacen op deze pills.

Misschien komt 't toch door de lengte+gewicht.

Ben 194 groot en rond de 91 kilo.

Heel vaag allemaal. Want ik hoef maar een halve te nemen en ik space hem al.
Een hele heb ik echt last van.
En ook ik ben niet een klein ectotje

Terug
Naar boven