Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik doe soms in de ochtend op nuchtere maag cardio, moet ik dan die pil ervoor of erna nemen?

Ik doe het ervoor, zodra ik opsta

Idd voor de cardio. Ik vind het altijd fijn wakker worden met dexaprine. Mijn wekker gaat af, ik neem 1 dexaprine in met water (staat klaar op mijn nachtkast), ik snooze 20 minuten en ga nog even liggen. Ik was vroeger altijd een zombie als mijn wekker ging. Nu dexa -> 20 min snooze -> happy time. Tegen de tijd dat de wekker weer gaat, werkt de dexa al goed.

Idd voor de cardio. Ik vind het altijd fijn wakker worden met dexaprine. Mijn wekker gaat af, ik neem 1 dexaprine in met water (staat klaar op mijn nachtkast), ik snooze 20 minuten en ga nog even liggen. Ik was vroeger altijd een zombie als mijn wekker ging. Nu dexa -> 20 min snooze -> happy time. Tegen de tijd dat de wekker weer gaat, werkt de dexa al goed.
Haha, best goede tip :P

Top product, bf was half maart 18%. We zijn nu 2 maanden verder en heb nog maar een bf van 12%. Heb dit bereikt door iets meer op mijn eten te gaan letten + 2x per week hardlopen en dus dexaprine. Voor mijn gevoel heeft dexaprine het afvalproces wel vernselt. Daarnaast was de energy rush die je van dexaprine erg prettig voor tijdens het trainen. Kortom: EEN AANRADER!

Heb misschien een domme vraag,maar hoe doen jullie de tablet in 2? Als ik het met een gewoon mesje doe gaat er denkik toch wat verloren :p.

Vandaag voor 't eerst gebruikt, direct hele pil want ik merk meestal maar weinig van dit soort supplementen.. Wachten, wachten en.. vrijwel niks, daarna nog maar pil Ripped bij genomen en toen merkte ik na een tijdje dat m'n hartslag licht verhoogd was. Hoop dat de andere ingrediënten het wel doen bij mij.

Gaat dexaprine samen met preworkout 'no-xplode'?

Gaat dexaprine samen met preworkout 'no-xplode'?

Ja, maar dat kan vrij heftig zijn, aangezien je een dubbele boost krijgt (het zijn beide stimulerende producten). Pas wel op, vooral als je slecht tegen stims kunt. Het kan in principe wel, maar ik raad het de meesten af (tenzij je een top tolerantie hebt).

Vandaag voor 't eerst gebruikt, direct hele pil want ik merk meestal maar weinig van dit soort supplementen.. Wachten, wachten en.. vrijwel niks, daarna nog maar pil Ripped bij genomen en toen merkte ik na een tijdje dat m'n hartslag licht verhoogd was. Hoop dat de andere ingrediënten het wel doen bij mij.

zou combi niet aanraden man :P nooit teveel stimulerende middelen combineren hè

Ja, maar dat kan vrij heftig zijn, aangezien je een dubbele boost krijgt (het zijn beide stimulerende producten). Pas wel op, vooral als je slecht tegen stims kunt. Het kan in principe wel, maar ik raad het de meesten af (tenzij je een top tolerantie hebt).

Ok bedankt voor 't antwoord, zou eerst no-xplode wel een tijd achter wegen laten en indien ik denk dat het wel gaat een keer testen :)

Ok bedankt voor 't antwoord, zou eerst no-xplode wel een tijd achter wegen laten en indien ik denk dat het wel gaat een keer testen :)

Dexaprine kun je in principe ook wel als pre-workout gebruiken, vooral als je 's ochtends of vroege middag traint. 2 in 1: fatburner en pre-workout.

Half uurtje geleden me eerste halve pil genomen, voel nog niet echt iets, hopelijk komt die energie nog zoals mensen hier vermelden. Om 1 uur maar is naar de gym :) Indien ik vandaag niets merk, zou ik dan morgen al eventueel voor de hele pil kunnen gaan?

Heel vaag allemaal. Want ik hoef maar een halve te nemen en ik space hem al.
Een hele heb ik echt last van.
En ook ik ben niet een klein ectotje

Ben zelf ook bijna 2 meter en ruim 100+ maar halfje is mij ook meer dan genoeg, Durf zelfs geen hele te nemen.

wat een pil zeg, na eerste inname (1/2) vanmorge voelde ik vrij weinig, na 2 uurtjes voelde ik al lichtjes wat, maar toen ik eenmaal begonnen was met cardio merkte ik een duidelijk verschil, me conditie is vrij slecht, normaal word ik na 5 minuten al moe en wil ik stoppen op de crosstrainer maar nu om te beginnen 20 minuten bezig geweest en was totaal niet moe. Ga er nu elke dag 5minuten bij doen zodat ik het langzaam op bouw. Dexaprine + 1

wat een pil zeg, na eerste inname (1/2) vanmorge voelde ik vrij weinig, na 2 uurtjes voelde ik al lichtjes wat, maar toen ik eenmaal begonnen was met cardio merkte ik een duidelijk verschil, me conditie is vrij slecht, normaal word ik na 5 minuten al moe en wil ik stoppen op de crosstrainer maar nu om te beginnen 20 minuten bezig geweest en was totaal niet moe. Ga er nu elke dag 5minuten bij doen zodat ik het langzaam op bouw. Dexaprine + 1

Ik zou bij een halfje blijven, je bent tenslotte maar 17 jaar. En ga niet te lang crossfitten ook ;)

Ik zou bij een halfje blijven, je bent tenslotte maar 17 jaar. En ga niet te lang crossfitten ook ;)

Merkte van de nieuwe formule echt vrij weinig, oude met 1.3dmaa ging ik wel altijd hard op...

Zal misschien gewenning zijn van stimulerende middelen... deed echt vrij weinig voor mij

Merkte van de nieuwe formule echt vrij weinig, oude met 1.3dmaa ging ik wel altijd hard op...

Zal misschien gewenning zijn van stimulerende middelen... deed echt vrij weinig voor mij

Bij mij valt het al bij al ook mee, vroeger ging ik er insane op (zonder 1.3) en nu valt het best wel mee, mede dat ik ook veel ben bijgekomen. Maar een hele nemen op een nuchtere maag kan nog altijd rare toestanden veroorzaken :p

Terug
Naar boven