MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Eergisteren de nieuwe formule zonder DMAA aan mijn client aanbevolen.
Gisteren had hij hem binnen gekregen en zelfs na de preworkout maaltijd knalde hij nog bij hem.(hij neemt nooit op nuchtere maag).
Deze persoon heeft al ervaring met DMAA preworkouts dus heeft wel wat tolerantie.

Verschilt per persoon, maar blijkbaar is de nieuwe formule ook goed ;)

ook maar eens een verpakking besteld

Heb een doosje staan vanwege de aanbieding, maar voorlopig niet van plan hem te gebruiken.

Vraag me wel af of het niet tijd wordt voor een nieuwe review, aangezien deze van de oude versie is (weet niet in hoeverre die nog opgaat voor de nieuwe).

op trainingsdagen deze gewoon ruim voor je training innemen neem ik aan (nog een minimum?) en op rustdagen gewoon 's morgens?

Vandaag voor het eerst uitgeprobeert.
Normaal train ik 1uur zonder cardio, en ben ik moe.
Vandaag meer dan een uur getraind, en een half uur cardio. En kon nog blijven gaaaan. Heb een halve smorgens gepakt, en eentje voor de training. Het blijft gewoon gaaaaan.

Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld gehad, weet niet of het de nieuwe of oude zijn.
Maar een volledige is uitgewerkt na kleine 6uurtjes. En geen crash.

De versie zonder 1,3-D gaat er ook uit zie ik, anders staat deze waarschijnlijk niet bij op=op op bodyenfitshop.nl? Komt er weer een nieuwe versie aan f zo? :p

volgens mij wel. Staat ook op is echt op bij.
Heb zelf eergisteren de nieuwe oude nieuwe formule besteld, gelijk een hele natuurlijk.. ik dacht ik ben wel wat stims gewend. Hartkloppingen, flink veel zweten en het eerste uur moeilijk kunnen eten.
Geweldig honger onderdrukkend effect waar ik het vooral voor neem.
Neem ze op lege maag.
Dag twee weer een hele. Uur lang halve kots neigingen. Brinta was al een half uur koud voor het op was.
Dag 3: 2/3 pil. Gaat prima ;).

Komt inderdaad een nieuwe Dexaprine aan, heb het nagevraagd bij B&F. De formule is veel minder sterk dan de huidige dus mocht je nog wat willen bestellen zou ik dat eigenlijk z.s.m doen

Wel jammer dat er een mildere formule komt. Vond het product wel passen bij de xtreme series :D

Komt inderdaad een nieuwe Dexaprine aan, heb het nagevraagd bij B&F. De formule is veel minder sterk dan de huidige dus mocht je nog wat willen bestellen zou ik dat eigenlijk z.s.m doen

Hebben ze ook al gezegd welk(e) ingrediënt(en) vervangen wordt/worden? En door wat?

Nou ik ben wel blij dat ie iets milder wordt, elke keer 3kwart pil nemen is altijd zo een gezwoeg :D

Zit er weer iets in wat ze gaan verbieden?

Nu vier dagen begonne met een halve pil (oude formule) elke ochtend op een nuchtere maag. Elke keer hetzelfde gevoel. Merk dat de focus wat hoger ligt/ alertheid en wat last van zweethandjes. Verder géén nare bijwerkingen. Lijkt een beetje op een xtc pilletje maar dan zonder die mong*len bek. Precies wat ik zocht!! Van sommige fatburners kreeg ik een opgejaagd gevoel maar van dees totaal niet. Als je mentaal niet achter je beslissing staat om zo'n product als deze te nemen, dat je zeg maar denkt van o jee wat kan dr gebeuren etc. dan zal dat de reden zijn waarom je hartslag verhoogt of nog verder verhoogt... je wordt dus zenuwachtig en ja dan krijg je inderdaad negatieve reacties.
Morgen maar is beginne met een hele pil. Ill keep you posted :P

Wel jammer dat er een mildere formule komt. Vond het product wel passen bij de xtreme series :D

Hebben ze ook al gezegd welk(e) ingrediënt(en) vervangen wordt/worden? En door wat?

Nou ik ben wel blij dat ie iets milder wordt, elke keer 3kwart pil nemen is altijd zo een gezwoeg :D

Zit er weer iets in wat ze gaan verbieden?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index2372.html#post7749714

Zie hier. Weinig over bekend nog dus, maar eigenlijk alleen een herstructurering. Schijnt hé.;)

Terug
Naar boven