AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik heb 5 dagen een halve pil gebruikt, vandaag voor het eerst na het opstaan een hele. na 20 minuten kreeg ik hartkloppingen, een zweet aanval en was hem aan het spacen. kan ik ook een hele pil verdelen over 1 dag bivoorbeeld een halve in de ochtend en dan een halve in de middag/avond of werkt het pas echt goed als je meteen 1 pil inneemt?

Vanwege de aanbieding ook maar 's in huis gehaald. Wilde 'm al een tijdje testen, maar ik vond €30 voor een (voor mij) twijfelachtig product iets teveel.

Aangezien de verhalen over de bijwerkingen redelijk heavy zijn, ben ik de eerste ochtend begonnen met een halve pil. 's Ochtends de wekker gezet, halve pil erin en even uitslapen totdat het spul begon te werken. Tenminste, dat was het plan, maar op een halve merkte ik niet zoveel. Halfuurtje later m'n bed uit en de andere helft genomen.

Enigszins een beetje een raar gevoel (semi-misselijk), hart klopte ietsje sneller en kreeg wat energie. Niet erg denderend. Volgende dag direct een hele bij het opstaan, hetzelfde effect maar minder.

Gisteren weer opgestaan met een hele (08:00) en 's middag (12:00) maar een halve bijgenomen (zit dus op anderhalve pil) en ik merk er een klein beetje van. Hongergevoel neemt erg af, maar in mijn optiek dusdanig erg dat het een te negatieve invloed heeft (vandaag ook op anderhalf, nog steeds niets gegeten, krijg nu een beetje honger).

Al met al, anderhalve pil werkt aardig, maar ik heb geen negatieve bijwerkingen zoals de meeste omschrijven (hartkloppingen, duizeligheid, energieboost, whatnot). Positieve bijwerkingen ontbreken ook (behalve de hongeronderdrukking). Pas toen ik vandaag niacine erbij nam voor de training ging m'n hart als een idioot tekeer, maar da's ook niet zo gek.

Kortom, ik maak dit potje leeg maar het is voor mij geen blijvertje. Hierna maar eens Ripped proberen.

Hallo, een vraagje. Ik heb nooit ververbranders gebruikt, en dexaprine is het eerste wat ik gebruik.
Wordt je ook misselijk bij andere vetverbranders?
Want kan namelijk geen supplementen innemen na gebruik van dexaprine, moet dan gewoon overgeven.
En als je je eigen vetverbrander maakt bij denkbeter.nl , zou dat even goed werken.

Tip voor anorexiapatienten: Koop een potje dexaprine, na eten een seconde in de potje ruiken :=> instant overgeven.

Hallo, een vraagje. Ik heb nooit ververbranders gebruikt, en dexaprine is het eerste wat ik gebruik.
Wordt je ook misselijk bij andere vetverbranders?
Want kan namelijk geen supplementen innemen na gebruik van dexaprine, moet dan gewoon overgeven.
En als je je eigen vetverbrander maakt bij denkbeter.nl , zou dat even goed werken.

Tip voor anorexiapatienten: Koop een potje dexaprine, na eten een seconde in de potje ruiken :=> instant overgeven.

Zorg dat je goed eet en veel drinkt. Had ik in het begin ook, wat meer de maaltijden verdeeld en hierdoor probleem opgelost. Had het vooral na het trainen en laat in de middag.

Zorg dat je goed eet en veel drinkt. Had ik in het begin ook, wat meer de maaltijden verdeeld en hierdoor probleem opgelost. Had het vooral na het trainen en laat in de middag.

Ik heb uitgerekend en ik drink meer dan 4l per dag.
Heb het potje dexaprine weggeven samen met NoXplode, krijg meer energie tijdens het trainen, maar heb minder kracht. Misselijk en duizelig na zware oefeningen. Ohya ik heb dexaprine gebruikt om te cutten, heb zo n 5dagen gebruikt en ben 2.5kilo bijgekomen in die tijd.
btw ik gebruik anti-psychotica, misschien daarom veel neveneffecten.
En na de training voel ik me zo n 4uurtjes niet goed, bibberen enzo... moet dat niet hebben.
Dexaprine=>case closed.

Ik heb uitgerekend en ik drink meer dan 4l per dag.
Heb het potje dexaprine weggeven samen met NoXplode, krijg meer energie tijdens het trainen, maar heb minder kracht. Misselijk en duizelig na zware oefeningen. Ohya ik heb dexaprine gebruikt om te cutten, heb zo n 5dagen gebruikt en ben 2.5kilo bijgekomen in die tijd.
btw ik gebruik anti-psychotica, misschien daarom veel neveneffecten.
En na de training voel ik me zo n 4uurtjes niet goed, bibberen enzo... moet dat niet hebben.
Dexaprine=>case closed.

Die gewichtstoename ligt toch echt aan jezelf hoor, denk je dat dat door de dex komt:roflol:?

Blijft 1 van de betere fatburners.
En voor die 14,95 bij body en fit zou je ze eigenlijk moeten inslaan :D

werd helemaal naar van die rommel.... :(

De bijwerkingen nemen na een verloop van een aantal dagen af. Ligt ook aan je persoonlijke tolerantie. Ik vind het een perfect product voor de ondersteuning in de vetverbranding. Probeer het maar eens in combinatie met ochtend cardio...een boost en daarna een heerlijke start van de dag.

Zoo net ook dexaprine besteld ben benieuwd :D. Zal mijn ervaringen ook hier neer zetten.

werd helemaal naar van die rommel.... :(

Ken het gevoel eerste keer dat ik die nam draaide me maag zich ook 3x om.
Is gewoon heftig spul meer resultaten zijn er uiteindelijk ook wel naar ;) -4% vet in 1 maand :D

Fake account: check het postverleden even van deze;)

Niet gelijk zo happig zijn dat als iemand negatieve ervaring heeft het een nep account is ;)
Mag best gezegd worden dat je bij eerste gebruik echt naar kan worden van de effecten.
Echter maken vaak de mensen de fout met een hele te beginnen ipv een halve wat vaak al heftig zat is.
Desondanks begrijp ik het wel als iemand het naar zo'n ervaring als rommel beschouwt, mensen gunnen iets ook vaak niet de tijd ;)

Ken het gevoel eerste keer dat ik die nam draaide me maag zich ook 3x om.
Is gewoon heftig spul meer resultaten zijn er uiteindelijk ook wel naar ;) -4% vet in 1 maand :D

Niet gelijk zo happig zijn dat als iemand negatieve ervaring heeft het een nep account is ;)
Mag best gezegd worden dat je bij eerste gebruik echt naar kan worden van de effecten.
Echter maken vaak de mensen de fout met een hele te beginnen ipv een halve wat vaak al heftig zat is.
Desondanks begrijp ik het wel als iemand het naar zo'n ervaring als rommel beschouwt, mensen gunnen iets ook vaak niet de tijd ;)

Snap ik, check even zijn postverleden;)

Ik ben aan het denken om het ook misschien te gaan halen alleen zat ik met een paar vragen.

Kun je het gebruiken samen met Magnificent? of is het beter om eerst magnificent een tijd te gebruiken en erna dexaprine ( gebruik nu nog lean gain tot die op is ).
Hoelang duurt het ongeveer voor je echt resultaat begint te zien? ( ligt natuurlijk per persoon anders maar ongeveer gemiddelde ).
Gaat het goed samen met 3x per week krachttraining en nog een 6x per week insanity? ( had ergens gelezen dat het slecht samen zou gaan met cardio ).

Hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven.
Ga over 2 maanden op vakantie dus dan moet ik er wel helemaal klaar voor zijn ^^.

Laatst bewerkt:
Snap ik, check even zijn postverleden;)

Sorry, snap nu je redenering ja aangezien hij alleen comments plaatst bij supplementen

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:29 ----------

Ik ben aan het denken om het ook misschien te gaan halen alleen zat ik met een paar vragen.

Kun je het gebruiken samen met Magnificent? of is het beter om eerst magnificent een tijd te gebruiken en erna dexaprine ( gebruik nu nog lean gain tot die op is ).
Hoelang duurt het ongeveer voor je echt resultaat begint te zien? ( ligt natuurlijk per persoon anders maar ongeveer gemiddelde ).
Gaat het goed samen met 3x per week krachttraining en nog een 6x per week insanity? ( had ergens gelezen dat het slecht samen zou gaan met cardio ).

Hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven.
Ga over 2 maanden op vakantie dus dan moet ik er wel helemaal klaar voor zijn ^^.

Dexaprine is puur een middel om je te ondersteunen gedurende een cut ;)
Mocht je dus willen cutten ja dan draagt het zeker bij, maar het zal gepaard moeten gaan met een goed voedingsschema.
Het is namelijk geen wondermiddel van zichzelf puur een mooie aanvulling op al een goed dieet en trainingsschema.

Dexaprine is puur een middel om je te ondersteunen gedurende een cut ;)
Mocht je dus willen cutten ja dan draagt het zeker bij, maar het zal gepaard moeten gaan met een goed voedingsschema.
Het is namelijk geen wondermiddel van zichzelf puur een mooie aanvulling op al een goed dieet en trainingsschema.

Maar het kan dus wel gewoon goed samen met andere supplementen? en een druk trainingsschema?

Maar het kan dus wel gewoon goed samen met andere supplementen? en een druk trainingsschema?

Ja, lijkt me geen probleem heb het zelf ook gewoon 2 maand tijd dag in dag uit gebruikt! gedurende die periode 7% vet verloren ermee.
Wat wel gepaard ging met erg strict voedingsschema en trainingsschema ;)

Als ik het inneem en meteen ga trainen (s'ochtends dus) ben ik zeer misselijk tot overgeven toe! zal allemaal van persoon tot persoon afhangen denk ik ... vanaf nu toch maar pas trainen als ik het zo'n 2-3 uurtjes binnen heb :p voor de rest, top spul! heb hier ook die 'ripped' staan ... ben benieuwd wat dat gaat geven

Als ik het inneem en meteen ga trainen (s'ochtends dus) ben ik zeer misselijk tot overgeven toe! zal allemaal van persoon tot persoon afhangen denk ik ... vanaf nu toch maar pas trainen als ik het zo'n 2-3 uurtjes binnen heb :p voor de rest, top spul! heb hier ook die 'ripped' staan ... ben benieuwd wat dat gaat geven
Top, keep us posted! :)

Ralf

Terug
Naar boven