Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Echt geweldig spul. Alleen na een hele pil en preworkoutsupp een enorme crash na 6 a 7 uurtjes. Heb ik altijd en wordt dan erg misselijk. Was eerst wel met halve begonnen maar een is echt teveel voor me (Ik weeg 80 kg). Nu met een halve en dus mijn preworkout ga ik als een speer. Super....

Ik neem vandaag en morgen nog een kwart naast mijn pre workout sub en neem een pauze van 3 maand dan.

Update: Nu er weer een week voorbij is kan ik toch wel zeggen dat de pillen hun werk goed doen. Heb 1 dag geen pil ingenomen om te kijken of ik iets merk en dat doe ik wel degelijk. Zonder pil heb ik sneller honger en transpireer ik bijna niet tijdens het trainen. Met pil transpireer ik al bij de eerste oefening. De vetverbranding is inderdaad hoger en de energie ook. Een nadeel is wel dat ik een droge mond heb voor de rest van de avond maar daar kan ik wel mee leven. Ik ben tevreden met Dexaprine en zal het blijven gebruiken.

Update: Nu er weer een week voorbij is kan ik toch wel zeggen dat de pillen hun werk goed doen. Heb 1 dag geen pil ingenomen om te kijken of ik iets merk en dat doe ik wel degelijk. Zonder pil heb ik sneller honger en transpireer ik bijna niet tijdens het trainen. Met pil transpireer ik al bij de eerste oefening. De vetverbranding is inderdaad hoger en de energie ook. Een nadeel is wel dat ik een droge mond heb voor de rest van de avond maar daar kan ik wel mee leven. Ik ben tevreden met Dexaprine en zal het blijven gebruiken.

Ja idd veel zweten heb ik ook last van maar nog steeds een goed product. Wel nog af en toe last van een crash later op de dag. Ik blijf een halve nemen want dat is genoeg voor mij. Dan kan je er 120 dagen mee doen :eek:. Misschien dat ik na 30 dagen wel gewend ben en dan een hele ga nemen. Bizar eigenlijk dat zo'n pilletje zo veel invloed heeft!

Vraagje:

Hebben jullie geen last van erg zweten op momenten dat je het liever niet doet :o Zoals op school oid?

Niemand? :o

Jawel Logical, ik merk het echt extreem veel. Maar voor mij is het een teken dat de vetverbranding inderdaad verhoogt wordt ^^

Ik lees hier over extreem veel energie. Is dit wel fijn? Natuurlijk is het fijn als je naar de sportschool gaat, maar ik ga 3 keer in de week naar de sportschool en dan een uur ofzo. En de rest van de week zit je dan thuis of op school keihard te stuiteren of wat? Lijkt me niet echt geweldig. Hoewel de vetverbranding me wel aan staat. Daar zou ik het ook voor gaan nemen, als ik besluit het te gaan gebruiken.

Niet echt last van Dusky. Maarja ik stuiter hoe dan ook thuis aangezien ik vrij heftige hardcore luister waar je gewoon niet op kan stilzitten :D

Heb dit net besteld.

Ik sport vier keer per week, moet ik het ook op de andere drie dagen gebruiken? En iedere dag op het zelfde moment de pil nemen? Of beter net voor de training?

Heb dit net besteld.

Ik sport vier keer per week, moet ik het ook op de andere drie dagen gebruiken? En iedere dag op het zelfde moment de pil nemen? Of beter net voor de training?
Nice, is een goed product rob. eehw.. Ja, ik zou het elke ochtend nemen en de eerste week zou ik een halve tablet nemen. Het kan nogal als extreem ervaren wordt. Echt elke ochtend, want het werkt goed en lang.

Klinkt goed. Net weer keihard gebootcamp in de buitenlucht. Was echt lekker fris en pittig

Inderdaad het gaat om de verhoogde vetverbranding, meer energie (is ook een leuke bijkomstigheid tijdens dieet en icm sport), alsmede het beschermen van bestaande spieren. 1 tablet werkt 6-8 uur waardoor 1 tablet per dag voldoende is. Een verpakking is dan ook voldoende voor 2 maanden. Een heel mooi totaalplaatje:), dat je nu nog niet in andere fatburners terug kan vinden. Uniek en naar mijn mening en vele met mij absoluut het beste product nu!

Dexaprine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft de pil waarde als je niet sport? Zeker alleen het honger gevoel? Verder werkt de pil 6-8 uur maar ik bootcamp twee keer om 20.00 uur is het dan handig om de lip rond 14 uur te nemen?

Zijn er mensen die dit product een langere tijd hebben gebruikt? Zo ja, hoe was het resultaat?

Iemand die mijn vragen kan beantwoorden?

Het zorgt ook voor een verhoogde verbranding. Over de inname tijden.. je moet zelf maar uitzoeken waar je je prettig bij voelt. Het is iig bedoelt als fatburner en niet als preworkout, meen ik toch en zo heb ik het ook gebruikt.

Ik heb vrij lang over mijn pot gedaan en ben er nu sinds 1 week doorheen.
Vind de honger onderdrukkende eigenschap erg fijn en ben de laatste 1.5maand zo'n 5kg vet afgevallen :). Voor mij heeft het perfect zijn werk gedaan dus.

De pil heeft absoluut waarde als je geen sport. Het zorgt voor meer energie, wat vaak meer betekend dat je meer vet gaat verbranden. Daarnaast zou ik aanraden om de pil alleen 's ochtends te nemen, gezien het feit dat hij nogal heftig is en je misschien niet 's avonds kan slapen.

Echter, je zult hetmoeten uitvinden als je het om 14u wil nemen. De een kan er wel tegen, de ander niet. Ik heb het zelf een langere tijd gebruikt en vond zeker dat het honger gevoel goed ondrukt werd. Daarnaast ook nog dat ik goed ben afgevallen, alhoewel ik mijn dieet erg kan bedanken want zonder dat, was het me niet gelukt. Zeg maar, ik gebruikte dit als een steuntje in de rug voor extra motivatie.

Net de eerste halve pil genomen. Het is 10 uur en moet vanavond om 20 uur weer trainen dus misschien pak ik de andere halve pil rond 15 uur, even kijken.

Heftig spul ! Heb een tijdje medicatie gehad voor mijn adhd/add. In de medicatie zat amfetemine en dit lijkt er 100% op. Een beetje afwezig, weinig honger gevoel, droge mond.

Vind het vrij apart dat dit legaal is. Vanmorgen een pil genomen op een lege maag en ben gelijk gaan sporten. Ging best lekker en ik zweette veel meer. Ben benieuwd hoe het over een maand gaat.

Gebruik het nu vijf dagen, wel een hele pil en merk toch wel veel bijwerkingen. Voel me een beetje vaag en eten gaat totaal niet. Energie krijg ik niet.

Ga even stoppen en het kan misschien komen door me ahdh

Terug
Naar boven