MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Heeft dit supplement ook zin in een periode dat je aan het bulken bent? Of alleen als je ook minder gaat eten en cardio erbij gaat doen?

Ik zou het niet doen. Voor de energie kan je beter een Pre-Workout product nemen. :)

-Leon

Het gaat me in dit geval ook niet om de energie, maar om de vetverbranding. Verandert dat de zaak?

Ik heb net m'n eerste halfje genomen, ik ben benieuwd.

Bevindingen volgen.

Ik begin volgende week met Dexaprine, ik zal mijn bevindingen ook posten.
Ik doe het deze week nog niet omdat ik nog met tentamens zit, aangezien ik niet weet hoe dit product gaat vallen doe ik het liever volgende week :o.

Ik ben gisteren begonnen met een halfje. Gaf een redelijke rush, maar niet zoals mensen hier beweren. Zojuist een hele genomen, ga over een uurtje trainen.

Houd jullie op de hoogte.

Een hele pil is het helemaal voor mij. Een geweldige rush, met een lichte tinteling boven op mijn hoofd (MDMA-achtig :D ) Wel een droge bek, maar dat stimuleert me alleen maar om drie liter water te drinken per dag :)

Aanrader!

Hebben jullie geen last dat je te weinig eet? Moet mezelf af en toe echt dwingen om te eten en slik pas een halve pil. Verschil tussen een hele en een halve pil vind ik mee vallen, alleen bij een hele pil voelde ik me wat vaag.

Volgens me ouders kijken ik door deze fatburner wel raar uit me ogen en oog ik wat vlak in mijn doen en laten.

Nee, eigenlijk geen last van gehad. Kom makkelijk aan mijn 2800kcal uit clean voedsel.

Raar uit de ogen kijken heb ik eigenlijk geen last van, maar misschien zegt iemand er nog wat van ;)

kan het kwaad om dexaprine samen te nemen met een pre workout? ik gebruik namelijk HARD! voor ik ga trainen... ik ga vaak smorgens trainen, en wegens je dexaprine smorgens 1pil van moet pakken zou ik dit dan samen pakken met hard...

iemand een idee?

grts tommy

Laatst bewerkt:
Een vriend krijgt vandaag dexa binnen, kan hij halve pil voor training nemen? training is rond half 4

kan het kwaad om dexaprine samen te nemen met een pre workout? ik gebruik namelijk HARD! voor ik ga trainen... ik ga vaak smorgens trainen, en wegens je dexaprine smorgens 1pil van moet pakken zou ik dit dan samen pakken met hard...

iemand een idee?

grts tommy

Ik doe dit ook, dexa met noxipro (3 scoops). Geen nadelige effecten ondervonden.

Rond 11 uur mijn eerste halve pil genomen, heb nu wel meer energie.
Rond 2 uur ga ik trainen, merk ook wel dat ik wat eerder zweet (ja nu al :o), en fijn gevoel valt wel mee.

Ken niemand die zich fijn voelt

Heb dit aan wat mensen gegeven in mijn omgeving

Ik: onderdrukt honger goed erg goed, meer zweten, energie valt mee
Vriendin:warm/koud, grote rebound in de avond, erg moe, wel meer energie en focus
Moeder: slecht slapen, droge mond,
Ander meisje: trillen, geen focus wel meer energie

:roflol: heel de familie heeft het gehad hehe.

Ik: wel goede training gehad, alleen extreem veel energie viel wel mee. Zweten word wel wat erger maar dat vond ik ook niet veel meer. Zelf wel erg veel dorst, normaal 1,5 bidon bij het sporten.. nu 3 :o.

Honger is ook beter onderdrukt, heb nu ook geen honger o.i.d.

EDIT:
Ik werd in de sportschool ook af en toe licht in mijn hoofd, als ik te snel opstond naar een oefening werd het even wazig etc.

Laatst bewerkt:
Vraagje aan andere:
Waarom moet je eigenlijk dexaprine op een lege maag nemen, doen jullie dat ook?

Vraagje aan andere:
Waarom moet je eigenlijk dexaprine op een lege maag nemen, doen jullie dat ook?
Omdat je er anders minder van merkt denkt men, vaak is gewenning meer de oorzaak. Ik kan me wel voorstellen dat het wat harder binnenkomt op een lege maag aan de andere kant.

Voor een snelle start ofzo

• Topic Starter Topic Starter
net een besteld na alle lof erover te lezen, ben benieuwd...ben wel wat gewend qua energie...normaal pak ik vaker een ecay of een halve epedra cap dus...Als ik een paar x een gehad heb zal ik mijn bevindingen hier ook schrijven.

Heeft dit iets met dexaprine te maken?

Dimethylamylamine DMAA possibly linked to deaths of service members
http://www.youtube.com/watch?v=Q6jZ_01nxs8
In Dexaprine zit weliswaar Dimethylpentylamine, niet Demithylamylamine. Maar toch even de vraag. Ik ga graag verantwoord om met m'n hart. :P

Terug
Naar boven