Fitness Seller

DHT verlagers ervaringen

Nee cools, ik verkoop zelf haarproducten(mods niet bannen aub, hij stelt een vraag!) en hoor het van de gebruikers zeg maar. Stamcelactivatie en gentherapie geloof ik niet zo in. Wat de meeste doen is duta of fina, of combi van beide. Daarnaast doet men vaak een haartransplantatie en zodoende zorgt men ervoor dat het haardos er beter uit ziet. Duta schijnt goed voor front te werken en fina meer voor de kruin. Spiro(iiggghhh) schijnt het beste te werken, je organen gaan er wel goed op tilt van staan.

Voor de rest ben ik het met je verhaal eens, ook weleens fijn om meningen van anderen erover te horen. ;-)

Ah :p

Hoe kan je nu niet geloven is stamcelactivatie/therapie en gentherapie?

@Cools

Wellicht ons nageslacht cools ;-) , er wordt ieder jaar heel wat onderzoeken gelauncht met veel kabaal, al 15 jaar lang ofzo, betreft haaruitval en bestrijding ervan. Tot zover enkel HT, fina, duta, spiro, minox, eigenlijk iets zien doen, met wetenschappelijk bewijs en vele tevreden gebruikers/patienten. Die stamcelactivatie is al onderuitgehaald, er lopen zelfs rechtzaken tegen klinieken die het doen. Schijnt gewoon een HT te zijn, hsci in Amsterdam en Londen kwamen volgens mij als eerste ermee, vele bekende NLers gingen ernaar toe. Der lopen wat rechtzaken tegen die klinieken omdat ze leugens verkopen of het was iets in de richting van opsplitsen van een graft ofzo, zoiets in ieder geval.

gentherapie kan best iets betekenen, klinkt geloofwaardiger, is allemaal voorlopig sci-fi voor ons denk ik ;-) wellicht kleinkinderen maat! hahah.

@Cools

Wellicht ons nageslacht cools ;-) , er wordt ieder jaar heel wat onderzoeken gelauncht met veel kabaal, al 15 jaar lang ofzo, betreft haaruitval en bestrijding ervan. Tot zover enkel HT, fina, duta, spiro, minox, eigenlijk iets zien doen, met wetenschappelijk bewijs en vele tevreden gebruikers/patienten. Die stamcelactivatie is al onderuitgehaald, er lopen zelfs rechtzaken tegen klinieken die het doen. Schijnt gewoon een HT te zijn, hsci in Amsterdam en Londen kwamen volgens mij als eerste ermee, vele bekende NLers gingen ernaar toe. Der lopen wat rechtzaken tegen die klinieken omdat ze leugens verkopen of het was iets in de richting van opsplitsen van een graft ofzo, zoiets in ieder geval.

gentherapie kan best iets betekenen, klinkt geloofwaardiger, is allemaal voorlopig sci-fi voor ons denk ik ;-) wellicht kleinkinderen maat! hahah.

Ter info hebben ze met gentherapie al een tijdje terug iemand blind terug laten zien ;) De toekomst is nu.
http://www.dailymail.co.uk/health/a...ble-injection-restores-seeing-cells-eyes.html

Gentherapie is momenteel een realiteit die nog verder ontwikkeld moet worden, maar gewoon al kan.

Zelfde voor stamcellen.
http://www.medicalnewstoday.com/releases/15535.php

Die klinieken met zogezegde stamcelbehandelingen is een andere zaak. Zijn firma's puur op geld uit met onvoldoende bewezen toepassingen. Haren laten groeien met stamcellen of gentherapie is de makkelijkste toepassing, maar heeft ook minder prioriteit tov andere mogelijke behandelingen.

Terug
Naar boven