AndroidHealthClinic

dianabol: afbouw / dosering

from60to100

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb van Dbol gelezen dat je het het best kan afbouwen. Of is dit alleen in geval van een dbol only? (we praten over oral intake, met afbouwen bedoel ik niet de nakuur)

De halveringstijd is ongeveer 4 uur. Kan je daarom bij een inname van 40mg ED beter gaan voor een 4x10 inname? Of volstaat een 2x20 ochtend/avond inname ook?

Wanneer kan je Dbol het best innemen (oral), vlak voor/tijdens of vlak na de maaltijd?

edit: voor de geinteresseerden. mijn 1e kuur zal er als volgt uitzien (definitief):

week 1 tot week 4: Dbol 40mg ED
week 1 tot week 10: Test 500mg EW
week 12 tot week 13: nolva 40mg ED
week 14 tot week 15: nolva 20mg ED

meteen op 40mg gaan ziten , op en afbouwen is achterhaald.

Infinity zei:
Vertel ons eens waarom als je wil

Heel simpel: Of je nu 10 of 40mg neemt het legt allebei de eigen productie van het lijf plat.. Die 10mg op een dag is dus net aan toereikend voor je eigen productie te evenaren, nuteloos dus..

Dr. Worf zei:
Heel simpel: Of je nu 10 of 40mg neemt het legt allebei de eigen productie van het lijf plat.. Die 10mg op een dag is dus net aan toereikend voor je eigen productie te evenaren, nuteloos dus..

Lullo houd je mond dan :D

in de eerste paar dagen een beetje opbouwen is nix verkeerd aan...lees maar eens in dbc01 log wat er gebeurt als je gelijk op volle hoeveelheid gaat...

maar afbouwen heeft geen enkel nut, het kan maar beter sneller uit je systeem zijn om snel na te kuren anders zit je nogal snel op een laag test niveau om er winst uit te halen.

+krijg je er onstabiele bloedwaardes van

Natuurlijk moet je opbouwen,wat dacht je van je bloeddruk.Dat is ook de reden dat als je 500mg sust per week zet,er geen frontkick van 1000mg moet maken.Als je er ook maar een beetje gevoelig voor bent loop je weken met koppijn en een knalrooie kop.

lorenzo zei:
Natuurlijk moet je opbouwen,wat dacht je van je bloeddruk.Dat is ook de reden dat als je 500mg sust per week zet,er geen frontkick van 1000mg moet maken.Als je er ook maar een beetje gevoelig voor bent loop je weken met koppijn en een knalrooie kop.

Voor de 10000000x OP en ook AF bouwen is allang achterhaald.

Lees de 100topics die hierover gaan.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=48306&highlight=op+en+afbouwen

en nog een topic http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=45557&highlight=op+en+afbouwen

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=39257&highlight=op+en+afbouwen

Duidelijk;)

XLarge zei:

jahwel maar hij bedoelt wss versneld opbouwen dus even in een paar dagen om niet gelijk de volle mep te krijgen met bijvoorbeeld je bloeddruk die ineens de pan uit rijst

Infinity zei:
jahwel maar hij bedoelt wss versneld opbouwen dus even in een paar dagen om niet gelijk de volle mep te krijgen met bijvoorbeeld je bloeddruk die ineens de pan uit rijst

O oke,
Ik dacht dat lorenzo het wel doorhad dat het om orals ging
Mijn bloeddruk steeg al behoorlijk:D

Voor de 100000000 maal dit is gelul,afbouwen is achterhaald maar opbouwen niet.Hoge bloeddruk hoge bloeddruk hoge bloedruk hoge bloeddruk snap ie.

lorenzo zei:
Voor de 100000000 maal dit is gelul,afbouwen is achterhaald maar opbouwen niet.Hoge bloeddruk hoge bloeddruk hoge bloedruk hoge bloeddruk snap ie.

Is goed ga jij maar opbouwen, Ik blijf constant

DELETE, verkeerde topic gereplyed:rolleyes:

Terug
Naar boven