XXL Nutrition

dianabol: afbouw / dosering

als je 40mg neemt moet je het dan verdelen op 2*20 of 4*10
ik neem nu smorgens gewoon 1*40 na mijn ontbijt....

• Topic Starter Topic Starter
gixer zei:
als je 40mg neemt moet je het dan verdelen op 2*20 of 4*10
ik neem nu smorgens gewoon 1*40 na mijn ontbijt....

Ik baseer mij op de halveringstijd van circa 4 uur en ik wil mn bloedwaarde zo constant mogelijk houden, vandaar dat ik 4x10mg neem.

na eerste maaltijd: ontbijt

na derde maaltijd: pre workout

na vierde maaltijd: post workout

na zesde maaltijd: kwark met lijnzaad, 15min voor slapen

Bij 4x 10mg gaat er dacht ik meer verloren door afbraak van je lever dan met 1x 40mg. ;)

MrJ zei:
Bij 4x 10mg gaat er dacht ik meer verloren door afbraak van je lever dan met 1x 40mg. ;)

dat vind ik dus ook..

voor bloedwaardes is het de beste keuze..maar ik doe liever 2 dossisen dan vier.. omdat er dan IMO veels te veel verloren gaat!

from60to100 zei:
Ik heb van Dbol gelezen dat je het het best kan afbouwen. Of is dit alleen in geval van een dbol only? (we praten over oral intake, met afbouwen bedoel ik niet de nakuur)

De halveringstijd is ongeveer 4 uur. Kan je daarom bij een inname van 40mg ED beter gaan voor een 4x10 inname? Of volstaat een 2x20 ochtend/avond inname ook?

Wanneer kan je Dbol het best innemen (oral), vlak voor/tijdens of vlak na de maaltijd?

edit: voor de geinteresseerden. mijn 1e kuur zal er als volgt uitzien (definitief):

week 1 tot week 4: Dbol 40mg ED
week 1 tot week 10: Test 500mg EW
week 12 tot week 13: nolva 40mg ED
week 14 tot week 15: nolva 20mg ED

Ik ben met precies dezelfde kuur bezig, dit is mijn tweede week. Succes!!!!

• Topic Starter Topic Starter
2x20mg zal het worden dan.

ik train meestal aan het eind van de middag. Wanneer kan ik het dan het beste innemen?

tijdens ontbijt en de 2e keer dan pre of postworkout?

alles in een keer voor de workout, zou ik doen. een uurtje vante voren

ja alles in 1 keer een uur voor je training heb ik ook hele goede ervaringen mee, krijg je een pomp van dat je uit elkaar lijkt te springen...heerlijk:D

Terug
Naar boven