XXL Nutrition

Dianabol & Anadrol

Bezoekers in dit topic

dannE

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
48
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Beste bodybuilders, ahtleten en grote jongens (en kleine) :P
Ik wist niet precies waar ik dit moest vragen dus sorry als het verkeerd is..
Ik heb een vraagje en wil graag jullie verhaal horen over hoe jullie erover denken, graag corrigeren wanneer je denkt dat het beter is! :D
Geen flame's en bijdehande reacties graag, ben ook maar nieuw in de 'zwaardere' middelen wereld.

Over mezelf:
Ik train ongeveer 4/5 jaar, sinds 1 jan' dit jaar echt serieus met train schema en zover ik kan let ik ook op me eten (o.a. magere kwark en shakes natuurlijk).
Ik ben 21 jaar, 1,98 M lang en weeg rond de 102 K. Me vet percentage ligt rond de 18%, iets aan de hoge kant maar dat komt zeker nog goed.
p.s. Dit is me 1ste kuur!

Doelstelling: Groter worden

Binnekort ga ik Dianabol & Anadrol gebruiken, volgens een collega KAN ik het zo doen: 1 week Dianaboll, andere week Anadroll, dus om en om de week, 40 mg per dag.

Hoop jullie genoeg verteld te hebben, zo niet, vraag maar raak ;)
 
Binnekort ga ik Dianabol & Anadrol gebruiken, volgens een collega KAN ik het zo doen: 1 week Dianaboll, andere week Anadroll, dus om en om de week, 40 mg per dag.

laat ze dan naast elkaar lopen op halve doseringen
 
Ik zou van bijde 8 per dag doen maat... anders gaat er weinig gebeuren@!!
 
Er KAN vanalles maar wat dareal zegt lijkt me logischer dan om de week.
Of eerst een kuur met alleen de ene, en later een met de andere dan zie je beter welk middel wat voor effect heeft.

Wat is het idee achter het om de week nemen?? en heeft die collega dat zelf ook al zo gedaan ofzo?
 
Ik zou van bijde 8 per dag doen maat... anders gaat er weinig gebeuren@!!


8 per dag?
Dianabol is per stuk 10 mg, dus 4 p/d? en
Anadrol is per stuk 25 mg, dus 2 p/d.

Weet niet wat beter is maar ik had gelezen dat 40/50 mg de grens was. Zeker omdat ik beginner ben met dit spul?

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Er KAN vanalles maar wat dareal zegt lijkt me logischer dan om de week.
Of eerst een kuur met alleen de ene, en later een met de andere dan zie je beter welk middel wat voor effect heeft.

Wat is het idee achter het om de week nemen?? en heeft die collega dat zelf ook al zo gedaan ofzo?


Hij heeft het zelf ook gedaan en 'kent' ook mensen die het op die manier doen, maar hij zei dat het best heftig KAN zijn die 2 tegelijk en daarom adviseerde hij mij dit.
 
Ok ja sorry dacht dat het om 5 mg tabs ging ofzo, probeer 40-60 aan te houden ongeveer...
 
Ok ja sorry dacht dat het om 5 mg tabs ging ofzo, probeer 40-60 aan te houden ongeveer...

Oke dus van;
Dianabol; 3
Anadrol; 1
Dan is het totaal 55 mg.


Dianabol per stuk 10 mg
Anadrol per stuk 25 mg
 
dan zou ik het zo doen, neem aan dat je van alle2 evenveel hebt?

Anadrol 75mg
dianabol 30mg
 
dan zou ik het zo doen, neem aan dat je van alle2 evenveel hebt?

Anadrol 75mg
dianabol 30mg

van beide heb ik 100 tabs.
dus van beide 3?
Ik had gelezen dat de grens bij +/- 50 mg lag?
 
Op 18% staan en dan middelen nemen die beiden bekend staan om hun vocht en vettoename... Mij niet gezien...
 
of geen aromatiserende middelen nemen, het gaat er imo niet uitzien op zoon hoog bf

goed om te weten. Op wat voor vet percentage zal ik het nemen dan?
Dan kan ik eerst ff wat droog trainen :D
 
goed om te weten. Op wat voor vet percentage zal ik het nemen dan?
Dan kan ik eerst ff wat droog trainen :D

rond de 14 15, opzig kan het niet veel kwaad het punt is alleen als je voeding niet helemaal clean is dan zul je sneller veel vet aanzetten en als je dan uit je kuur komt en het vocht uit je spieren is blijft er een vetzak over:rolleyes:.
beter zorg je dus dat je een lager bf heb als je de kuur ingaat zodat je boven je onderhoud kan zitten kwa voeding om zo optimale gains te maken en je je minder druk hoeft je maken over een eventueele stijging van bf,

ik zou ook gewoon lekker 1 middel pakken, niet alle snoepjes meteen uitproberen dan heb je niet veel lekkers meer over voor later. : anadrol is geen licht middel,dbol tevens ook niet maar dan terzijde
 
rond de 14 15, opzig kan het niet veel kwaad het punt is alleen als je voeding niet helemaal clean is dan zul je sneller veel vet aanzetten en als je dan uit je kuur komt en het vocht uit je spieren is blijft er een vetzak over:rolleyes:.
beter zorg je dus dat je een lager bf heb als je de kuur ingaat zodat je boven je onderhoud kan zitten kwa voeding om zo optimale gains te maken en je je minder druk hoeft je maken over een eventueele stijging van bf,

ik zou ook gewoon lekker 1 middel pakken, niet alle snoepjes meteen uitproberen dan heb je niet veel lekkers meer over voor later. : anadrol is geen licht middel,dbol tevens ook niet maar dan terzijde

Oke dankjewel man, duidelijk.
Ik wil zowiezo pas na me vakantie beginnen want voor me vakantie kan ik de kuur zowiezo niet afmaken, ik zal eerst zorgen dat ik rond de 12 % zit...
Daarna zie ik wel hoe en wat..
Bedankt!
 
goed om te weten. Op wat voor vet percentage zal ik het nemen dan?
Dan kan ik eerst ff wat droog trainen :D

nog even kort droog trainen is eerder droog eten:rolleyes:.
ik hoor dit vaak mensen zeggen die denken dat ze alleenmaar ipv 5 12 reps te hoeven gaan maken om drooger te worden, bf verliezen doe je door cardio en aangepaste voeding. ik vraag me af of je wel voldoende kennis heb betreft kuren

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Oke dankjewel man, duidelijk.
Ik wil zowiezo pas na me vakantie beginnen want voor me vakantie kan ik de kuur zowiezo niet afmaken, ik zal eerst zorgen dat ik rond de 12 % zit...
Daarna zie ik wel hoe en wat..
Bedankt!

goed overwogen van je
veel succes ermee,
 
nog even kort droog trainen is eerder droog eten:rolleyes:.
ik hoor dit vaak mensen zeggen die denken dat ze alleenmaar ipv 5 12 reps te hoeven gaan maken om drooger te worden, bf verliezen doe je door cardio en aangepaste voeding. ik vraag me af of je wel voldoende kennis heb betreft kuren

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------



goed overwogen van je
veel succes ermee,

Wanneer ik begin laat ik het jullie weten hoe het gaat + foto's!
 
goed om te weten. Op wat voor vet percentage zal ik het nemen dan?
Dan kan ik eerst ff wat droog trainen :D

Nice, advies dat hier voor de verandering eens wordt opgevolgd.

Karma!
 
Back
Naar boven