XXL Nutrition

Dianabol & Anadrol

Bezoekers in dit topic

dannE

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
48
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Beste bodybuilders, ahtleten en grote jongens (en kleine) :P
Ik wist niet precies waar ik dit moest vragen dus sorry als het verkeerd is..
Ik heb een vraagje en wil graag jullie verhaal horen over hoe jullie erover denken, graag corrigeren wanneer je denkt dat het beter is! :D
Geen flame's en bijdehande reacties graag, ben ook maar nieuw in de 'zwaardere' middelen wereld.

Over mezelf:
Ik train ongeveer 4/5 jaar, sinds 1 jan' dit jaar echt serieus met train schema en zover ik kan let ik ook op me eten (o.a. magere kwark en shakes natuurlijk).
Ik ben 21 jaar, 1,98 M lang en weeg rond de 102 K. Me vet percentage ligt rond de 18%, iets aan de hoge kant maar dat komt zeker nog goed.
p.s. Dit is me 1ste kuur!

Doelstelling: Groter worden

Binnekort ga ik Dianabol & Anadrol gebruiken, volgens een collega KAN ik het zo doen: 1 week Dianaboll, andere week Anadroll, dus om en om de week, 40 mg per dag.

Hoop jullie genoeg verteld te hebben, zo niet, vraag maar raak ;)
 
Binnekort ga ik Dianabol & Anadrol gebruiken, volgens een collega KAN ik het zo doen: 1 week Dianaboll, andere week Anadroll, dus om en om de week, 40 mg per dag.

laat ze dan naast elkaar lopen op halve doseringen
 
Ik zou van bijde 8 per dag doen maat... anders gaat er weinig gebeuren@!!
 
Er KAN vanalles maar wat dareal zegt lijkt me logischer dan om de week.
Of eerst een kuur met alleen de ene, en later een met de andere dan zie je beter welk middel wat voor effect heeft.

Wat is het idee achter het om de week nemen?? en heeft die collega dat zelf ook al zo gedaan ofzo?
 
Ik zou van bijde 8 per dag doen maat... anders gaat er weinig gebeuren@!!


8 per dag?
Dianabol is per stuk 10 mg, dus 4 p/d? en
Anadrol is per stuk 25 mg, dus 2 p/d.