Fitness Seller

Dianabol en test goede combi?

Bezoekers in topic

TheBodyBulker

Novice
Lid geworden
10 sep 2020
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond,
Zelf ben ik bezig met mijn 1e kuur samen te stellen. Mijn basis word Test E 300mg per week. En voor de 1e 4 weken een olal. Ik weet dat een kickstart onzin is maar het is vooral voor het mentale aspect. Ik zat zelf te denken aan dianabol (mij doel is bulken) alleen ik kan online erg weinig vinden over test+dianabol. Wat is jullie mening? Ik zat te denken aan 30mg per dag, en dan erbij 0,5ml arimidex om de dag om de estrogene bijwerkingen te verminderen. (En ofcourse een goede nakuur met chlomid)

Iemand tips?

Stats atm:
Gewicht: 83kg
Lengte: 1,76
Vet: 13%
4 jaar trainingservaring

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Wat wil je precies weten over test met dianabol? Leuk voor het mentale aspect en de instant krachtgains.

Arimidex kan je weg laten pas iets nemen als het nodig is.

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Een goede nakuur is zeer twijfelachtig.
Test met Dia als kickstart is okay, houd rekening met vocht.
Dia kan wel ietsjes hoger, 40mg/d.

TheBodyBulker

Novice
Lid geworden
10 sep 2020
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
  • Topic Starter Topic Starter
Wat wil je precies weten over test met dianabol? Leuk voor het mentale aspect en de instant krachtgains.

Arimidex kan je weg laten pas iets nemen als het nodig is.

Omdat het beide erg veel vocht vasthoudt namelijk. En over de arimidex: heb op dit moment nog een klein beetje gyno (overgehouden van puberteit) dus de arimidex houd ik ivm voorkomen erger te worden

TheBodyBulker

Novice
Lid geworden
10 sep 2020
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Een goede nakuur is zeer twijfelachtig.
Test met Dia als kickstart is okay, houd rekening met vocht.
Dia kan wel ietsjes hoger, 40mg/d.

Hoe bedoel je 'een goede nakuur is twijvelachtig?

Ik zal het verhogen, thnx

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Omdat het beide erg veel vocht vasthoudt namelijk. En over de arimidex: heb op dit moment nog een klein beetje gyno (overgehouden van puberteit) dus de arimidex houd ik ivm voorkomen erger te worden
Niet van je sarmcycle?

Cypionate

Novice
Lid geworden
28 aug 2020
Lengte
1m90
Aromataseremmers helpen niet bij gyno. Voor gyno kun je het beste Tamoxifen nemen.

Het nut van een nakuur is twijfelachtig. Steeds meer wijst erop dat een nakuur vrijwel niks veranderd aan de totale hersteltijd die je lichaam nodig heeft om de testosteronproductie weer te normaliseren.

Laatst bewerkt:

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
12%

Je zal vocht moeten accepteren tijdens een bulkkuur, vooral met een middel als dianabol maar ook test zal dit bewerkstelligen en natuurlijk je voeding wat waarschijnlijk boven onderhoud zal zijn.
Serms zijn nagenoeg niet effectief voor een versneld herstel, deze doen meer kwaad dan goed.
Ikzelf zou de nakuur laten voor wat het is en op eigen houtje herstellen. Maar goed, ik ben jou niet.

TheBodyBulker

Novice
Lid geworden
10 sep 2020
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Je zal vocht moeten accepteren tijdens een bulkkuur, vooral met een middel als dianabol maar ook test zal dit bewerkstelligen en natuurlijk je voeding wat waarschijnlijk boven onderhoud zal zijn.
Serms zijn nagenoeg niet effectief voor een versneld herstel, deze doen meer kwaad dan goed.
Ikzelf zou de nakuur laten voor wat het is en op eigen houtje herstellen. Maar goed, ik ben jou niet.

Sreroid cycle zonder pct? Ik dacht dat juist een pct erg belangrijk was, ik heb volgende week poseerles bij wesley vissers, ik vraag aan hem dan wel even hoe hij hierover denkt. Ik houdt het in mn achterhoofd, thnx

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
12%

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Maar als je Wesley gaat raadplegen voor een juiste PCT kun je hem in principe ook wel vragen wat volgens hem een goede eerste kuur zou kunnen zijn, toch?
Laat dat even aan ons weten want wij zijn natuurlijk wel benieuwd. Misschien dat je zelfs de moed hebt hem te vragen wat hij momenteel zelf gebruikt.
Dat willen wij ook wel vernemen van jou.

TheBodyBulker

Novice
Lid geworden
10 sep 2020
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Maar als je Wesley gaat raadplegen voor een juiste PCT kun je hem in principe ook wel vragen wat volgens hem een goede eerste kuur zou kunnen zijn, toch?
Laat dat even aan ons weten want wij zijn natuurlijk wel benieuwd. Misschien dat je zelfs de moed hebt hem te vragen wat hij momenteel zelf gebruikt.
Dat willen wij ook wel vernemen van jou.

Zal ik doen, hij gaat me volgend jaar wss ook coachen de laatste paar weken voor mn wedstrijd, dus ben benieuwd.

TheBodyBulker

Novice
Lid geworden
10 sep 2020
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Nog een vraagje voor iedereen:
Ik vind het erg lastig in te schatten hoeveel progressie ik ga maken en hoe ik eruit ga zien na 1 kuur (omdat het mn eerste kuur is)

Hoeveel kg zal ik denkje aankomen in een test+dianabol bulk kuur van 12 weken? Mn voeding zit rond 3500 kcal. En zal ik er erg bol uit komen te zien door die waterretentie of valt dat mee.

bramophyte

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Lengte
1m98
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Verkeerde toppa.