Fitness Seller

Dianabol en test goede combi?

Bezoekers in dit topic

Nog een vraagje voor iedereen:
Ik vind het erg lastig in te schatten hoeveel progressie ik ga maken en hoe ik eruit ga zien na 1 kuur (omdat het mn eerste kuur is)

Hoeveel kg zal ik denkje aankomen in een test+dianabol bulk kuur van 12 weken? Mn voeding zit rond 3500 kcal. En zal ik er erg bol uit komen te zien door die waterretentie of valt dat mee.
3 tot 5 kilo vvm als alles meezit.
 
Als je aan je pubertijd al gyno hebt overgehouden is dianabol nemen vragen om problemen. Als je zo nodig een oral moet nemen, neem dan anavar, winstrol of turinabol.
 
Ga je een log bijhouden?
 
Als je aan je pubertijd al gyno hebt overgehouden is dianabol nemen vragen om problemen. Als je zo nodig een oral moet nemen, neem dan anavar, winstrol of turinabol.

Thnx voor de reactie, toevallig zat ik net je kuurlog te lezen haha. Welke van die 3 die je opnoemde raad je aam voor de meeste massa (droogworden hoef ik nu namelijk niet)
 
Thnx voor de reactie, toevallig zat ik net je kuurlog te lezen haha. Welke van die 3 die je opnoemde raad je aam voor de meeste massa (droogworden hoef ik nu namelijk niet)

Even ervan uitgaande dat je al je gear van goede kwaliteit kan krijgen en niet van Nederlandse badkamermongolen denk ik dat het geen reet uitmaakt welke je neemt. Ik denk niet dat de een of de andere oral nou echt significant meer resultaat gaat geven. Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar turinabol. Hoor daar wel goede ervaringen over, maar heel veel moet je er denk ik ook niet van verwachten.

Overigens zou ik een oral ook de laatste 4 of 6 weken van je cycle nemen, niet de eerste. Wanneer je gains een beetje afvlakken geef je met je oral net een beetje meer boost en mg’s aan anabolics.
 
Een studie betekent niet direct dat iets niet werk. Er zijn zo verschrikkelijk veel variabelen.
Deze studie zegt mijn Inziens voldoende.
 
Even ervan uitgaande dat je al je gear van goede kwaliteit kan krijgen en niet van Nederlandse badkamermongolen denk ik dat het geen reet uitmaakt welke je neemt. Ik denk niet dat de een of de andere oral nou echt significant meer resultaat gaat geven. Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar turinabol. Hoor daar wel goede ervaringen over, maar heel veel moet je er denk ik ook niet van verwachten.

Overigens zou ik een oral ook de laatste 4 of 6 weken van je cycle nemen, niet de eerste. Wanneer je gains een beetje afvlakken geef je met je oral net een beetje meer boost en mg’s aan anabolics.


Turinabol is toch de nieuwere en 'veiligere' versie van dianabol? Met minder bijwerkingen zoals waterretentie ect. Ik lees alleen veel dat het n
iet echt veel massa opbouwt, zeker vergeleken met dianabol
 
Thnx voor de reactie, toevallig zat ik net je kuurlog te lezen haha. Welke van die 3 die je opnoemde raad je aam voor de meeste massa (droogworden hoef ik nu namelijk niet)
Ik zou dan zelf ook voor turinabol gaan, hetzelfde als dianabol minus de bijwerkingen. Wel zou ik het als kickstart gebruiken. Aan het eind van een cycle is meer bedoeld om droger uit de kuur te geraken en gebruikt men meer oxandrolone en stanozolol.
 
Turinabol is toch de nieuwere en 'veiligere' versie van dianabol? Met minder bijwerkingen zoals waterretentie ect. Ik lees alleen veel dat het n
iet echt veel massa opbouwt, zeker vergeleken met dianabol
Klopt helemaal, goed ingelezen 👍
 
Ik zou dan zelf ook voor turinabol gaan, hetzelfde als dianabol minus de bijwerkingen. Wel zou ik het als kickstart gebruiken. Aan het eind van een cycle is meer bedoeld om droger uit de kuur te geraken en gebruikt men meer oxandrolone en stanozolol.

Waar ik mijn kuur haal heeft helaas deze 2 niet. Is anavar ook mogelijk de laatste paar weken om er deoger uit te komen? Of kan ik beter een lichtere anabool nemen?
 
Waar ik mijn kuur haal heeft helaas deze 2 niet. Is anavar ook mogelijk de laatste paar weken om er deoger uit te komen? Of kan ik beter een lichtere anabool nemen?
Oxandrolone is anavar en stanozolol is winstrol. Wil je een oraal aan het eind kan beide maar denk dat winstrol meer resultaat oplevert vergeleken met anavar.
 
Waar ik mijn kuur haal heeft helaas deze 2 niet. Is anavar ook mogelijk de laatste paar weken om er deoger uit te komen? Of kan ik beter een lichtere anabool nemen?
Anavar kan prima, lekkere krachtgains en je komt er iets droger bij te staan. Maar zou toch winstrol doen in de laatste 4/6 weken.
 
Oxandrolone is anavar en stanozolol is winstrol. Wil je een oraal aan het eind kan beide maar denk dat winstrol meer resultaat oplevert vergeleken met anavar.

Ooh vandaar, goed dat je me verbeterd. Ik ken namelijk alleen de basisnamen dus goed om dit ook te leren. Hoeveel mg winstrol word aageraden voor de laatste 6 weken?
 
Dit is het trainingsschema waar ik me aan ga houden. het is een Armen+ schouders, Push , Pull split. Bij push doe ik quads en kuiten en bij pull hamstrings. Armen en schouders doe ik nog een dag extra om mijn disbalans weg te werken, en armen kunnen nooit groot genoeg. Na armen en voor armen heb ik een rustdag zodat het niet in knoei komt met mn push/pull dagen. Ook ga ik feederworkouts uitproberen voor het slapen gaan. Of het brosience is? geen idee. Daar kom ik dan achter.

Trainingsschema

Ma - Armen + Schouders
Di - Rust
Wo - Push
Do - Pull
Vr - Push
Za - Pull
Zo - Rust
(Elke avond voor het slapen feederset)

Feeder workouts: (voor het slapen)
Hammer curl 2x100 - Skullcrusher 2x100 - Side raises 2x100

Armen & Schouders
  • Superset chin up & Diamond pushups 3x12 (compound)
  • Superset Preacher curl & Skullcrusher 3x12 (kracht)
  • Superset Cable curl & Tricep extension 3x12 (unilateral)
  • Reverse barbell curl 3x14
  • Vinger curl 3x14
  • Hammer curl 3x12
  • Military press 3x12
  • Side raises 3x12
  • Upright row 3x12
  • Reverse fly 3x12

Push
  • Benchpress 4x8
  • Incline dumbbell press 3x12
  • Chest dips 3xmax
  • Cable flyes 3x12
  • Skullcrusher 3x12
  • Tricep extension 3x12
  • Side raises 3x12
  • Upright row 3x12
  • Leg press 4x12
  • Leg extension 3x12
  • Lunges 3x12
  • Calf raises 3x12

Pull
  • Lat pulldown front 3x12
  • Lat pulldown front 3x12
  • Barbell row 4x8
  • Unilateral row 3x14
  • Barbell curl 3x12
  • Dumbbell curl 3x12
  • Bent over raises 3x12
  • Reverse flyes 3x12
  • Leg curl 3x12
  • Stiff leg deadlift 3x12
  • Shrugs 3x14
  • Unilateral shrugs 3x12
 
Ooh vandaar, goed dat je me verbeterd. Ik ken namelijk alleen de basisnamen dus goed om dit ook te leren. Hoeveel mg winstrol word aageraden voor de laatste 6 weken?
Ik zou ook gewoon op de 40mg/d gaan zitten, kracht toename zul je met winstrol ook bewerkstelligen. Wanneer de bloat niet al te veel is van je kuur doet winstrol echt wonderen, het trekt het vocht vanonder de huid weg en geeft je een strakkere look.
 
Back
Naar boven