XXL Nutrition

Dianabol ervaringen

• Topic Starter Topic Starter
Voor de volgende keer moet ik gewoon iets pakken wat niet of minder omzet naar oestrogeen. Als je iets pakt dat de oestrogeen onderdrukt terwijl je dboll gebruikt heeft de dboll weinig zin denk ik. Of je kunt er tegen of niet en dan pak je de vlgende keer wat anders.

Voor de volgende keer moet ik gewoon iets pakken wat niet of minder omzet naar oestrogeen. Als je iets pakt dat de oestrogeen onderdrukt terwijl je dboll gebruikt heeft de dboll weinig zin denk ik. Of je kunt er tegen of niet en dan pak je de vlgende keer wat anders.
Androgeen verhogen betekent niet oestrogeen verlagen.

Welk middel zou je voorstellen dat ik had kunnen pakken om de dboll ervaring te verbeteren? Ik heb mijn kuur op verschillende forums nagelezen en leek me redelijk safe, en las op zn hoogst dat mensen wat aromasin tijdens de kuur pakte. Nou hoef ik niet per se dboll te gebruiken, ik kan ook wat anders proberen. Liever een iets milder middel dan dat ik dboll pak en gelijk vanalles erbij moet doen om niet teveel sides te hebben.

Meeste mensen zullen zeggen test only, had uiteraard ook prima geweest,maar een andere optie had bijvoorbeeld kunnen zijn:
250mg test
400mg mast
30-40mg dbol

Met andere woorden: test iets lager om oestrogeen te compenseren die door de dbol ook verhoogt wordt. Masteron om je androgeen levels omhoog te krijgen.
Dit zorgt voor een betere verhouding tussen androgeen/oestrogeen en hiermee beperk je voor een groot deel oestrogene bijwerkingen.

Laatst bewerkt:
Wilt natuurlijk niet zeggen dat het alleen door de dboll komt, misschien krijg je het op test only ook.

Bedankt voor de tips dit zal ik onthouden voor de volgende kuur. Ik zit nu een weekje van de dboll af en de gevoeligheid is weg en de verdikking al wat minder, dus ik denk dat ik de test op 500mg wel kan hebben. En ik denk dat je op 10 weken 500mg test meer zal massa kan gainen dan 10 weken 250mg test met een dboll kickstart, of zie ik dat verkeerd? Dan bedoel ik vet vrije massa die je echt kan houden na de kuur.

Bedankt voor de tips dit zal ik onthouden voor de volgende kuur. Ik zit nu een weekje van de dboll af en de gevoeligheid is weg en de verdikking al wat minder, dus ik denk dat ik de test op 500mg wel kan hebben. En ik denk dat je op 10 weken 500mg test meer zal massa kan gainen dan 10 weken 250mg test met een dboll kickstart, of zie ik dat verkeerd? Dan bedoel ik vet vrije massa die je echt kan houden na de kuur.

Dat de gyno weg trekt komt door de nolva, je weet nu nog niet of je het van test only ook krijgt.

En natuurlijk pak je op 2x zoveel test in je donder meer als op een beetje dboll :)

Ja dat klopt ik zal de komende weken zien hoe het gaat zonder nolva en alleen test. Achteraf op dbol train je wel lekker maar doe echt veeeel liever een paar weken wachten tot de test aanslaat, minder gedoe en veel minder aromatisering dan met de dbol erbij.
Dus voor een volgende kuur overweeg echt om test only te doen, zelfs nu ik de nolva slik en allen op test ga wordt ik nog steeds sterker.

Terug
Naar boven