harvey1980
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Denk dat van de 10mg de helft al word afgebroken door de lever.Er is jammer genoeg weinig over te vinden.
echt niet de helft, hooguit 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat van de 10mg de helft al word afgebroken door de lever.Er is jammer genoeg weinig over te vinden.

Dus met dboll heb je minder afbraak dan met test inj,want dit ligt tussen de 30 a 40 procent.
grapje hoop ik toch?

![]()
Als eerste kuurtje van 250mg Test enan voor 10weken groei je toch niet, je eindigt alleen met een lager test gehalte dan wat je normaal produceert.
Als je berekeningen zou toepassen zou dat - esthergewicth zijn en die 40% zou je misschien uitkomen op een gemiddelde van 9mg per dag nou daar doen we het voor. Daarom zal je maar hooguit 5kg winnen met je eerste kuurtje...
Overigens orals gaan 2x door de lever waardoor er maar 20% van het werkzame product overblijft. Post alsjeblieft niet als je niet weet waar je het over hebt. Dank u!![]()
, waarom in godsnaam.Dus als ik alles een beetje samenvat komt het er op neer dat als men 10mg dboll per dag neemt er ongeveer 3mg overblijft.Dit is.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/
Hier een linkje van ikke,kun je ongeveer zien wat er over blijft bij 100mg test.
Of het zou een verschillende BA dosering moeten zijn, maar dat lijkt niet logisch aangezien het 100mg p/ml is.http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/
Hier een linkje van ikke,kun je ongeveer zien wat er over blijft bij 100mg test.
Wat heeft dit te maken met dianabol? In dianabol zit geen esther hoor dat je dat ff weet.
Jij refereert naar afbraak dit heeft niks te maken met esthergewichten, dat zegt namelijk niks over de afbraak.
Dus als ik alles een beetje samenvat komt het er op neer dat als men 10mg dboll per dag neemt er ongeveer 3mg overblijft.Dit is ongeveer 4mg minder dan de lichaams eigen test.
Dit houd dus in dat de prestaties minder wordt als de lichaamseigen test plat wordt gelecht.
Als de lichaams eigen test niet wordt platgelecht zullen de prestaties verbeteren.
Ga zelf voor 2,vindt het alleen de moeite niet waardt.Ik bedoel ,als je wilt kuuren kuur dan echt.
![]()
Als eerste kuurtje van 250mg Test enan voor 10weken groei je toch niet, je eindigt alleen met een lager test gehalte dan wat je normaal produceert.
Als je berekeningen zou toepassen zou dat - esthergewicth zijn en die 40% zou je misschien uitkomen op een gemiddelde van 9mg per dag nou daar doen we het voor. Daarom zal je maar hooguit 5kg winnen met je eerste kuurtje...
Overigens orals gaan 2x door de lever waardoor er maar 20% van het werkzame product overblijft. Post alsjeblieft niet als je niet weet waar je het over hebt. Dank u!![]()

Dus met dboll heb je minder afbraak dan met test inj,want dit ligt tussen de 30 a 40 procent.