XXL Nutrition

dianabol lage dosering

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de goeie reacties mensen

maar eigenlijk had die vriend van mij toch een beetje gelijk of niet dat die dan harder kon trainen enz.

:rolleyes:

Als eerste kuurtje van 250mg Test enan voor 10weken groei je toch niet, je eindigt alleen met een lager test gehalte dan wat je normaal produceert.

Als je berekeningen zou toepassen zou dat - esthergewicth zijn en die 40% zou je misschien uitkomen op een gemiddelde van 9mg per dag nou daar doen we het voor. Daarom zal je maar hooguit 5kg winnen met je eerste kuurtje...

Overigens orals gaan 2x door de lever waardoor er maar 20% van het werkzame product overblijft. Post alsjeblieft niet als je niet weet waar je het over hebt. Dank u!:cool:

Wat een onzin zeg!

Als eerste kuurtje van 250mg Test enan voor 10weken groei je toch niet, je eindigt alleen met een lager test gehalte dan wat je normaal produceert.

Als je berekeningen zou toepassen zou dat - esthergewicth zijn en die 40% zou je misschien uitkomen op een gemiddelde van 9mg per dag nou daar doen we het voor. Daarom zal je maar hooguit 5kg winnen met je eerste kuurtje...

Overigens orals gaan 2x door de lever waardoor er maar 20% van het werkzame product overblijft. Post alsjeblieft niet als je niet weet waar je het over hebt. Dank u!:cool:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/
Hier een linkje van ikke,kun je ongeveer zien wat er over blijft bij 100mg test.

Tjonge jonge 5mg dbol voor training:rolleyes: , waarom in godsnaam.

als je kuurt kuur goed anders blijf er van af, die hardheid wat hij zal voellen kan je ook van goede NO product krijgen. waarom dan dbol.
Je zal denken dat het niet onderdrukt, aas is aas 5 mg is niet voldoende om je lichaamseigen testosteron productie plat te gooien maar je lichaam zal daar zeker op reageren en test productie verminderen.
Normaal persoon zit tussen nmol/l 10-40 testosteron.

de halfwaarde tijd van d-bol is toch zon 4 uur, dat wil zegen als van die 5 mg 60% overxlijft zit er zon 3 mg in je lichaam, over 4 uur is dit 1.5mg en 8 uur 0.75mg.
na verloop van tijd verdwijnt dit wel maar wil niet zegen dat t binnen 4 uur uit je lichaam is.

Dus als ik alles een beetje samenvat komt het er op neer dat als men 10mg dboll per dag neemt er ongeveer 3mg overblijft.Dit is ongeveer 4mg minder dan de lichaams eigen test.
Dit houd dus in dat de prestaties minder wordt als de lichaamseigen test plat wordt gelecht.

Als de lichaams eigen test niet wordt platgelecht zullen de prestaties verbeteren.

Ga zelf voor 2,vindt het alleen de moeite niet waardt.Ik bedoel ,als je wilt kuuren kuur dan echt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/
Hier een linkje van ikke,kun je ongeveer zien wat er over blijft bij 100mg test.

Nah, ik kan het mis hebben maar volgens mij is een enanthaat ester altijd even zwaar. In dit lijstje van Ikke zit er verschil in wat er over blijft bij verschillende enanthaat esters. Rara ??? Of het zou een verschillende BA dosering moeten zijn, maar dat lijkt niet logisch aangezien het 100mg p/ml is.

Wat heeft dit te maken met dianabol? In dianabol zit geen esther hoor dat je dat ff weet.

Jij refereert naar afbraak dit heeft niks te maken met esthergewichten, dat zegt namelijk niks over de afbraak.

Dat weet iedereen toch dat er geen ester in dboll zit.Waar lees jij dit?

Dus als ik alles een beetje samenvat komt het er op neer dat als men 10mg dboll per dag neemt er ongeveer 3mg overblijft.Dit is ongeveer 4mg minder dan de lichaams eigen test.
Dit houd dus in dat de prestaties minder wordt als de lichaamseigen test plat wordt gelecht.

Als de lichaams eigen test niet wordt platgelecht zullen de prestaties verbeteren.

Ga zelf voor 2,vindt het alleen de moeite niet waardt.Ik bedoel ,als je wilt kuuren kuur dan echt.

Hier ga jij uit van een bepaalde afbraak, waar haal je dat vandaan dan?

Uit jou stukie,vond het aleen wel erg laag dus heb ik het verhoogt om een wat realistische beeldt te krijgen:D

Dus met dboll heb je minder afbraak dan met test inj,want dit ligt tussen de 30 a 40 procent.

Zoals ik al eerder heb gezegd dit is niet relevant want bij de testinjectie gaat het om esthergewicht en niet over afbraak.

Maar goed dus je hebt dus geen enkele onderbouwing over hoeveel er nou echt word afgebroken, dus vind niet dat je kan stellen dat meer dan de helft word afgebroken.

Terug
Naar boven