XXL Nutrition

Dianabol voor eetlust

Bezoekers in dit topic

Klopt, er boven op. En dan nog één keer in de week junken (MackieD, Bking, Pizza)
snicker/twix per dag en dan wordt het wat.
 
3000 kcal cut momenteel ga kapot van de honger maar snap dat, dat ook anders kan zijn.

Je kunt ook denken aan makkelijke kcal zoals 2/3 handjes nootjes (gelijk goede vetten) en hoog in kcal?

edit ik zie al pinda's .. Chocomelk?
 
Klopt, er boven op. En dan nog één keer in de week junken (MackieD, Bking, Pizza)
snicker/twix per dag en dan wordt het wat.
Ja precies, ja als ik nu dag junk of 2 per week merk ik niks in verschil ver percentage, dus moet niet veel kwaad kunnen misschien bak ijs erbij te vreten af en toe ofso
 
Tja ik heb me ondanks dat ik nog natty ben aardig over aas ingelezen maar 3 gasten 30kg zwaarder als ik die me gebruikers ervaringen gaven maakte me toch nieuws gierig. Tot ik me eetlust omhoog krijg blijf ik natty maar plan t ooit wel een keer te doen.
Los van dat kuren om meer te kunnen eten net zoiets is als drugs gebruiken om af te vallen, heeft dbol uit eigen ervaring juist bijgedragen aan het killen van mijn eetlust. Je gaint er goed op (al is dit voornamelijk water en glycogeen) maar het bevorderd imo zeker niet je eetlust.
 
3000 kcal cut momenteel ga kapot van de honger maar snap dat, dat ook anders kan zijn.

Je kunt ook denken aan makkelijke kcal zoals 2/3 handjes nootjes (gelijk goede vetten) en hoog in kcal?

edit ik zie al pinda's .. Chocomelk?
Ahh chocomelk boven op een pak volle melk is een goeie vloeibaar gaat er altijd beter in als vast.
 
Los van dat kuren om meer te kunnen eten net zoiets is als drugs gebruiken om af te vallen, heeft dbol uit eigen ervaring juist bijgedragen aan het killen van mijn eetlust. Je gaint er goed op (al is dit voornamelijk water en glycogeen) maar het bevorderd imo zeker niet je eetlust.
Goed om van ervaringsdeskundige te horen. Het is wel een (bij)effect van sommige kuren(andere aas als dbol) toch?
 
Okay, uhhh misschien moet je die weightgainer meteen na maaltijden eten in plaats van maaltijden er mee vervangen.. Maar dat zou een no-brainer moeten zijn, aangezien ze daarvoor gemaakt zijn.
En ga lekker elke dag wat junkfood eten. Je maakt het moeilijk voor jezelf. En ik hoor alleen maar gemaar van jouw kant over alles "moet ik kotsen" "krijg ik een droge bek van" "moet ik heel de dag met kwark in mijn hand lopen"
Jezus man.. groei een paar ballen.
 
Klopt, er boven op. En dan nog één keer in de week junken (MackieD, Bking, Pizza)
snicker/twix per dag en dan wordt het wat.
Ik overweeg ook te stoppen met kickboxen ivm met misschien doorbreken van plateau.. pt zei dat 2x in de week die anderhalve uur cardio boven op dat ik in middag lift” erbij gegeten” zou moeten worden. Aangezien dit niet lukt misschien maar stoppen en puur gym focussen?
 
Ik overweeg ook te stoppen met kickboxen ivm met misschien doorbreken van plateau.. pt zei dat 2x in de week die anderhalve uur cardio boven op dat ik in middag lift” erbij gegeten” zou moeten worden. Aangezien dit niet lukt misschien maar stoppen en puur gym focussen?
Wat vind jij uberhaupt lekker eten dan? Wat kun je echt super veel eten
 
Okay, uhhh misschien moet je die weightgainer meteen na maaltijden eten in plaats van maaltijden er mee vervangen.. Maar dat zou een no-brainer moeten zijn, aangezien ze daarvoor gemaakt zijn.
En ga lekker elke dag wat junkfood eten. Je maakt het moeilijk voor jezelf. En ik hoor alleen maar gemaar van jouw kant over alles "moet ik kotsen" "krijg ik een droge bek van" "moet ik heel de dag met kwark in mijn hand lopen"
Jezus man.. groei een paar ballen.
Tjaa na een paar keer kotsend boven de pot te hangen van het overeten prima als dat een domme hoeveelheid eten is. Zou t graag doen als het me elke dag op 4500kcal zou kunnen houden.. maar dit gebeurt bij maaltijden van 900kcal+- al, ja dat is kut. Dan ben je aant kotsen voor nog steeds geen substantiële verhoging van je kcal innamen….
 
Wat vind jij uberhaupt lekker eten dan? Wat kun je echt super veel eten
Ijs biefstuk spinazie vis (duren shit meestal daarom als student moet normaal doen met wat ik vreet)
 
Ijs biefstuk spinazie vis (duren shit meestal daarom als student moet normaal doen met wat ik vreet)
Ja en ik kreeft en kaviaar.

Je hebt toch wel maaltijden die je echt lekkerder vindt dan anderen? Simpele...
Je hebt bijvoorbeeld niks met brood maar pasta ofzo dan?
Met pasta kun je super makkelijk super snel veel kcals binnen krijgen
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Shake:
3 gekookte eieren
Havermout 150gr
Spinazie
Blauwe bessen 100gr
Melk 250ml
Banaan
Vul aan met water totdat het vloeibaar genoeg is

eet er nog 2 gekookte eieren bij
dit is iets van 1200kcal

Ik eet deze shake 2x per dag nudaarnaast nog 4 meals
 
boven op wat ik nu vreet
"Vreet" is denk ik een beetje een misplaatste term met 3000 kcals waarvan 1800 vast, je "vreet" een paar kruimels per dag.
Breid je maaltijden uit, voeg idd elke maaltijd een krentenbol oid toe, iets anders dat makkelijk weg te werken is, desnoods stroopwafels of gevulde koeken.
 
Tjaa na een paar keer kotsend boven de pot te hangen van het overeten prima als dat een domme hoeveelheid eten is. Zou t graag doen als het me elke dag op 4500kcal zou kunnen houden.. maar dit gebeurt bij maaltijden van 900kcal+- al, ja dat is kut. Dan ben je aant kotsen voor nog steeds geen substantiële verhoging van je kcal innamen….
Maar dat is echt niet normaal hoor.. Als dit serieus het geval is, zou ik eens met een huisarts gaan praten. Al klinkt het gewoon als iets wat tussen je oren zit.
Een maag is gewoon trainbaar qua inhoud. Het is onzin dat jouw lichaam daadwerkelijk bij 3000 kcals op een dag zegt dat het genoeg is. Dat is jouw hoofd die dat doet. Als we het nou zouden hebben over 3000 in 1 keer naar binnenwerken, dan zou ik het nog wel snappen dat je lichaam weerstand biedt. En zelfs 3000 kcals zou je lichaam nog prima in 1 keer aan moeten kunnen. Zelf ook zo vaak gedaan.
Psycholoog dan maar. Denk niet dat er iets is wat wij kunnen doen om jou te helpen. Want zelfs als iemand jou net vraagt wat voor dingen jij wel lekker vindt, geef je alweer een onmogelijk antwoord waarbij je zelf al aangeeft dat het niet kan omdat het te duur is. Je hebt volgens mij een mentale blokkade ontwikkeld om elke oplossing af te kaatsen.
 
Ben zo jaloers op jullie eetlust, sinds ik uit de groei ben (was op 17 195 ofso) nooit meer die honger van vroeger gevoeld. Misschien met sportpsycholoog eens over lullen als er meer mensen denken dat t “aanstellen”, dus psychologisch is dat ik ga kotsen zodra ik meer vreet dan een standaard bord vreten.
Ik krijg ook niet alles vretend naar binnen. maak ik een shake met 150 gram havermout, banaan, pindakaas, eiwitten en melk giet ik dat zo naar binnen en dat zijn toch lekker calorietjes....
Als je niet kunt vreten moet je andere oplossingen zoeken zoals gainers. Gezonder dan Dbol
 
Meer eten is hetzelfde als minder eten. Maar je moet wel willen.
Begin eens met normaal te eten, en dan geleidelijk de vloeibare voeding erbij in.
En je ben te trots op je 11 % laat dat maar los als je echt wil groeien.
 
Weightgainshake van 250 kcal... *hardoplachs*
Probleem is dat ik ONMOGELIJK meer als +-3000 calorieën kan vreten per dag. Daarna wordt het letterlijk over mn nek gaan.
Bizar met jouw lengte.

:scratch:
 
poffertjes, binnen enkele minuten heb je zo 1500 kcals weg

dboll voor eetlust?
merk daar persoonlijk niets van.
 
Een jointje zorgt bij mij voor veel honger of anders Mk677.
Maar gewoon meer eten zonder supplementen moet toch wel lukken 2 wheightgain shakes en prep een paar maaltijden met veel vlees/rijst
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven