hou het op een constante waarde, 25 of 30 mg pdg.
het op en afbouwen blijkt uit verschillende onderzoeken achterhaalt, aangezien je je lever en test aanmaak met 5mg al belast en platlegt, is het verstandiger om het zo constant mogelijk te houden, neem ze verdeeld over de dag ( 3x)
dbol heeft namelijk een halfwaarde tijd van 4,5 uur, zo hou je je bloedwaardes (zover mogelijk) enigsinds gelijk!
het is inderdaad verstandig om proviron bij de hand te houden, dit kan je vochtretentie/ vet-afzetting minimaliseren! het is zonde om namelijk de illusie bij jezelf te wekken dat je een beest bent geworden,en vervolgens 60 % kwijt te raken. met de proviron zullen je gains minder zijn, maar wel beter te behouden!!
te behouden, mits je een goede nakuur volgt en je voeding&training in orde is!!
je nakuur moet bestaan uit nolvadex en clomid!
wk 10 + 11 40mg nolva 100mg clomid pdg
wk 12+ 13 20mg nolva 50 mg clomid pdg!!
uit je vorige posts blijkt dat je niet echt weet waar je mee bezig bent!
het is belangrijk dat je de zoek functie op de site gebruikt! hier valt veel info uit te halen, alle info die je nodig hebt voeding, training, supplementen en ook steroiden!!
ik weet niet hoe je trainingsverleden eruit ziet, en hoe je voeding in elkaar steekt, maar een willekeurig kuurtje is hier niet de oplossing voor! toch wilde ik je deze info meegeven om het "ergste" (bijwerkingen, geen nakuur volgen) eventueel te kunnen voorkomen!het lijkt me verstandig dat je je nu eerst gaat verdiepen in jouw Keuze en de voor en nadelen hiervan uitzoekt, en dan met volle verstand aan een kuur beginnen!
succes