AndroidHealthClinic

dianabol

groove

Cool Novice
Waardering
0
he gasten, ga binnenkort een kuurtje nemen, de dope koop ik via een maat uit de sportschool, maar wil zelf ook op de hoogte zijn van de beste dianabol en deca vooral dianabol tab, deca heb ik al gezien zag er erg goed uit norma deca van hellas of zo, een jongen die ik ken heeft er 6 kg mee gewonnen.

prijzen wat ik er voor betaal is [edit]

maar heb info nodig over dianabol... alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
groove zei:
he gasten, ga binnenkort een kuurtje nemen, de dope koop ik via een maat uit de sportschool, maar wil zelf ook op de hoogte zijn van de beste dianabol en deca vooral dianabol tab, deca heb ik al gezien zag er erg goed uit norma deca van hellas of zo, een jongen die ik ken heeft er 6 kg mee gewonnen.

prijzen wat ik er voor betaal is 7 euro per deca en dianabol denk ik zo´n tussen de 55 a 75

maar heb info nodig over dianabol... alvast bedankt

Ik weet het niet hoor maar volgens mij mag er niet over prijzen van A.S gesproken worden.. Correct me if i'm wrong. :D

En voor die andere vragen kijk is in de echt of nep sectie of gebruik bijvoorbeeld de search eens.. kleine hint.

en wat is 1 deca ???

younggod zei:
Ik weet het niet hoor maar volgens mij mag er niet over prijzen van A.S gesproken worden.. Correct me if i'm wrong. :D

En voor die andere vragen kijk is in de echt of nep sectie of gebruik bijvoorbeeld de search eens.. kleine hint.

en wat is 1 deca ???

1 deca = 2ml = 200mg

@groove: lees de regels, prijzen mogen niet genoemd worden....

6 kg mee gewonnen? weet je dat met deze kuur ook veel vocht vashoudt en dat je na de kuur dat ook weer verliest je mag blij zijn als je dan nog 2-3 kilo heb vastgehouden.
tip: neem geen tabletten maar ga liever voor de spuit.

• Topic Starter Topic Starter
ja tabletten en de spuit, en over prijzen hebben jullie gelijk, is niet echt netjes over te hebben, ga binnenkort beginnen

dianabol en deca houden veel vocht vast dat is zeker, denk zo 40 tot mischien wel 60 %

Neem een goed middel tegen vochtretentie (bijvoorbeeld liquid Femara of Liquid Arimidex) of eventueel Nolva tijdens de kuur. Dan blijf je lekker droog en zul je na de kuur ook niet al te veel verliezen mits je een goede nakuur plant!

nolva is zwaar voor de lever las ik, maar beter dan clomid

D-bol

He Groove,

wat wil je weten over D-bol dan. goede site is.

www.bodypage.nl

daar vind je alles over AAS.

mag ik je vragen wie de Deca gaat injecteren? en hoe je kuurtje eruit ziet?

groeten,

Robbert

groove zei:
nolva is zwaar voor de lever las ik, maar beter dan clomid
Zijne beide hele andere middelen en ook andere werkingen nolva om het oesto tegen te gaan en clomid om je testo weer te uppen :D;)

deca 8 weken 200 ml per week mischien week 3 4 5 ,400 ml

dianabol
week 1 20 mg
2 30 mg
3 30 mg
4 20 mg
5 15 mg
injecteren laat ik doen door een verpleegkundige

oke schroefje

wat is de beste nakuur in dit geval na deca en d bol ???

... zoek en gij zult vinden

groove zei:
deca 8 weken 200 ml per week mischien week 3 4 5 ,400 ml

dianabol
week 1 20 mg
2 30 mg
3 30 mg
4 20 mg
5 15 mg
injecteren laat ik doen door een verpleegkundige

Als dit je eerste kuur wordt neem dan 4 weken lang een constante dosis dbol in van 25mg pd. En de deca zou ik op 200mg pw houden en neem 10 deca's. Je kunt tijdens de je kuur ook proviron gebruiken om vochtretentie tegen te gaan. 1 of max 2 tabs per dag dus 25 of 50mg pd. Meer zul je niet nodig hebben. En dan nog je nakuur. Dat zou ik doen met clomid.

Laatst bewerkt:
DIANABOL...

Lever: Dianabol gemaakt om de spijsvertering intact te kunnen passeren. Daarbij hebben ze het molecuul zo sterk gemaakt dat de lever er een hele kluif aan heeft om de stof weer af te breken. Het kost de lever zoveel enzymen, dat die niet meer goed kan functioneren.
Je lever zuivert het ‘slechte’ LDL-cholesterol uit je bloed. Als je lever niet meer goed werkt, schiet de hoeveelheid LDL-cholesterol omhoog.

Dianabol en aromatase
Dianabol zet gemakkelijk om in vrouwelijke hormonen. Oestrogenen houden vocht vast.
Je krijgt een varkenskop omdat je wangen breder worden dan je voorhoofd, en je spieren worden door een vochtlaag aan het gezicht onttrokken.
Verhoging bloed druk doordat je bloedvolume is toe genomen.
Vanaf een dosering van 25 tot 30 milligram kan het probleem gaan spelen. pas maar op..:P

AndrogeenDianabol zet makkelijk om in DHT. Dat is een hormoon dat de vermannelijkende aspecten van testosteron veroorzaakt. Daardoor heb je een verhoogde kans op psychoses, agressie, acne, haaruitval op je hoofd, een toegenomen groei van je lichaamshaar en vergroting van je prostaat.

Testosteron
Dianabol lijkt nog steeds genoeg op testosteron om je lichaam te laten denken dat het zwelgt in het hormoon. Daarom stopt je lichaam de eigen productie van hormoon. Na kuren met Dianabol volgen dan ook vaak maanden van malaise, waarin je lichaam weer moet leren om zelf hormoon te produceren.

KUUR SCHEMA'S

Licht kuurtje (beginners)

Week 1: 5-10 mg/dag
Week 2: 10-15 mg/dag
Week 3: 15-20 mg/dag
Week 4: 20-25 mg/dag
Week 5: 20-30 mg/dag
Week 6: in stapjes afbouwen.

Zwaarder kuurtje (tweede kuur)

Week 1: 10 mg/dag
Week 2: 20 mg/dag
Week 3: 30 mg/dag
Week 4: 40 mg/dag
Week 5: 50 mg/dag
Week 6: in stapjes afbouwen.

PS: ALs je minder side effecten wil zou ik echt voor andere middel gaan..
B.v : Primo-deca
ANdriol-deca is wel aan de duure kant maar je doet het dan op een verantwoordelijke manier.

hou het op een constante waarde, 25 of 30 mg pdg.
het op en afbouwen blijkt uit verschillende onderzoeken achterhaalt, aangezien je je lever en test aanmaak met 5mg al belast en platlegt, is het verstandiger om het zo constant mogelijk te houden, neem ze verdeeld over de dag ( 3x)
dbol heeft namelijk een halfwaarde tijd van 4,5 uur, zo hou je je bloedwaardes (zover mogelijk) enigsinds gelijk!

het is inderdaad verstandig om proviron bij de hand te houden, dit kan je vochtretentie/ vet-afzetting minimaliseren! het is zonde om namelijk de illusie bij jezelf te wekken dat je een beest bent geworden,en vervolgens 60 % kwijt te raken. met de proviron zullen je gains minder zijn, maar wel beter te behouden!!
te behouden, mits je een goede nakuur volgt en je voeding&training in orde is!!

je nakuur moet bestaan uit nolvadex en clomid!

wk 10 + 11 40mg nolva 100mg clomid pdg
wk 12+ 13 20mg nolva 50 mg clomid pdg!!

uit je vorige posts blijkt dat je niet echt weet waar je mee bezig bent! :(
het is belangrijk dat je de zoek functie op de site gebruikt! hier valt veel info uit te halen, alle info die je nodig hebt voeding, training, supplementen en ook steroiden!!
ik weet niet hoe je trainingsverleden eruit ziet, en hoe je voeding in elkaar steekt, maar een willekeurig kuurtje is hier niet de oplossing voor! toch wilde ik je deze info meegeven om het "ergste" (bijwerkingen, geen nakuur volgen) eventueel te kunnen voorkomen!het lijkt me verstandig dat je je nu eerst gaat verdiepen in jouw Keuze en de voor en nadelen hiervan uitzoekt, en dan met volle verstand aan een kuur beginnen!

succes

deca en d-boll is een goede combinatie voor een beginnende as gebruiker, deca gewoon op 200mg per week houden en d-bol tot 25mg voor 6 weken opbouwen met d-bol is niet nodig.

Nakuur zou met wat hcg al voldoende zijn

en hcg hoeveel pak je daar van ?

Tommyboy zei:
en hcg hoeveel pak je daar van ?

Kerel lees je eens in in de materie. Je kan niet verwachten dat iedereen alles maar gaat uitkauwen voor je.

Info:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Tevens naar juiste sectie verplaatst (zie deze thread nu pas :o ).

Terug
Naar boven