AndroidHealthClinic

dianabol

LOU zei:
KUUR SCHEMA'S

Licht kuurtje (beginners)

Week 1: 5-10 mg/dag
Week 2: 10-15 mg/dag
Week 3: 15-20 mg/dag
Week 4: 20-25 mg/dag
Week 5: 20-30 mg/dag
Week 6: in stapjes afbouwen.

Zwaarder kuurtje (tweede kuur)

Week 1: 10 mg/dag
Week 2: 20 mg/dag
Week 3: 30 mg/dag
Week 4: 40 mg/dag
Week 5: 50 mg/dag
Week 6: in stapjes afbouwen.

waar heb je dat weer uitgehaald? waarschijnlijk nog nooit dboll gebruikt en toch verkeerde, achterhaalde info verstrekken. laat diegenen die er iets vanaf weten info geven in de plaats van kuurschema's voor te stellen die op niks trekken.

copy paste van ergogenics. ik zal het nooit meer vergeten die tekst. die goede oude tijd jongens :D

ik wil niet de betweter uithangen jongens maar wat vinden jullie dan hier van?:

2. Werkt u naar de dag X langzaam en gelijkmatig toe. De atleet dient ongeveer 4 weken van tevoren het innemen van de sterk androgene steroïden te verminderen. Als tabletten, zoals b.v. dianabol of anapolon ingenomen worden, reduceert men deze in een periode van 14 dagen langzaam en gelijkmatig. zodat precies 2 weken voor de dag X de orale opname van voornamelijk androgene steroïden beëindigd is. Wie de injecteerbare, androgene steroïden als testosteron of parabolan gebruikt, reduceert deze binnen 4 weken tot nul, zodat de inname ervan pas met de dag X eindigt. De mildere, orale steroïden zoals primobolan S. winstrol. oxandrolone, oral-turinabol enz. worden 14 dagen voor de dag X langzaam en gelijkmatig gereduceerd, zodat men na 2 weken bij 0 is. Bij de “lichtere”, injecteerbare steroïden zoals deca-durabolin, primobolan depot, winstrol depot is het voldoende, als de dosis een week voor beëindiging van het innemen met de helft gereduceerd wordt.

3. Vermijdt een plotseling stoppen met alle steroïden op dezelfde tijd. Daardoor raakt het lichaam met één slag in een katabole toestand. De cortisonreceptoren worden vrij en in verbinding met de lage testosteron- en androgeenspiegel ontstaat een aanzienlijk verlies aan kracht en massa, een vet- en wateropslag en een vaak optredende gynaecomastie, omdat de plotseling verlaagde androgeenspiegel de verhouding ten gunste van oestrogenen verschuift, waardoor deze ineens het dominerende hormoon zijn. Bijzonder opvallend zijn daarbij de extreme trainings- en coïtusuele desinteresse evenals de slechte gemoedstoestand van talrijke atleten. Als u niet om redenen van gezondheid ertoe gedwongen bent, dan stop je NOOIT plotseling niet steroïden.

bron: [Link niet meer beschikbaar]

Ik zou hetzelfde als Chemical adviseren.

Gewoon redelijk licht beginnerskuurtje. Dbol maximaal op 30mg/dag, deca 200mg/week. Niet op en afbouwen en laat de vochtretentie maar ff voor wat het is.

Enne...citeren van Bodypage zou ik niet doen. Ronny en consorten hebben de site sinds jaar en dag niet meer geupdate.

Leviathan zei:
Enne...citeren van Bodypage zou ik niet doen. Ronny en consorten hebben de site sinds jaar en dag niet meer geupdate.

Handig om weten ;)
Damn dacht eindelijk een goede site gevonden hebben met heel veel Nederlandstalige AAS-info :(

Hope zei:
Handig om weten ;)
Damn dacht eindelijk een goede site gevonden hebben met heel veel Nederlandstalige AAS-info :(

Als je de stickys eens doordachtig doorleest en je zit lang genoeg hier op het board dan kan je genoeg kennis opsteken:)

zit veel engelstalige tekst bij pfff... niet dat ik analfabeet ofzo ben maar het leest toch niet vlot. verhoog m'n kennis idd door hier wat rond te lezen en af en toe vraagje stellen :cool:

Terug
Naar boven