MuscleMeat

dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

rawwe

Cool Novice
Waardering
0
ik ben een kuur gestart. d-bol + sus en deca. ben nu 2 weken bezig maar heb niet het idee dat die d-bol werkt. als ik nu eens die d-bol eruit gooi en in plaats daarvan primo ga gebruiken, dus ---> deca,sus, primo.... kan dat kwaad?

misschien werkt de sus en de deca ook niet.

Wacht eerst maar lekker totdat de rest inkickt!

Misschien is je Dianabol fake.

Maar met Test en Deca alleen zal je toch al aardig winnen zodra die inkicken

rawwe zei:
ik ben een kuur gestart. d-bol + sus en deca. ben nu 2 weken bezig maar heb niet het idee dat die d-bol werkt. als ik nu eens die d-bol eruit gooi en in plaats daarvan primo ga gebruiken, dus ---> deca,sus, primo.... kan dat kwaad?

primo heeft geen zin erbij bro! hoeveel mg dbol pak je?

eet je wel genoeg, heb je stress, train je wel?? speelt allemaal mee.

En misschien heb je wel gewoon fake gekocht ???

Hoeveel mg zit je als ik vragen mag???

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
primo heeft geen zin erbij bro! hoeveel mg dbol pak je?

eet je wel genoeg, heb je stress, train je wel?? speelt allemaal mee.

En misschien heb je wel gewoon fake gekocht ???

train weinig laatste tijd. wegens prive omstandigheden als gevolg daarvan is ook mn eetpatroon onregelmatig.

ik pak 30 mg per dag.

maar ik denk dat hoe dan ook..dat ik wel IETS zou moeten zien.. maar ik word alleen maar magerder lijtk het ???

en dan ga je toch kuren kerel? lijkt mij niet handig als je gaat kuren dat je niet optimaal kan trainen en eten?

rawwe zei:
train weinig laatste tijd. wegens prive omstandigheden als gevolg daarvan is ook mn eetpatroon onregelmatig.

ik pak 30 mg per dag.

maar ik denk dat hoe dan ook..dat ik wel IETS zou moeten zien.. maar ik word alleen maar magerder lijtk het ???

Ga eerst maar eens goed trainen en eten.

Als je dat niet kan dien je simpelweg geen AAS te gebruiken. Het zijn geen wonderpilletjes ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven