MuscleMeat

Die portiers van tegenwoordig toch! DBC'tje kom 'es gauw.

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook 2 jaar portier geweest. Heb nooit geweld gebruikt maar ben er mee moeten stoppen van de justitie omdat ik een klant die mij uitschold gepaald heb!
 
Wat zei die klant dan? "lul, neuk me" ofzo?
 
inVorm zei:
Wat zei die klant dan? "lul, neuk me" ofzo?

:D Een klante hoop ik dan toch. Of een klantin, klanterin whatever. :o
 
Persoonlijk hoop ik dat ook, als homofoob zijnde dan, maarja wij weten nog niet wat hun beider voorkeur was/is. :p
 
roxxe zei:

De eerste portier die me dat zou flikken zou ik snachts opwachten en met een honkbalknuppel precies op de plekken zou slaan dat ie de rest van zn leven iemand nodig heeft om zn rolstoel aan te duwen en te kunnen schijten en zeiken.


Gisteravond bij Reportage ging het over Engelse en Amerikaanse portiers.

1 van die gasten was zo'n opgepompte steroidspatser die gewoon toegaf dat ie het werk alleen deed om mensen in elkaar te kunnen slaan. Hij vondt het jammer dat ie ze alleen kon mishandelen en niet doodslaan.

'I love the violence, I love to hit people and kick their ass'.

Die man vondt zichzelf heeeelemaal geweldig en alle vrouwen vielen ook wel voor m, volgens eigen zeggen.

Godcomplex is toch een ziektebeeld? :rolleyes:
 
Leviathan zei:
De eerste portier die me dat zou flikken zou ik snachts opwachten en met een honkbalknuppel precies op de plekken zou slaan dat ie de rest van zn leven iemand nodig heeft om zn rolstoel aan te duwen en te kunnen schijten en zeiken.


Gisteravond bij Reportage ging het over Engelse en Amerikaanse portiers.

1 van die gasten was zo'n opgepompte steroidspatser die gewoon toegaf dat ie het werk alleen deed om mensen in elkaar te kunnen slaan. Hij vondt het jammer dat ie ze alleen kon mishandelen en niet doodslaan.

'I love the violence, I love to hit people and kick their ass'.

Die man vondt zichzelf heeeelemaal geweldig en alle vrouwen vielen ook wel voor m, volgens eigen zeggen.

Godcomplex is toch een ziektebeeld? :rolleyes:


ik heb het ook gezien...te triest, zwaar complex gehad toen die klein was!
waarschijnlijk zuurstofgebrek bij zn geboorte!!
 
de meeste portiers voor disco's kijken enkel eens kwaad terug wanneer je dag zegt
de meesten denken waarschijnlijk dat ze stoer moeten overkomen bij het publiek

ik luister sneller naar "vriendelijke" uitsmijters

bij fuifkes ligt dit anders, daar praat ik er soms nog mee
 
ja kan je enkel hopen dat zulke kerels eens hun meerdere tegenkomen , moet wel leuk zijn dan om zo'n idioot eens mishandeld te zien worden
 
DBC01 zei:
Wat een uitgaansgeweld lees ik hier zeg en ook extreem ook nog...
Tja publiek extreem -> portiers extreem slipped er dan door m'n gedachten.

Tegenwoordig is het standaard en heel normaal om, als je wordt geweigerd omdat je je ID of klantenpas niet bij je hebt, meteen 64 keer te roepen 'kankerkankerkanker-tent!' en dan weg te lopen. Dán mag je wat mij betreft helemaal total loss geschopt worden al is het alleen al om de taal die je uitslaat.

Ik zweer het je: Toen ik 18 was zei niemand dat in het zicht van de portiers en als je binnen wilde komen diende je gewoon beleefd te zijn. Nu lopen ze gewoon langs je heen.
Ik denk dat ik vanavond maar es een groet-offensiefje ga instelllen....lijkt me wel goed voor de algehele opvoeding. 'Als je aankomt bij een publieke plaats, dien je de aanwezige personeelsleden te groeten'. Normaal en totaal niet overdreven.


Iets wat ik een erg slecht ontwikkeling vind dat mensen die ooit es wat geflikt hebben geen pas krijgen..
Zo krijg je toch een natuurlijk verloop van mannen waar men respekt voor had naar een boekhouder aan de deur die wordt uitgelachen..(ik kom het vaak genoeg tegen en in zon tent kun je je helaas niet netjes gedragen je hebt de dreiging van geweld nodig!)
 
Leviathan zei:
De eerste portier die me dat zou flikken zou ik snachts opwachten en met een honkbalknuppel precies op de plekken zou slaan dat ie de rest van zn leven iemand nodig heeft om zn rolstoel aan te duwen en te kunnen schijten en zeiken.


Gisteravond bij Reportage ging het over Engelse en Amerikaanse portiers.

1 van die gasten was zo'n opgepompte steroidspatser die gewoon toegaf dat ie het werk alleen deed om mensen in elkaar te kunnen slaan. Hij vondt het jammer dat ie ze alleen kon mishandelen en niet doodslaan.

'I love the violence, I love to hit people and kick their ass'.

Die man vondt zichzelf heeeelemaal geweldig en alle vrouwen vielen ook wel voor m, volgens eigen zeggen.

Godcomplex is toch een ziektebeeld? :rolleyes:

Ja heb ik ook gezien. Die ouwe knakker in die docu heeft er nog een film carriere aan overgehouden. Die speelt geloof ik in snatch en lock stock and two smonking barrels.
 
Iguana zei:
Iets wat ik een erg slecht ontwikkeling vind dat mensen die ooit es wat geflikt hebben geen pas krijgen..
Zo krijg je toch een natuurlijk verloop van mannen waar men respekt voor had naar een boekhouder aan de deur die wordt uitgelachen..(ik kom het vaak genoeg tegen en in zon tent kun je je helaas niet netjes gedragen je hebt de dreiging van geweld nodig!)
ok een poes aan de deur is geen goeie zet , maar dat je de dreiging van geweld nodig hebt om je te gedragen :o
 
Back
Naar boven