AndroidHealthClinic

Dieet/cutten 8 weken

Brouwertje030

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
97kg
Dieet

Beste collega's

Vanaf maandag ga ik beginnen met mijn dieet.
Ik heb deze post aangemaakt omdat ik een stok achter de deur wil hebben en eventuele
Ervaringen kan delen.

Mijn dieet ziet er als volgt uit,

0600. 500 gram kwark
0800. Salade met 200 gram gerookte kip
10:00 stuk fruit. Appel/sinaasappel/mandarijn
12:30 blik tonijn op water en 1 tomaat
15:00 200 gram panga
1700. 100 gram groene groente 150 gram kip of kalkoen met Pamspray gebakken
2030. Whey met water

Het dieet zal elke 14 dagen worden aangepast en ga het 8 weken volgen
Ik hoop het zonder snack maaltijd te doen maar ik kan niks beloven haha

Switch de kwark en whey om. Snelle eiwitten 's ochtends en na het trainen en langzame eiwitten voor het slapen.

Verder kun je het beste even de moeite nemen om al de kcal te berekenen en te berekenen hoeveel je nodig hebt per dag.

;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zat er ook erg over te twijfelen maar ik heb sochtend s echt wat te eten nodig dus vond 500 gram kwark een mooie oplossing

Mijn dagelijkse behoeften is moeilijk te berekenen dit omdat ik niet altijd op dezelfde tijden aan het werk ga
De ene keer is dit om 05:00 de andere keer 07:00 hetzelfde zijn te tijden waarop ik klaar ben
De ene Keer intensief werk en de andere keer totaal niet.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Begin maandag met rug achterkant schouders

Lying pull up 100x
Death lift 8-6-3-1
Barbell row 3x15-20
Standing dumbel row 3x15-20
Lat pull down wide and triangle 3x15-20
Shrugs Smith machine achterkant 3xmax

Mijn dagelijkse behoeften is moeilijk te berekenen
Je zal het toch moeten doen als je wil cutten.
Ik zou verder ook je trainingsschema aanpassen. Aangezien je een beginner bent zal je veel meer vooruitgang boeken met iets als starting strength.
Snelle of trage eiwitten maakt overigens helemaal niks uit, zolang je je macro's maar haalt op het einde van de dag.

Laatst bewerkt:
Je zal het toch moeten doen als je wil cutten.
Ik zou verder ook je trainingsschema aanpassen. Aangezien je een beginner bent zal je veel meer vooruitgang boeken met iets als starting strength.
Snelle of trage eiwitten maakt overigens helemaal niks uit, zolang je je macro's maar haalt op het einde van de dag.

Waaruit haal je dat ik een beginner ben?
Even voor de duidelijkheid, je dagelijkse behoefte berekenen is leuk.
Alleen dan kom je met de formule uit op Een dag waarbij je helemaal niks doet.
En zoals aangegeven de ene dag werk ik 12-14 uur intensfief. Ladder op ladder af zware spullen sjouwen e.d
De andere dag loop ik 7 uurtjes op de zaak waar ik vrijwel weinig doe.

Je hebt wel een basis verbruik, als je die weet kan je adhv je dagelijkse activiteit je voeding aanpassen. Dat iedere dag anders is is geen excuus.

Je hebt wel een basis verbruik, als je die weet kan je adhv je dagelijkse activiteit je voeding aanpassen. Dat iedere dag anders is is geen excuus.

Bmr 2084
Dagelijkse behoeften 2501

Dit is een gemiddelde.
Dus of je nou 12 uur lang in een bouwput werk van 20 meter diep en de hele dag door het zand aan het hollen bent met zwaar materiaal of op kantoor werkt de andere dag maakt jullie niet uit qua dagelijkse behoefte?
Ik staar me niet blind op een formule.

Zal me hierbij maar moeten neerleggen

Natuurlijk maakt dat uit. Dat zeg ik juist. Als je toch een dag hebt waarop je zittend werkt kan je lager in je carbs gaan dan op een drukke dag

Natuurlijk maakt dat uit. Dat zeg ik juist. Als je toch een dag hebt waarop je zittend werkt kan je lager in je carbs gaan dan op een drukke dag

Ja oke dat begrijp ik, moet ik je ook gelijk ingeven.
Maar afgelopen donderdag gingen we van een makkelijke dag uit.
We zouden tot 1300 werken en vroeg aan het weekend beginnen.
De klus liep totaal uit de hand en was uiteindelijk pas om 2100 thuis.

Ja nou ja, dat heb je soms. Daar moet je of jezelf dan aan weten te passen, of niet cutten.

Kan aan mij liggen maar ik mis de koolhydraten.

Als je niet wilt cutten moet je geen topic maken, verrekte pessimist

Ja kom op, lijkt me nogal logisch allemaal.

Ja is het ook,

Alleen ben ik niet degene die om dagelijkse behoeften heb gevraagd
En volgens mij gaat deze topic er ook niet over.

Ik zal voortaan 3 tassen met eten mee nemen, mocht ik ineens een zware werkdag krijgen of ineens een rustige.

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Als je niet wilt cutten moet je geen topic maken, verrekte pessimist

Wie zegt dat ik niet wil cutten??

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Ik schakel liever in t trainen, mocht ik een makkie op het werk hebben pak ik er meer cardio bij of meer herhalingen.

Ja is het ook,

Alleen ben ik niet degene die om dagelijkse behoeften heb gevraagd
En volgens mij gaat deze topic er ook niet over.

Ik zal voortaan 3 tassen met eten mee nemen, mocht ik ineens een zware werkdag krijgen of ineens een rustige.

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Wie zegt dat ik niet wil cutten??

Jij denkt dat de rest hier allemaal een 9 tot 5 job heeft?
Het ideaalplaatje bestaat uit exacte behoefte..
wil je dat? Ga verdomme rekenen en niet lopen te janken om werk wat uitloopt.

Ik cut nu ook, ongeveer 2400kcals per dag met <80g carbs per dag.
ik werk 3 dagen in de week intensief, altijd variabel. Trainingsdagen zijn hierdoor ook vaak variabel.
ik hou per dag gewoon die 2400, heb ik het extreem, eet ik wat meer, rustig, minder.

Het komt niet super nauw, maar wil je het op korte termijn (8 weken) dan zou ik maar gaan rekenen, niet citeren en lopen af te kraken op mensen die je proberen te helpen.

ik werk 3 dagen in de week intensief, altijd variabel. Trainingsdagen zijn hierdoor ook vaak variabel.
ik hou per dag gewoon die 2400, heb ik het extreem, eet ik wat meer, rustig, minder.

Het komt niet super nauw, maar wil je het op korte termijn (8 weken) dan zou ik maar gaan rekenen, niet citeren en lopen af te kraken op mensen die je proberen te helpen.

Ik zit dik onder mijn behoefte. Dat rekenen is allemaal al gedaan en elke 2 weken gaat alles omlaag.
Wil je berekeningen hebben, reken het zelf maar uit.

Dit is Een topic die je kan volgen of links kan laten liggen

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

En jij werk 3 dagen intensief. Ik maak weken van gemiddeld 70 uur
En ja tuurlijk schakel ik, en heb ik een zakje havermout bij me mocht ik het echt niet meer trekken.

Ik heb een topic gemaakt die je 8 weken kan volgens
En volgens mij staat er niet HELP IK WEET NIET HOE IK MOET CUTTEN of wel soms

Ik zit dik onder mijn behoefte. Dat rekenen is allemaal al gedaan en elke 2 weken gaat alles omlaag.
Wil je berekeningen hebben, reken het zelf maar uit.

Dit is Een topic die je kan volgen of links kan laten liggen

Waar haal jij uit dat ik berekeningen wil hebben.

do you even pessimist

Begrijpend lezen. Begrijpend lezen.

Terug
Naar boven