Brouwertje030
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 97kg
Zegt degene die aan het cutten is op 2400
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga niet alles replyen maar ik lees dingen als meer reps, niet rekenen in je cut terwijl je wel heel weinig eet voor jouw werk. Wees verstandig en neem wat adviezen aan.
Kilootje per week ongeveer, nog geen kracht verloren.
Ik begin tenminste en zijver niet zoveel.
Jij hebt waarschijnlijk nog minder dan 2400. Met jouw werk is dat not done. Ik cut op +- 2800-3000 (afhankelijk van wat ik door de dag doe) maar ik doe in elk geval geen fysiek zwaar werk.
De laatste 2-3 weken zullen de zuivel producten eruit gaan en om de dag op alleen een kilo
Panga file gaan dus 5 maaltijden van 200 gram.

Dit + werkweken van 70 uur + zwaar fysiek werk + krachttraining + nauwelijks vetten?
Mag ik vragen welke bronnen jij hebt gebruikt bij het opstellen van dit "dieet"?
Heel eigenwijs, geen bronnen.
Probeer te luisteren naar mijn eigen lichaam.
De vetten die ik binnenkrijg zijn idd alleen die van vis.
Die lange dagen komen ook niet altijd voor.
Heb daarvoor een zakje havermout bij me en altijd een banaantje.

Luisteren naar je lichaam? Je lichaam gaat je in de komende periode vertellen dat hij niet blij met je is, als je op dit tempo doorgaat. Je zou eens niet zo eigenwijs moeten zijn en bronnen moeten raadplegen.
Laatste weken 1 kg pangafilet en verder niks, lol. Dit is 900 kcal aan vis met 0,0 vezel, nauwelijks vitamines en mineralen, veel te weinig vet en 0 koolhydraat. Cutten is al een aanslag op je lichaam en jij gaat dan zulke grappen uithalen
Succes met deze bizarre cut. Over 8 weken wil ik graag een eerlijk verslag hoe je het hebt ervaren.
Wegen kun je het beste in de ochtend doen. En ja, dat van die koolhydraten is geloof ik al 1000x gezegd hier.
WTF!?De laatste 2-3 weken zullen de zuivel producten eruit gaan en om de dag op alleen een kilo
Panga file gaan dus 5 maaltijden van 200 gram.
Benendag is de zwaarste training die er is.Dit op de minder zware dagen dus niet als ik benen ga trainen bijvoorbeeld