XXL Nutrition

Dikke bginner, zoekt milde cut kuur ivm. buikvet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus..... ja, onder onderhoud is gewoon afvallen. Mensen moeten kappen met al die bro science bullshit. Boven onderhoud is aankomen, eronder is afvallen.
En als spierbehoud niet van belang is ga je er flink onder zitten.
 
Dat heb ik de afgelopen 15+ kilo gedaan en nu heb ik tips nodig, geen open deuren
 
Dat heb ik de afgelopen 15+ kilo gedaan en nu heb ik tips nodig, geen open deuren
Dan doe je wat ik je geadviseerd heb. Ik heb het zelf 3x gedaan en het werkt geheid. De groenten zorgen voor een langdurige energie toevoer zonder dat je je lamlendig voelt. Daar groenten, vooral groene zo goed als geen calorieen bevatten zal je lichaam dit tekort van je vetopslag af gaan halen en dit zorgt ook voor energie. Je voelt deze energie vooral overdags wanneer je je lichaam niets geefr. Natuurlijk is het een opgave maar als je dit volhoud zullen de kilo's er van af vliegen, en zeer snel. Houd er rekening mee dat je lichaam zal proberen vet zoveel mogelijk rond je middel te houden maar zolang jij diep onder onderhoud blijft en geen koolhydraten nuttigt heeft dat vet geen schijn van kans. Ikzelf woog 122.1kg en 12 weken later 86.7kg. Ik had weer een sixpack, aderen op schouders, biceps en zelfs op mijn buik. Luister niet naar hen die het zoveel beter weten maar totaal geen ervaring bezitten. No offence btw.
 
Yes, zoals gezegd: dat ga ik proberen.
 
Vind het wel opmerkelijk dat een aantal mensen zo'n typische grote internetsmoel hebben, maar ondertussen is men het hier toch niet echt met elkaar eens..
Als het alleen om calorieen gaat: dan is elke calorie die je binnenkrijgt metabolisch gelijkwaardig (wat natuurlijk onzin is).
Jij zegt dat de koolhydraten nu belangrijk zijn.

En dan doe ik moeilijk als ik vertel wat ik tot nu toe gedaan heb :roflol:
 
Vind het wel opmerkelijk dat een aantal mensen zo'n typische grote internetsmoel hebben, maar ondertussen is men het hier toch niet echt met elkaar eens..
512px-Dunning–Kruger_Effect_01.svg.png
gausscurve.gif
 
Vind het wel opmerkelijk dat een aantal mensen zo'n typische grote internetsmoel hebben, maar ondertussen is men het hier toch niet echt met elkaar eens..
Als het alleen om calorieen gaat: dan is elke calorie die je binnenkrijgt metabolisch gelijkwaardig (wat natuurlijk onzin is).
Jij zegt dat de koolhydraten nu belangrijk zijn.

En dan doe ik moeilijk als ik vertel wat ik tot nu toe gedaan heb :roflol:
Koolhydraten zijn de energie die jij aan je lichaam geeft. Je zit waarschijnlijk nu op een plateau dus je zult je lichaam nu moeten gaan pushen om je opgeslagen energie (vet) te gaan gebruiken. Groenten laten je lichaam enorm lang werken om het te verteren (vezels) maar groenten geven niet de kalorieen. Je lichaam heeft geen keus dan je vet om te zetten hiervoor, hierdoor wordt het tekort aangevult.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven