XXL Nutrition

Dikke bovenbenen, hoe kom ik er vanaf?

smurfje

Novice
Waardering
0
Hey ^_^

Ik heb een vraagje: ik heb vrij dikke bovenbenen, en vooral aan de binnenkant van mijn bovenbenen zit vet. Weet iemand misschien hoe ik de binnenkant van mijn bovenbenen het beste kan trainen? Het liefste oefeningen die ik thuis ook kan doen :)

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Wat is je doel? Vet verliezen?

--> Dieeten + Cardio + krachttraining.

De spieren aan de binnenkant bovenbenen kun je isoleren met de adductor machine.

Alvast succes met je voedingsschema.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je doel? Vet verliezen?

--> Dieeten + Cardio + krachttraining.

De spieren aan de binnenkant bovenbenen kun je isoleren met de adductor machine.

Alvast succes met je voedingsschema.

Ehm ja, maar dan alleen vet verliezen in mijn bovenbenen :) Kan dat met een dieet? o_O Nee toch?

Ehm ja, maar dan alleen vet verliezen in mijn bovenbenen :) Kan dat met een dieet? o_O Nee toch?

Dus je hebt de keuze tussen of algehele vet% omlaagbrengen of met het beetje vet op je benen leren leven:) Je lichaam bepaald welke plaatsen zij prioriteit geeft om vet op slaan en te verbranden. Daar kun jij weinig invloed op uitoefenen. Helaas.

Er bestaat voorzover ik weet geen dieet om alleen vet aan de binnenkant van je bovenbenen te verliezen en niet op andere plaatsen.

Dus je hebt de keuze tussen of algehele vet% omlaagbrengen of met het beetje vet op je benen leren leven:) Je lichaam bepaald welke plaatsen zij prioriteit geeft om vet op slaan en te verbranden. Daar kun jij weinig invloed op uitoefenen. Helaas.

Er bestaat voorzover ik weet geen dieet om alleen vet aan de binnenkant van je bovenbenen te verliezen en niet op andere plaatsen.

Klopt. Zoals eerdere posts al vermelden is het onmogelijk om plaatselijk vet te verliezen. Combinatie van een goed dieet en wat meer lichaamsbeweging en je zult merken dat al na een paar weekjes het vet op je bovenbenen verminderd. (mits je het goed doet natuurlijk) Succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
Klopt. Zoals eerdere posts al vermelden is het onmogelijk om plaatselijk vet te verliezen. Combinatie van een goed dieet en wat meer lichaamsbeweging en je zult merken dat al na een paar weekjes het vet op je bovenbenen verminderd. (mits je het goed doet natuurlijk) Succes ;)

Aha, ok, thnx voor de info :) Ik ga het proberen :D

Heb ik ook last van. Gewoon lekker trainen en cardio dr bij. Gaat je % overal omlaag incl je benen.

plaatselijk vet verbranden gaat niet..nahja, niet op natuurlijke wijze als je sth, helios en lipostabil meetelt:D

Wie klaagt er nu over dikke bovenbenen :eek:

stoppen met janken en gaan trainen.

Terug
Naar boven