Fitness Seller

Dirty Bulk AKA Fast Food?!

AshwinHC

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo beste leden,

Sommige van jullie kennen hem vast wel, het gaat om Furious Pete , bekend van YouTube en een wedstrijd eter.

Ik zie bijna in elke filmpje van hem dat hij blijft eten, en het zijn ook nog eens niet de gezondste dingen die ik zie..

Dus nu is mijn vraag hoe komt het dat hij nog een 6pack heeft en niet zo moddervet is?!

Voorbeeld van een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=REWu0Atcm8M&list=UUspJ-h5Mw9_zeEhJDzMpkkA&index=3

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet.

wedstrijd eter :o

Hij doet dit ook niet elke dag hé. Verder heeft ie een "gezonde" levenstijl.

Ik denk dat hij vast voor zijn binges, dat hij traint en dat hij dit niet elke dag doet.

Ik kom ook geen gram aan na een binge, maar dan moet ik wel gewoon getraind hebben.
Vroeger ook een keer een ontzettend dom experiment gedaan voor een week; alle maaltijden junkfood zoveel ik als kon en daarbij gewoon trainen.
Ik was 2 kg kwijt :o

Dat gewichtsverlies kan heel veel factoren hebben gehad, maar ik vermoed dat ik wel cals binnenkreeg maar nauwelijks vitaminen en mineralen en dat ik daarom gewicht verloor. Tenminste, dat denk ik.

gister zelf ook een heel bord vol brownies naar binnen gewerkt. Als hij vast voor z'n binges zoals hierboven al gezegd wordt of in ieder geval zorgt dat hij ze compenseert met training of voeding kan het geen kwaad. beetje het iifym idee. dat plus zijn metabolisme is wss through the roof

Met een gecontroleerde eetstijl kan t prima

je verwacht het misschien niet maar deze gasten trainen keihard. Ik zag een paar jaar terug zo'n hele docu over zijn klein japans mannetje wat altijd aan die wedstrijden meedeed en won.

Terug
Naar boven