XXL Nutrition

Discotheken in Belgie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zoutzak zei:
wel besloten feestjes geloof ik, ik krijg regelmatig mailtjes van ze wat dan je uitnodiging is voor een feest, aangezien ze enkel besloten feestjes mogen geven? ben nog niet geweest, is al vaak genoeg op laatste moment gecancelt.

ok ic... weet je toevallig ook waarom zillion uiteindelijk gesloten is? ik dacht dat het iets met drugs te maken had
 
TongPo zei:
ok ic... weet je toevallig ook waarom zillion uiteindelijk gesloten is? ik dacht dat het iets met drugs te maken had
Drugs weet ik niet, weet wel dat er een ganse hoop verboden vuurwerk in de kelder lag... :rolleyes:
 
Eigenaar in opgepakt indertijd voor drugshandel dacht ik. Iets in die richting.
 
"Lagoa" heb ik al vele vette dingen van gehoord maar das op de frans-belgische grens...dus voor een nederlander best ver weg

voor de rest
Club Industria (Antwerpen)
Carré (énkel op zondagavond => r&b) (Willebroek)
BBC (St Niklaas)
 
Big Byron zei:
De Red&Blue in Antwerpen :D

(wrsch alleen belgen die dit snappen...)

GAYYYYYYYYYY

mn vriendin gaat daar soms uit op zondag. ach ja ik vertrouw haar wel. ze vroeg mij n keer mee, liever niet.
 
Laatst bewerkt:
Dixies in Brasschaat :D (onze goeien Dj Frank)
Cafe Local op donderdag (Antwerpen, aan de Sinkse foor)
Club Mystique (Illusion is geslote, maar den baas eeft Mystique opgericht)->formerly Atmoz in Turnhout
The Site in Wuustwezel (gabberkeet)
Castel in Kappele
Carré op zondag (where there are more chics than guys.. :D)
 
Ghe Zillion dat waren pas tijden :yes: ..

Ik hoorde dat de club dicht ging vanwege belasting fraude en dat de eigenaar verdacht werd poging tot doodslag..

En over dat vuurwerk.. heb flink wat shirts kunnen wegknikkeren omdat ze van dat knal vuurwerk aan het plafond hadden !! en op een leger thema avond
staken ze gewoon een chinese 100k klapper af op het podium:dance: helemaal gek.

Stappen in belgie rules.
 
Mijn favo is Sotto's maar ik ga de laatste tijd amper nog uit.
Vroeger Palladium maar die is nu niet meer open denk ik.
Zillion was idd ook wel goed. Illusion, BBC zijn ook goed.
 
den_dimi zei:
Dixies in Brasschaat :D (onze goeien Dj Frank)
Cafe Local op donderdag (Antwerpen, aan de Sinkse foor)
Club Mystique (Illusion is geslote, maar den baas eeft Mystique opgericht)->formerly Atmoz in Turnhout
The Site in Wuustwezel (gabberkeet)
Castel in Kappele
Carré op zondag (where there are more chics than guys.. :D)

OMFG Je gaat toch niet naar Dixies of misschien ben je 16 ofzo ;)
Ik hield het daar geen half uur uit!
Oh ja Castel, Discotheek hier in Kapellen, 5 min fietsen vind ik ook niet zo geweldig. De rest is wel te pruimen hoor :D
 
Axius zei:
Mijn favo is Sotto's maar ik ga de laatste tijd amper nog uit.
Vroeger Palladium maar die is nu niet meer open denk ik.
Zillion was idd ook wel goed. Illusion, BBC zijn ook goed.


Sotto's rulezz inderdaad :cool:

BBc is laatste tijd fameus wa minder. Heb zelfs vorige week vrijkaarten in mijn bus gekregen voor dit weekend en volgend weekend. Ze zoeken precies volk :D
 
JuggerNaut zei:
Cherymoon..1 keer geweest. Leuk tentje alleen binnen 3 uur stonden we weer buiten.

Zoutzak heb je ze daar ook zo maf zien dansen? alsof ze bijna voor of achterover vallen..heb er geen naam voor maar het lijkt op een langlauf-gabberpasje maar dan omgedraaid.

:eek: Is dat dan raar voor jullie? Ben er mee opgegroeid met dat dansje. We noemen het hier in zottegem een lagoa. Kan je ter plaatse doen, op een trap, voorwaards/achterwaards, schuin. Lekker diep gaan totdat het bijna volledig lunges zijn. Spierpijn verzekerd na zo'n avondje "spetsen".

Is idd wel grappig voor mensen die het nog nooit gezien hebben. Heb het oa voor de mensen op men werk in brussel in de hoofdzetel van Fortis. Heb het daarverschillende keren moeten doen om hun te tonen, centraal station van Brussel zelfde. Dagen ze mij daar uit dat ik daar men begeging niet durf doen;) ;)

Tjah ben dus van Zottegem, Smash zelf in zottegem centrum als danscafé waar veel volk van The Oh zit en waar je op bepaalde moment ook lekker kan "spetsen".

Discotheken:

-The Oh: vanaf dat ze open gaan jumpmuziek tot en met. Vrij weinig Nederlanders al raad ik het jullie allemaal aan! Superkeet, lekker klein maar echt gezellig en supermuziek. Niet te streng op drugs, weinig POB's, buitensmijters vinden het ok zolang je niet te veel neemt. Sluit om 7 uur.

-Lagoa: Menen, dicht bij franstalige grens. 50% praat er dus frans. Voor 3 uur muziek eerder richting house en dan begint het harder te gaan. Blijft stukje langer open dan Oh.

-Sotto's: Ook al is het in m'n straat (500m van men deur) ga ik er vrij weinig ivm de muziek. Liever Lagoa en Oh.

Kokkorico, Fuse en Cherrymoon staan zeker op het programma maar ben nog maar een half jaartje 16 dus ben er nog niet geweest :p
:cool:
 
topickick vd week

paar weken geleden voor het eerst naar een disco geweest, de mega-temple (vroegere boccaccio) mooie meiden, maar te druk, 'k haat dat massa toerisme :(
 
Deze zaterdag komt Jeff Mills naar de Fuse, voor de echte technoliefhebbers: be there or die !!!


On topic: zelf vind ik de fuse en larocca wel leuke clubs,
af en toe Decadance in Gent of de silo in leuven.
Al is de silo de laatste tijd echt wel de junk place van leuven aan het worden als je ziet wat er rondloopt.
 
versuz (dan zie je collega's van koebeest de parking bewaken)
de mixx tegenover de versuz aan de kanaalkom
de macqueen in borgloon (daar kun je echt gaar doen)
of de reflex
 
Blackadder zei:
Deze zaterdag komt Jeff Mills naar de Fuse, voor de echte technoliefhebbers: be there or die !!!
.

Hm goeie vrienden van me gaan naar Lagoa, meeste mensen blijven in Sotto's voor special occasion en nu hoor ik dit :mad: Moeilijke keuze
 
Moeilijke keuze? moeilijke keuze?

helemaal niet, :D :D :D overtuig die rotvrienden van ja want het wordt een bom van een feestje.
desnoods ga je alleen he ;)
 
Ik ga meestal naar Cherry, ookal begint het te vervelen.
Dat onozel dansje is hatelijk!!!

Café d'anvers valt mee qua vrouwelijke schoonheid maar de muziek trekt op niet veel en de drank is er ook duur.

Stars op vrijdagavond is vrijwel commercieel en leuk voor 1x in de 2maand ofzo (jump,hardcore,...)

BBC trekt op nix

Bell's is voor de ouwere onder ons

Als ik in Gent studeer zal ik meer naar de danscafé's gaan, beetje goedkoper en meestal gezelliger.

grtz
 
Voor de echte freaks af en toe de donderdag in de rector te gent.

Maar tja kzeg wel freaks want het is hardtek en schranz :D
 
Café d'anvers is de k*ttigste ooit .

ben je daar lekker aan het chillen komen van die blonde wijven met de ogen van een draak om je smeken voor een beetje coke .
voordat je haar een trap in haar reet kunt geven komt een andere dame smeken om een drankje .

en dat allemaal terwijl je je arm rond je chick hebt hangen


wil je wat drugs gebruiken met goede beats

bezoek de shaft of montini

wel oppassen voor de portiers

nederlanders zijn er meestal NIET welkom
 
Back
Naar boven