MuscleMeat

Disturbed's 2de carb nite solution cycle

Leuk om te lezen dat er ook anderen CN doen. Ik ben er sinds deze week na 5 maanden weer even klaar mee.
Woog mezelf alleen de dag van CN en de dag erna. Heb nou voor de vierde keer een 5 maanden cycle gedaan.

Good luck!

En wellicht kun je Kiefer zijn Shockwave Protocol eens proberen, is leuk voor de afwisseling.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, die Shockwave kende ik nog niet

Misschien vanaf 4 januari die shockwave maar eens proberen :) is blijkbaar te combineren met Carb Nite en de cardio helpt hopelijk wat vet weg te krijgen dan...

Tja, ik weet niet hoe snel jij na je CN weer door je carbs heen bent maar ik deed alleen de dag na CN HIIT cardio.

Van welk bf% kwam jij en op hoeveel sta je nu?

Hmz toch mijn twijfels over die Shockwave training

Wss ga ik terug Max-OT (5 trainingen per week) doen vanaf 04/01 in combinatie met carb nite + wat extra cardio zoals in shockwave beschreven staat.

85,9 kg deze ochtend maar moet toegeven dat ik goed aan het junken ben eigenlijk... wss omdat de feestdagen eraan komen dat het niet zo goed meer lukt. 04/01 vliegen we er terug in... (de vriendin wordt mijn vaste trainingspartner daar zij nu ook 5x pw wilt gaan trainen (en mijn andere trainingspartners wss niet :d))

Terug
Naar boven