XXL Nutrition

Gesloten DiSTuRBeD's stop failing, start shredding logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training gisteren 19u30

DB Bench Press
10x10 18,8 kg

BB Row
10x10 52,5 kg
 
Hey, succes hé! Naar welk vet% wil je graag gaan? Ikzelf wil ook tegen volgend jaar een beetje strakker staan, ben daardoor ook begonnen met een log. Ben er alleen nog niet uit naar hoeveel %ik zou cutten ;)
 
Zichtbaar sixpack is altijd al het doel geweest, en nog nooit gelukt.
Deze keer slow & steady tot in maart 2017 ofzo, as long as it takes deze keer
 
Training gisteren 19u30:

BB Squat
10x10 60 kg

Calve Raises
3x15 60 kg
 
Zichtbaar sixpack is altijd al het doel geweest, en nog nooit gelukt.
Deze keer slow & steady tot in maart 2017 ofzo, as long as it takes deze keer

Volhouden gewoon ;) Uiteindelijk red je het wel.
 
Training vorige vrijdag:

Seated DB Shoulder Press:
10x10 15,5 kg

BB Bicep Curls
3x15 22,5 kg

Cable Tricep Push Downs
3x15 25 kg

De buurman met de rugproblemen wilt dit schema nog even wat verder blijven doen, dus ik zie nog wel wanneer ik een nieuw trainingsschema ga volgen dan.

Gewicht deze ochtend: 96,7 kg, voedingsschema's aangepast, 250 kcal minder, dus zit nu op 2750 kcal.
 
Sinds een week ofzo word ik wakker met lichte rugpijn...
Gisteren bvb om 23u gaan slapen, 5u wakker geworden ervan.
Wordt beter als ik wat meer beweeg.

Matras is 9 jaar oud, misschien eens tijd voor een andere...
Of eens in een hotel gaan slapen en zien of ik daar ook last heb.
 
Laatst bewerkt:
Drop van 250kcal is niet veel man. Ik zou gewoon gelijk 500 eronder gaan
 
Volgende maand heb ik wel deficit van 500 kcal, deze maand even 250 kcal deficit aankijken.
Slow & steady deze keer.
Normaal ging ik maar met 100 kcal/maand zakken, maar dat is dus al 250 kcal geworden :) (ongeduldige ikke)

Ipv 3x pw training, wss terug naar 5x pw, even testen of de rugpijn van het high volume (10x10) zou kunnen komen
 
Volgende maand heb ik wel deficit van 500 kcal, deze maand even 250 kcal deficit aankijken.
Slow & steady deze keer.
Normaal ging ik maar met 100 kcal/maand zakken, maar dat is dus al 250 kcal geworden :) (ongeduldige ikke)

Ipv 3x pw training, wss terug naar 5x pw, even testen of de rugpijn van het high volume (10x10) zou kunnen komen

Geen extra cardio ofzo?
 
Nee, ook nog niet, eerst minder food tot een 500 kcal deficit en dan cardio toevoegen
 
Er werd weer niet veel meer gelogd :)

Deze week had ik rustweek (na 8 weken 10x10 "GVT-like" schema), maar vandaag kwam een collega trainen en die moest 90 kg deadliften (is nog niet zolang bezig met SL 5x5) dus kan mijzelf niet inhouden om even te testen wat ik nog kon deadliften...
1 RM gezet van 150 kg, 160 kg had wss ook nog wel gelukt, maar ik vond het wel ok zo.
 
Volgende maand heb ik wel deficit van 500 kcal, deze maand even 250 kcal deficit aankijken.
Slow & steady deze keer.

Ach groot gelijk toch, je doel is ook nog wel wat verder weg dan wat de meeste zich voornemen, dus kan toch geen kwaad om de deficits wat rustiger aan te doen?
Verder goed bezig! Cutten is toch niet niks, kijk er al tegenop om daar ook ooit aan te moeten beginnen :o
 
Respect dat je het al zolang probeert joh... Poe, en dan niet aan de gear gaan. Respect, vele hadden het opgegeven of gedacht dat gear de holy grail zou zijn.

Maar idd gewoon zo strict als wat leven... en ik zie toch wel wat dingen in je voeding staat waarvan ik zoiets heb van... is dat nou echt nodig?

Ik zie kaas, waarschijnlijk geen 30+ gezien de hoeveelheid kcal
Ik zie tweemaal per dag hamburgers. Schrik niet van de hoeveelheid zout en vet, en een keertje is prima, maar dit lijkt me echt teveel. In nederland hebben we bijv. tartaar (lijkt op hamburgertje) wat wel van mager vlees is. Weet niet hoe dat in Belgie heet, is niet helemaal hetzelfde qua naam volgens mij.
Ik zie ardenner worst, dat is volgens mij ook alleen maar varkensspek en vlees?

Al die carb nite's of wat je er ook mee bedoeld... dat je een keer een refeed doet snap ik, maar ik kan het niet verkroppen dat je chocomousse, cola, ontbijtkoek, cornetto, honey pops en weet ik wat nog meer achter elkaar naar binnen stouwt... waar houdt het op? :P Je kan zo op 1 avond je heel week progressie om zeep helpen lijkt me.

Natuurlijk moet er gecheat worden, maar ik vind iedere week overdreven en met deze hoeveelheid zeker, gewoon een ander woord voor vreetfestijn.

Dus je productkeuze heeft in mijn ogen nog heel wat te wensen over, en geloof me, het is zo maart 2017 (je zei ergens deze maand probeer ik dit, volgende maand probeer ik dat ;))
 
Tnx voor de comment :)

Dat was idd met die Carb Nite Solution, toen ik bijna geen kh at, en je full retard op carb nite mocht gaan...
Het rare is wel dat dat het meeste effect had.

Nu is het een meer "normaal" voedingsschema

3 dagen per week is het bvb dit:

ontbijt:
100 gr brinta, 30 gr xxl delicious cappucino whey, 300 ml halfvolle melk

lunch:
150 gr gestoomde aardappelen
166 gr broccoli
150 gr kippenborstfilet (gebakken met kokosolie of rijstolie en wat kippekruiden erover)

avond:
exact hetzelfde als de lunch

voor de training:
1 reepje kinder chocolate (12,5 gr)

post workout:
50 gr xxl delicious whey kokos
5 gr creatine
200 gr halfvolle melk

late night:
40 gr xxl pudding chocolate
250 gr halfvolle melk

Daar zit ik nu dan ongeveer op 2350 kcal / dag mee

De andere 3 dagen wordt:
aardappelen => pasta
kip => hamburger
broccoli => prinsessenbonen

misschien moet ik die hamburger maar eens gaan vervangen, of minder gebruiken.
Momenteel wissel ik deze twee af, een derde en vierde optie erbij zou misschien niet slecht zijn, koolvis, steak of zalm bvb

Ook doe ik af en toe 20 min cardio, soms voor het ontbijt op de spinningfiets of crosstrainer, soms na de training 20 min joggen of 20 min op big bob xl boksen, sommige dagen ook helemaal niks
 
Terug naar Carb Nite Solution gegaan, vandaag is mijn eerste Carb Nite na 2 weken (dus ja, terug junken als crazy 1x pw, en hamburgers, salami, kaas, ... ).

3 kg en 3 cm buik eraf (maar dat is ook niet moeilijk want er is zoveel kg en cm om mee te beginnen :D)

Doel is een 80 kg tegen eind mei 2017

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik doe nu 3x pw dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer info: https://www.t-nation.com/training/tip-try-whole-body-ladder-workouts
en ik probeer ze ook "waved" te doen, dus ladder 2 iets zwaarder dan ladder 1 https://www.t-nation.com/training/wave-ladders-for-maximum-strength

Eerste week was wel zweten en gewend worden, want dit is volgens het I go/ you go principe, dus weinig rust tussenin.
Die MP hebben we de 10 reps laten vallen en we doen afwisselend biceps of triceps, anders zou een training té lang duren, nu ongeveer 1u (alleen), tot 1u30 met 2 en wijvenpraat)

Pull ups vielen vrijdag tegen, ellebogen begonnen pijn te doen, ff zien wat het volgende week zegt.
Kg is uiteraard aan lage kant ( rond de 80 kg squat, deadlift en benchpress)

Elke ochtend (af en toe skip ik wel één) crosstrainer tegen ongeveer 125 hartslag, en op rustdagen (dinsdag- en donderdagavond) iets "flexibel" van cardio.
Start to run als het goed weer is, indoor roeien als het regent, beetje boksen tegen big bob xl en touwtjespringen.

In de weekends proberen we te gaan wandelen, meestal tussen 5 en 10 km.
 
Als landgenoot volg ik ook !

PS: welk methode had coolbuilder je aangeraden? carb cycle oid..
 
MaxOT heb ik ook nog wel eens willen doen. Als ik minder tijd zou hebben of meer echt BB style ga trainen zou dat wel mijn voorkeur hebben. Vooralsnog veel succes kerel en mocht je ooit weer de handdoek in de ring gooien: focus op kracht geeft meer voldoening dan enkel massa en is een betere stok achter de deur in mijn ervaring.

Verder ben ik in jaartje ook van 80 kg bij 19% naar 88 kg bij 12% gegaan. Muscle memory ftw.
 
1 reepje kinder. Nou dat is discipline. Respect. 1 betekent bij mij alles.
 
1 reepje kinder. Nou dat is discipline. Respect. 1 betekent bij mij alles.

Yep, 1 reepje en 5 minuten erna merk je dat je het hele pak hebt opgevreten :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven