Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry
nooit dat je 1 jaar traint? mn before pics zijn bijna nog beter.![]()

Ik ben nu 6kg bygekomen sints die fotos gesplaats zijn ik train 5 dagen in de week ongeveer 1 uur mijn lichaan is als wat veradert dan op de foto is wist niet dat etten zo veel deet dus mensen je zul nog verschiet van mij binnen een jaar volgen jaar rond deze tijd zal ik eens nieuwe fotos plaatsen
hoe hij typt,denk dat het gewoon een iligaal is die wat bijlessen nl neemt,maak zelf ook geregeld een typ foutje maar die is er echt over

hoe hij typt,denk dat het gewoon een iligaal is die wat bijlessen nl neemt,maak zelf ook geregeld een typ foutje maar die is er echt over![]()

mss heeft die kerel gewoon dyslexie, veel mensen hebben daar last van![]()
typfout moet kunnen,maar het moet wel leesbaar zijn he,ik heb het 6X moeten lezen eer ik er een bal van begreepZou kunnen, je kunt iemand niet afstraffen op 'typtaal' op een forum.

datte isse warr +1 vorre joiu,iedereen maakt wel eens een typ fout of weet niet precies hoe een woord correct getypt moet worden,in mijn handtekening staan ook fouten,heb ik ook al negatieve comentaar voor gekregen,maar laat het lekker zo staan,we zitten hier niet op schoolheb er geen probleem mee om alles te lezen hoor
msss omdat de ts ook belg is??
slecht typen is indd geen reden om iemand af te zeiken![]()