XXL Nutrition

dit ben ik nu

goed fysiek hoor, wel een beetje dun :D , ik ben altijd zo blij dat mensen hun lichaam posten na 3 tot 12 maanden training :no:

sorry :o

nooit dat je 1 jaar traint? mn before pics zijn bijna nog beter.:o

Wat zeur je wesking.. Je bent zelf een nerdje.

ff ontopic ..
Ik zou eend goed rondlezen op dit forum , Voor voedingschema's en trainingschema's.
en trainen tot je erbij neervalt jongen :D

TS Respect dat je fotoos post.....
Resultaten komen vanzelf wel met wat geduld,is natuurlijk wel een meerjaren plan.
Toen ik begon was ik ook 57 kilo bij 1,83 m,ben nu 92 kilo,heeft wel 15 jaar geduurd ,maar goed..

Succes!!

Ik ben nu 6kg bygekomen sints die fotos gesplaats zijn ik train 5 dagen in de week ongeveer 1 uur mijn lichaan is als wat veradert dan op de foto is wist niet dat etten zo veel deet dus mensen je zul nog verschiet van mij binnen een jaar volgen jaar rond deze tijd zal ik eens nieuwe fotos plaatsen

FOK!

Veel succes met je training, maar schrijf aub es op een normale manier (MET leestekens zou al een pak schelen!)

gr, nick

misschien een goed idee om een spellcheck te adden???

Succes met verder gainen man!

Ikke nog steeds niet snappe

heb er geen probleem mee om alles te lezen hoor???

msss omdat de ts ook belg is??
slecht typen is indd geen reden om iemand af te zeiken:rolleyes:

heb er geen probleem mee om alles te lezen hoor???

msss omdat de ts ook belg is??
slecht typen is indd geen reden om iemand af te zeiken:rolleyes:
datte isse warr +1 vorre joiu,iedereen maakt wel eens een typ fout of weet niet precies hoe een woord correct getypt moet worden,in mijn handtekening staan ook fouten,heb ik ook al negatieve comentaar voor gekregen,maar laat het lekker zo staan,we zitten hier niet op school ;)

hoewel ik me soms toch wel te pletter kan lachen, als ik hier zo de reacties van sommige leden lees:D:D

Terug
Naar boven