XXL Nutrition

dit ben ik nu

Ja inderdaad,dat ziet er al eens gegeten uit!:kots:

on topic : zie weinig progressie. Is een hele goed begin foto lijkt mij.

"Bulken" is de boodschap,zoek maar eens rond op dit forum en je zal de nodige antwoorden vinden.

Ik denk als jij tegoei begint te bulken en trainen,dat je heel wat vooruit gang gaat boeken de eerste maanden. zeker foto's waart dan .

grtz

Je kan lullen wat je wilt maar ik vind het wel moedig dat ie zijn foto hier post! Succes kerel ik geef geen commentaar of advies dat heb je al genoeg gehad.

jij moet als prio hebben gezond blijven!en alles in werking zetten om je donor te eren.(door goed te leven).
Zou me niet zo druk maken over bulken.

Ik ben het hier mee eens. Ik weet niet of het goed is om 300 gram proteïne te gaan eten als je problemen met je nieren hebt.

lekker bezig, heb je ook pics van je poten?

Hoeveel weeg je op dit moment dan? en bij welke lengte?

Voordat je echt massa's gaat eten zou ik toch even mijn dokter consulteren. Een dagelijkse hoge dosis aan proteine is zoals al gezegd zwaar belastend voor de nieren. Let ook op met gainers, creatine ed.

Succes man!

Wat een ............ hier weer op dbb gezien de reactie's
Help deze man of hou gewoon je smoel dicht met bashen.
Dbb raakt alleemaal leden kwijt de laatste tijd door dit soort dingen.

Zoals reeds eerder aangehaald - je moet eerst aan je gezondheid denken, en dan pas aan kilo's bijkomen. Als je dokter een 'ok' geeft begin je maar van voor af aan met een nieuw voedingsschema en trainingsschema. Zet jezelf een realistisch doel voor ogen (dus niet 90kg droog tegen de zomer) en ga er gewoon voor.

ziet er echt mooi droog uit zo door gaan!!!

voordeel van je fysiek is dat je snel vooruitgang zult zien als je nu goed eet en traint!

Yo man, ik volg de rest van dit forum en vind ook dat je je maar eens moet inlezen in voeding en training. Voor de rest weet ik hoe moeilijk het soms kan wezen na een ernstige aandoening te trainen, maar heb er eigenlijk nooit last van gehad, ma soit. Blijven volhouden en vreten en je komt er wel dacht ik zo:cool:

Mee eens !
vind sommige reactie erg respectloos :rolleyes:
Hij is een forum troll hij loopt op elke forum dom te doen.
Maar at TS gwn door eten en trainen , keep it up
laat ons de resultaten weten van je bezoekje aan de dokter/adviseur voor je shemas.

Je kan lullen wat je wilt maar ik vind het wel moedig dat ie zijn foto hier post! quote]

+1

Advies van mij is echter om een goede begeleiding te zoeken voor je training als voor je voeding, in elk geval respect voor je wil om te trainen.
Er zouden genoeg softies jou geschiedenis of minder gebruiken als excuus om niets te doen.
Succes en veel progressie toegewenst.

Spuit er In en gaan :D haha

geintje bro goed eten dit kan een stuk beter . :)

gr

Laatst bewerkt:
Allereerst goed dat je foto's post en er zo open over bent..

Ik zou inderdaad beginnen met rustig aan meer te eten..
in je huidige eetschema komen GEEN vetten voor.. wat erg niet goed is..
Probeer eens 50 gram Makreel/Paling op je boterham te doen (Vind ik zelf erg lekker)
Of eet eens een hand cashewnoten (Een ware zoete lekkernij)

Ik zou gewoon de magere kwark nemen en eventueel iets bij in doen (Bijvoorbeeld je koopt een pot Whey Protein met een smaakje en roert er hier een schep van door..

Gebruik anders Candarel Zoetstof o.i.d!

Verder zou ik bij alles wat je nu eet ook nog tussendoor boterhammen eten.. dus ga 6 keer p/d vaste maaltijden eten..

500 Gram kwark savonds is echt een MUST!

hell no niet hij :(

vreten wat je kan je bent ultiem ecto dus je kan vreten wat je wil

Terug
Naar boven