XXL Nutrition

dit ben ik nu

De mensen die na de oorlog bevrijd werden uit Auschwitz werd ook door de dokter aangeraden om dagelijks te bunkeren.

Dat moet jij ook doen, en wel nu.

Laten we niet meteen gaan zeiken. Die jongen heeft toch helemaal geen pretenties?
Iedereen met interesse voor bb mag hier toch komen? Van klein tot groot. Voorzie die jongen van een beetje constructief commentaar ipv: "ga van de drugs af". Daar heeft niemand wat aan. Iemand die probeert verdient opbouwend commentaar.

hoe oud ben je?
hoeveel weeg je?
hoe lang ben je?
Hoe vaak en hoe train je?

Ik zou voor slapen proberen nog een lading kwark of goedemorgen te pakken en wellicht nog een stuk vlees te pakken ipv sojaworst.

Als je echt eet wat je daar opgeeft dan zit je prima. Ik tel zo meer dan 3000 kcal en als je, wat ik denk, niet zo heel groot bent dan is dat prima. Probeer iets meer goede vetten (majo is prima) en kappen met 30 g creatine als je een nierprobleem hebt!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
wtf je hebt 2 donor nieren en jij wilt aas gaan gebruiken. denk eerst aan je gezondheid kerel

Ik zie een kaartje aankomen;)

valt niemand op dat deze jongen 30 gr creatine op een dag neemt
Dat meen je niet, iemand met nier problemen creatine laten nemen is vragen om problemen.

TS ga hier eerst een langs een dokter en geef aan dat je creatine gebruikt. De dokter zal zich kapot schrikken vrees ik.

Laten we niet meteen gaan zeiken. Die jongen heeft toch helemaal geen pretenties?
Iedereen met interesse voor bb mag hier toch komen? Van klein tot groot. Voorzie die jongen van een beetje constructief commentaar ipv: "ga van de drugs af". Daar heeft niemand wat aan. Iemand die probeert verdient opbouwend commentaar.

hoe oud ben je?
hoeveel weeg je?
hoe lang ben je?
Hoe vaak en hoe train je?

Ik zou voor slapen proberen nog een lading kwark of goedemorgen te pakken en wellicht nog een stuk vlees te pakken ipv sojaworst.

Als je echt eet wat je daar opgeeft dan zit je prima. Ik tel zo meer dan 3000 kcal en als je, wat ik denk, niet zo heel groot bent dan is dat prima. Probeer iets meer goede vetten (majo is prima) en kappen met 30 g creatine als je een nierprobleem hebt!

Meen dat ie zolaatst in een ander topic in sectie voeding zei dat ie maar 54 kilo woog?

Edit: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/moet-etten-om-veel-spiermassa-krijgen-199915/

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 175cm groot ik weeg nu 57kg ik ben 26j

Skinny! Maarja het heeft zijn redenen.

Maar laten we ook niet overdrijven. hij heeft in 1991 nieuwe nieren gekregen heb ik dat goed? In die 18 jaar erop kan hij er echt wel beetje achterkomen hoe die reageren en hoe daar mee om te gaan.

Dus dan vind ik het alsnog slecht voor een jaar trainen.
Dan kun je wel veren in zijn reet stoppen omdat hij een "afwijking" heeft, maar je kunt ook zeggen en "en nu vreten !", ook al gaat je gezondheid natuurlijk voorop ;)

Nu aan de AS gaan maakt je alleen maar een "zwak" persoon in mijn ogen.

Je lidtekens van je operatie zijn niet zichtbaar?

voeding van tiger 4 evah aanhouden en stoppen met coke snuiven.

ik heb mijn nieren van voor zitten op de foto zit je hed niet ma in het echt wel

ja ma ik ben nu bijgekomen

Terug
Naar boven