AndroidHealthClinic

dit ben ik nu

volgens mij ben je lui TS

dit word nooit niks.

Iedereen biedt je hulp aan, wil tips geven maar je bent te lui om zelf iets te doen.

Maak een voeding schema man en post het hier.

+ een training schema

Ik zie er geen jaar bodybuilding in, eerder een jaartje rukken... Dusch een betere aanpak is wel op ze plaats. Maak een voedingsschema en een goed trainingsschema.

Was geen druk jaar zeker?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben niet lui ik train 4 keer per week 2uur ma ik kom slecht bij ik ga nu een goede voeding schama maken

Ga eerst eens minder trainen. Je hebt geen 2 uur training nodig om te gainen.

Laatst bewerkt:
Ga eerst eens minder trainen. Je hebt geen 2 uur training nodig om te gainen.

+1 probeer eens rippetoe of billstar. Gewoon 3x in de week keihard trainen op de compound oefeningen....

Ik heb ook het idee dat je niet zo goed kan lezen of schrijven? Is er iemand die jou zou kunnen helpen hierbij?

In het vervolg zou ik altijd een toelichting schrijven als je pics van jezelf plaatst als ik jou was. Daarin duidelijk vermelden dat je problemen met je gezondheid hebt.

Mbt voeding en hoge eiwit- en creatineinname zou ik eerst eens advies inwinnen bij je huisarts hierover.

Eten

Alleen eten nu eieren melk vlees vis rijst pasta banaan kwark noten whey shakes

werner1982,

Probeer eens 50/60 min hard te trainen, zodat je daarna op bent. Ook is het inderdaad zoals gezegd wordt belangrijk om veel te eten, anders heeft het trainen geen zin. Drink trouwens ook veel water, nodig om te groeien + goed voor je nieren.

Zoals hierboven..wat scheelt er aan je taalgevoel ? :s

Voor de rest gewoon proberen zo goed mogelijk je aan een degelijk voedingsschema te houden.

Damn gast, leer eerst eens normaal Nederlands, dan begrijp je de goede adviezen hier ook misschien eens. En waddup met de tattoo????

minister Döner kebab nieren.

Laatst bewerkt:
Klopt het dat alle kg's winst dit jaar op je hoofd behaald zijn?
Vreten jij!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu 6kg bygekomen sints die fotos gesplaats zijn ik train 5 dagen in de week ongeveer 1 uur mijn lichaan is als wat veradert dan op de foto is wist niet dat etten zo veel deet dus mensen je zul nog verschiet van mij binnen een jaar volgen jaar rond deze tijd zal ik eens nieuwe fotos plaatsen

ik ga woensdag kijken in bodybuilding center power house helchteren met persoonlek beglijder

nee ik heb daar geen problemen meer het is al van 91 geleden ma ik heb 3 gelden een afstoting gekregen mijn eigen fout ik neemden mijn medicasie niet
laat je begeleider je ook wat helpen met typen damm,en vreten moet je doen,en als vreten wat moeilijk gaat een wheygainer is zeker wel aan te raden,alvast veel sucses ermee man:Dbtw je doet me denken aan die reclame voor puistjes met dat kippetje ;)

Ik ben nu 6kg bygekomen sints die fotos gesplaats zijn ik train 5 dagen in de week ongeveer 1 uur mijn lichaan is als wat veradert dan op de foto is wist niet dat etten zo veel deet dus mensen je zul nog verschiet van mij binnen een jaar volgen jaar rond deze tijd zal ik eens nieuwe fotos plaatsen

Mooi werk man succes met bouwen!!!!

Terug
Naar boven