Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga eerst eens minder trainen. Je hebt geen 2 uur training nodig om te gainen.
relax ..was grapje ..waarvoor heb ik kaart gehad? kaartjes gaan toch niet weg.... door slijmbal te zijn?

http://berlin.metblogs.com/archives/images/2006/11/doner.jpg![]()
j/k bro
Kan je daarom ook niet zoveel eiwitten enzo eten? Of heet dat er niets mee te maken?

ik ga woensdag kijken in bodybuilding center power house helchteren met persoonlek beglijder
laat je begeleider je ook wat helpen met typen damm,en vreten moet je doen,en als vreten wat moeilijk gaat een wheygainer is zeker wel aan te raden,alvast veel sucses ermee mannee ik heb daar geen problemen meer het is al van 91 geleden ma ik heb 3 gelden een afstoting gekregen mijn eigen fout ik neemden mijn medicasie niet
btw je doet me denken aan die reclame voor puistjes met dat kippetje 
Ik ben nu 6kg bygekomen sints die fotos gesplaats zijn ik train 5 dagen in de week ongeveer 1 uur mijn lichaan is als wat veradert dan op de foto is wist niet dat etten zo veel deet dus mensen je zul nog verschiet van mij binnen een jaar volgen jaar rond deze tijd zal ik eens nieuwe fotos plaatsen