Fitness Seller

dit fysiek of groter haalbaar door naturel te trainen?

Voor NIEMAND op deze wereld is dit compleet naturel haalbaar. Dit is voor sommige niet eens haalbaar met zwaar gebruik. Iemand die gebruikt weet dat dit voor een naturel niet haalbaar is. Zelfs met gebruik is dit voor de meeste niet haalbaar (tenzij je echt alles op orde hebt), anders zag je wel veel van deze fysieken in Nederland.

Zoals gezegd. Vergelijk het eens met de top van de amateurs hier in Nederland. Deze gast is ws nog groter.

+ 2

wie is het eigenlijk? ben wel benieuwd naar stats. foto an sich zegt niet altijd even veel.

**** nee, misschien te halen voor de enkele op de 100.000 die brute cromagnon genen hebben. Doorgaans halen veel mensen dit niet eens na vele kuren. Wel vet fysiek overigens

met de helft minder zou ik al blij zijn

kan als je hele goede genen hebt ja....zou er echter niet op rekenen

ben dus ook benieuwd, 1e plaatje wat de TS heeft gepost is ook zo ongeveer mijn doel
Als je het eerste plaatje vergelijkt met dat van Layne Norton
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dan is het hem toch gelukt om net zo groot te worden, zonder de nodige kuurtjes( hij zegt dat ie naturel, en is zelf ook een Naturel BBer )
wil ook zonder kuren mn doel halen

heeft er iemand stats van het 1e plaatje, als ik nu goed kijk denk ik toch dat ie wat groter is dan layne:D

ben dus ook benieuwd, 1e plaatje wat de TS heeft gepost is ook zo ongeveer mijn doel
Als je het eerste plaatje vergelijkt met dat van Layne Norton
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dan is het hem toch gelukt om net zo groot te worden, zonder de nodige kuurtjes( hij zegt dat ie naturel, en is zelf ook een Naturel BBer )
wil ook zonder kuren mn doel halen

Kerel. Layne Norton is niet eens de helft van hem. Wordt wakker.

pff, ga niet eens beginnen om alle lachwekkende posts te quoten :roflol:

Nee hij is niet meer naturel, hij heeft zekers wat creatine en whey gebruikt!!! kan niet anders.

Terug
Naar boven