hey wanneer upload jij eens een pic? ben wel benieuwd(not gay)
hey wanneer upload jij eens een pic? ben wel benieuwd
(not gay)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey wanneer upload jij eens een pic? ben wel benieuwd(not gay)
(not gay)wie is het eigenlijk? ben wel benieuwd naar stats. foto an sich zegt niet altijd even veel.
nope, niet naturel haalbaar imo en ook niet naturel vast te houden nadat je dat doel "on" bereikt hebt na jaren kuren, trainen en ploeteren (en dan ook nog de juiste genen bezitten)

Seg jongens
Ik wil niet moeilijk doen maar wie zegt dat deze kerel echt bestaat in de vormen zoals wij hem hier op de foto zien?
Hij zal misschien in grote lijnen er zo wel uitzien maar ik durf wedden dat hij met photoshop-achtige toestanden wat is "verbeterd"!
Net zoals ze doen met modellen en bekende mensen.
Ik heb 1 ding geleerd anno 2008: Geloof enkel wat je ziet in realiteit
Was jij niet die kerol die andere uitlacht om de gemaakte progressie?
En je ziet niet dat dit niet naturel haalbaar is?
imo is het fysiek dat KaLe heeft het maximaal haalbare als naturel, en dat met veel toewijding. Superfysiek overigens.
ff in het topic gekeken:Was jij niet die kerol die andere uitlacht om de gemaakte progressie?
En je ziet niet dat dit niet naturel haalbaar is?
imo is het fysiek dat KaLe heeft het maximaal haalbare als naturel, en dat met veel toewijding. Superfysiek overigens.
ik heb ff rondgekeken , jullie hebben zogenaamd hekel aan ectos maar ik heb hier niks anders dan dunne gasten gezien, die na jaren traiining weinig vooruitgang hebben geboekt met massa
de meeste hebben hun vooruitgang na 2,3 jaar gepost en dat is niet echt geweldig.

dat jullie het niet naturel kunnen bereiken wil niet zeggen dat ik het ook niet kan![]()
ons nieuwste forumbeest van 19 ^^
Niet hatüüühhhh jonkmans
ff offtopic die "ecto" rug van je Jonkel :je ben goed bezig hé
![]()
hopelijk eind dit jaar de 90 aangetikt