Fitness Seller

dit fysiek of groter haalbaar door naturel te trainen?

• Topic Starter Topic Starter
dat jullie het niet naturel kunnen bereiken wil niet zeggen dat ik het ook niet kan;)

nope, niet naturel haalbaar imo en ook niet naturel vast te houden nadat je dat doel "on" bereikt hebt na jaren kuren, trainen en ploeteren (en dan ook nog de juiste genen bezitten)

nope, niet naturel haalbaar imo en ook niet naturel vast te houden nadat je dat doel "on" bereikt hebt na jaren kuren, trainen en ploeteren (en dan ook nog de juiste genen bezitten)

Damn daar gaat mijn droom om het naturel te bereiken :rolleyes:

Kun je maar beter gelijk beginnen ben je sneller groot:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat hebben de troetelbeertjes er mee te maken :roflol:

die spuiten niet, maar stralen

Prima mogelijk, kijk maar naar mij!

*word wakker* ohnee toch niet mogelijk

Seg jongens

Ik wil niet moeilijk doen maar wie zegt dat deze kerel echt bestaat in de vormen zoals wij hem hier op de foto zien?

Hij zal misschien in grote lijnen er zo wel uitzien maar ik durf wedden dat hij met photoshop-achtige toestanden wat is "verbeterd"!

Net zoals ze doen met modellen en bekende mensen.

Ik heb 1 ding geleerd anno 2008: Geloof enkel wat je ziet in realiteit

Seg jongens

Ik wil niet moeilijk doen maar wie zegt dat deze kerel echt bestaat in de vormen zoals wij hem hier op de foto zien?

Hij zal misschien in grote lijnen er zo wel uitzien maar ik durf wedden dat hij met photoshop-achtige toestanden wat is "verbeterd"!

Net zoals ze doen met modellen en bekende mensen.

Ik heb 1 ding geleerd anno 2008: Geloof enkel wat je ziet in realiteit

Je hebt gelijk gozer echt gelijk het is allemaal 1 groot complot..

Nee hij is niet meer naturel, hij heeft zekers wat creatine en whey gebruikt!!! kan niet anders.

:D:D:D:D

Als je een paar jaar naturel traint zul je wel begrijpen dat het niet haalbaar is

Dit is ook mogelijk :

Was jij niet die kerol die andere uitlacht om de gemaakte progressie?
En je ziet niet dat dit niet naturel haalbaar is?

imo is het fysiek dat KaLe heeft het maximaal haalbare als naturel, en dat met veel toewijding. Superfysiek overigens.

Was jij niet die kerol die andere uitlacht om de gemaakte progressie?
En je ziet niet dat dit niet naturel haalbaar is?

imo is het fysiek dat KaLe heeft het maximaal haalbare als naturel, en dat met veel toewijding. Superfysiek overigens.
ff in het topic gekeken:
[Link niet meer beschikbaar]

ik heb ff rondgekeken , jullie hebben zogenaamd hekel aan ectos maar ik heb hier niks anders dan dunne gasten gezien, die na jaren traiining weinig vooruitgang hebben geboekt met massa

de meeste hebben hun vooruitgang na 2,3 jaar gepost en dat is niet echt geweldig.

Post dan eens jouw vooruitgang?

en na deze post was het stil :o

dat jullie het niet naturel kunnen bereiken wil niet zeggen dat ik het ook niet kan;)

:roflol: ons nieuwste forumbeest van 19 ^^

Waarschijnlijk heeft ie na een half jaar biceps curls en benchen een kleine piek op zn biceps gezien na de pompset en denkt ie nu dat ie arnold is :o

Niet hatüüühhhh jonkmans

ff offtopic die "ecto" rug van je Jonkel : :thumbup: je ben goed bezig hé ;)

Niet hatüüühhhh jonkmans

ff offtopic die "ecto" rug van je Jonkel : :thumbup: je ben goed bezig hé ;)

haten? valt mee toch ^^

ben redelijk goed bezig ja :) hopelijk eind dit jaar de 90 aangetikt :cool:

ontopic weer:

na vele jaren toewijding en goede genen zul je dat misschien ooit kunnen halen als naturel. maar forget it.

Terug
Naar boven