Fitness Seller

dit fysiek of groter haalbaar door naturel te trainen?

aaah haal die pl**ris foto weg :eek: poseren is ok, maar mijn hoofd ziet er belachelijk uit. Ik ben overigens stukken droger dit jaar dan op deze foto's. Wel lichter... :( duh.

aaah haal die pl**ris foto weg :eek: poseren is ok, maar mijn hoofd ziet er belachelijk uit. Ik ben overigens stukken droger dit jaar dan op deze foto's. Wel lichter... :( duh.

maar je kijkt zo sexy op de pic man....

:D

post es nieuwe pic dan ;)

binnenkort ;)

Massa misschien wel als je goede aanleg hebt. Zo droog staan met dezelfde massa nooit.

Massa misschien wel? Wat voor massa bedoel je dan? Vetmassa?

No way dat je dit naturel kan bereiken. Zelfs niet met 2/3 kuurtjes. Zie pics van juicers op dit forum bijvoorbeeld.

WAT.....ik verbaas me telkens hoe onnozel mensen kunnen zijn.....NATUURLIJK kan zo'n fysiek niet. En de redenatie, kan wel met een ander BF% is ook onzinnig, aangezien je dan gewoon dik bent en dat telt niet.

Vrijwel iedereen waarvan je denk wow....bruut, heeft gepakt. uitzonderingen daargelaten.

WAT.....ik verbaas me telkens hoe onnozel mensen kunnen zijn.....NATUURLIJK kan zo'n fysiek niet. En de redenatie, kan wel met een ander BF% is ook onzinnig, aangezien je dan gewoon dik bent en dat telt niet.

Vrijwel iedereen waarvan je denk wow....bruut, heeft gepakt. uitzonderingen daargelaten.

Idd. Waanzinnig.

"JA kan wel maar met ander BF".

:roflol:

Laatst bewerkt:

hehe 140kg met een vet% van 50% kan makkelijk natural :D

Testo-sting een maandje gebruiken en je hebt zo'n fysiek.

testosting rules!

hehehehe

hmmm...zonder HGH en slin?:)

zijn we er nu nog steeds niet uit....? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

• Topic Starter Topic Starter
haten? valt mee toch ^^

ben redelijk goed bezig ja :) hopelijk eind dit jaar de 90 aangetikt :cool:

ontopic weer:

[Link niet meer beschikbaar]
na vele jaren toewijding en goede genen zul je dat misschien ooit kunnen halen als naturel. maar forget it.

we zullen zien

haha ik denk zeker weten van niet!

• Topic Starter Topic Starter
[5

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven