- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aaah haal die pl**ris foto wegposeren is ok, maar mijn hoofd ziet er belachelijk uit. Ik ben overigens stukken droger dit jaar dan op deze foto's. Wel lichter...
duh.

Massa misschien wel als je goede aanleg hebt. Zo droog staan met dezelfde massa nooit.
WAT.....ik verbaas me telkens hoe onnozel mensen kunnen zijn.....NATUURLIJK kan zo'n fysiek niet. En de redenatie, kan wel met een ander BF% is ook onzinnig, aangezien je dan gewoon dik bent en dat telt niet.
Vrijwel iedereen waarvan je denk wow....bruut, heeft gepakt. uitzonderingen daargelaten.

WAT.....ik verbaas me telkens hoe onnozel mensen kunnen zijn.....NATUURLIJK kan zo'n fysiek niet. En de redenatie, kan wel met een ander BF% is ook onzinnig, aangezien je dan gewoon dik bent en dat telt niet.
Vrijwel iedereen waarvan je denk wow....bruut, heeft gepakt. uitzonderingen daargelaten.

hehe 140kg met een vet% van 50% kan makkelijk natural![]()
zijn we er nu nog steeds niet uit....? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
haten? valt mee toch ^^
ben redelijk goed bezig jahopelijk eind dit jaar de 90 aangetikt
ontopic weer:
[Link niet meer beschikbaar]
na vele jaren toewijding en goede genen zul je dat misschien ooit kunnen halen als naturel. maar forget it.