AndroidHealthClinic

dit fysiek of groter haalbaar door naturel te trainen?

werkt lekker motiverend hier een foto posten

je zeikt andere mensen af in het vooruitgangstopic, en nu je je eigen fysiek laat zien vind je het raar dat mensen je afzeiken? hypocriet. je hebt totaal geen massa, je kunt niet zien dat je traint. Hoe durf je mensen af te kraken op 20 kg progressie in 2 jaar met zo een fysiek?

neem het advies van xxltje aan, ga lekker cleanbulken en kijk hoe moeilijk het gaat worden een fatsoenlijk fysiek te vormen.

• Topic Starter Topic Starter
:slotje:

ik heb antwoorden gehad

Citaat:
ik heb ff rondgekeken , jullie hebben zogenaamd hekel aan ectos maar ik heb hier niks anders dan dunne gasten gezien, die na jaren traiining weinig vooruitgang hebben geboekt met massa

Citaat:
Origineel gepost door modric
de meeste hebben hun vooruitgang na 2,3 jaar gepost en dat is niet echt geweldig

Logisch dat je afgezeikt wordt als je dit soort dingen zelfs durft te posten, terwijl je aan jou niet eens kunt afzien dat je traint. Ik vind het nog meevallen met de reacties...als je niet tegen kritiek kunt moet je zelf ook je grote mond dichthouden.

Hier nog ff wat pics gevonden van diezelfde gozer uit de Gasp catalogus, ff om aan te tonen hoe massief hij is:

r77k2f.jpg

rivkht.jpg

o0awhu.jpg

2rzdqir.jpg

Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je natural niet groot kan worden, maar dit gaat toch iets te vurrr...

zijn borst is mooi dichtgegroeid, gaat dat nou bij iedereen of zijn sommige gedoemd zo'n lelijke open plek aan de onderkant te hebben?
snap dat het met aanhechtingen te maken heeft maar als je borst dikker wordt groeit ie vanzelf wat naar binnen hè....in hoeverre groeit dat dicht?

verschilt per persoon en hoeveel je juiced. Vaak zijn de gaten wat groter bij naturals, dus het kan idd misschien wel weggewerkt worden met voldoende massa. Maar sommigen blijven het houden.

hangt grotendeels van je aanhechtingen af en vezelverdeling

Dit fysiek is imo niet natural te behalen, zelfs als je flink kuurt is dit een erg mooie prestatie.

:D
Mensen moeten leren denken.

De rondheid (volgens sommige ook haalbaar naturel;)).
De hardheid (volgens sommige ook haalbaar naturel)
Zijn massa (volgens sommige ook haalbaar naturel)
Zijn bf (volgens sommige ook haalbaar naturel).

Mijn antwoorden op deze 4: nee, nee, nee, nee.
Dus naturel? Nee:D

Niet naturel haalbaar helaas.
Wel een pracht fysiek is het:thumb:

:D
Mensen moeten leren denken.

De rondheid (volgens sommige ook haalbaar naturel;)).
De hardheid (volgens sommige ook haalbaar naturel)
Zijn massa (volgens sommige ook haalbaar naturel)
Zijn bf (volgens sommige ook haalbaar naturel).

Mijn antwoorden op deze 4: nee, nee, nee, nee.
Dus naturel? Nee:D

Hardheid en BF ben ik het niet mee eens, maar de rondheid en massa kan idd niet natural.

Hardheid en BF ben ik het niet mee eens, maar de rondheid en massa kan idd niet natural.

Ja alleen dan heb je nog nul massa oud;)
Tuurlijk kun je misschien wel naar 5%. Maar dan verlies je zoveel massa.
Hardheid is 1:500 die dat zou kunnen. G-men op YBF was uniek;).

Maar met echt veel massa zo hard komen is niet te doen.

Ik volg deze gozer al jaren en ik ben er van overtuigd dat hij natural is. Aardig droog niet dan ???

28upf14.jpg

15s32w3.jpg

2yvp3zq.jpg

Deze gozer moet nog 6 weken verder dieeten voor zijn wedstrijd en volgens hem moet er nog een kilo 3 vet af. Echt insane.

wie de **** is dat??

naam??

Ja alleen dan heb je nog nul massa oud;)
Tuurlijk kun je misschien wel naar 5%. Maar dan verlies je zoveel massa.
Hardheid is 1:500 die dat zou kunnen. G-men op YBF was uniek;).

Maar met echt veel massa zo hard komen is niet te doen.

dat zeg ik ook niet ;)

Die gast is gewoon huge and ripped, weinig juicers die dit zullen halen (die uit de GASP-cataloog).

Hoe lang en hoe zwaar is die mega droge gast?
Want naturel mag jij wel gelijk geloven, maar dat doe ik niet.
Nog 6 weken dieeten?

Terug
Naar boven