XXL Nutrition

dit fysiek of groter haalbaar door naturel te trainen?

top, jij gaat dat fysiek zeker naturel halen

iig lekker bezig jongen ,.... maar als ik eerlijk mag zijn zou ik niet door bulken tot 2009 en nu ook zeker niet gaan cutten ,... ben bang dat je dan teleurgesteld raakt ;)
( niet lullig bedoeld ,... enkel advies van mijn kant )

Begin gewoon vanaf nu met clean eten op +- 300 - 500 Kcal boven onderhoud , lekker hoog in je eiwitten ,.... voeg daar 1x per week 30min cardio na de KT aan toe en je zult door de "net iets boven onderhoud" inname toch voldoende energie hebben om je spieren tegemoet te komen qua herstel en groei , maar je zult juist doordat je niet te veel boven onderhoud zit niet te veel vetten op gaan slaan ,.... die later weer om een verplichte cut gaan vragen.

Op bovenstaande manier voer je een clean-bulk uit die je ( vind ik althans ) directer resultaat laat zien / geeft modat de vormen beter zichtbaar blijven.
Vaak gebeurd het nl dat mensen hoog in BF zitten door de bulk en aardig groot lijken,.... vervolgens gaan ze cutten wat gegarandeerd gepaard gaat met spierverlies en blijft en bar weinig over ,.... :(

iig suc6 !

2uy3kol.jpg

daar komt ie dan, cutten vanaf 01-2009

[verwijderd op vraag auteur]

Uh, wat moeten we nu zeggen? Tziet er gewoon helemaal niet goed uit. Weinig massa, veel vet.

Modric, wat moeten we zien eigenlijk? Als dat je massa is dan blijft er straks weinig over in de cut, er moet aardig wat vet vanaf.

Respect dat je een foto plaatst maar dat cutten kan je denk ik beter eerder beginnen.

coleman en cutlert zijn waarschijnlijk ook zoon 10000 per maand kwijt en deze gozer misschien 1000?

hoe lang train je nu? en hoe ben je begonnen? kan zijn dat hij wel een nette vooruitgang gemaakt heeft? :)

Top fysiek maar helaas niet te bereiken zonder te juice

modric, je bent goed bezig.
Maar neem het advies van XXLtje aan, werkelijk

• Topic Starter Topic Starter
werkt lekker motiverend hier een foto posten

De meeste reakties zijn idd domweg dom, de enigste die ik wel als motivatie zou zien is die van xxltje
vergeet de rest van de reakties, en laat je niet demotiveren

Knallen, je bent toch verders goed bezig kerel.

werkt lekker motiverend hier een foto posten

gewoon motiverend opvatten jongen ,... laat ons maar lachen en denk bij jezelf "wacht maar" . Post vervolgens over 6mnd ofzo weer een foto en plak m naast deze zodat de vooruitgang te zien is ! suc6 :thumb:

Grijp je alleen niet vast aan zulke plaatjes, al roepen ze nog zo hard dat t naturel is ,.... mocht dat dan zo zijn ( deze iig niet ! ) dan trainen ze wss al bijna net zo lang als jij oud bent,....

Overigens zou ik wel die clean-bulk gaan doen die ik aangaf ! dat werkt tov een echte bulk een stuk minder mislijdend ;)

niet naar die lui luisteren modric, gewoon gaan powerliften!

Terug
Naar boven