Jij loopt in een straateinde, linkse invalsweg staan 5 Belgen, rechtse invalsweg staan 5 Marrokanen of Turken.. Welke straat ga jij nemen?
vraag dit aan 1000 Belgen, wedden dat 90% de linkse straat zal nemen?
Hoe komt dat denk je? En kom nu niet af omdat die 90% toevallig in de linkse straat moest zijn

Heb al vele ruzies gezien rondom mij. Belg met Belg, er komt een geduwtrek met eventueel slaag, en het eindigt. Belg met M of T, je krijgt een kolonie op je nek en hopelijk kom je er nog heelhuids vanaf. Ik kan je talloze voorbeelden geven dat zij wel aggressiever zijn.
Nog zoiets

Ik ben van Aalst, morgen is het hier carnaval, een bruisend feest met tienduizenden feestgangers en een kilometers lange stoet. Die bestaat grotendeels uit spot tegenover politiek, plaatselijke figuren, de burgemeester, bekende mensen in de stad, enz. Via praalwagens lachen wij met iedereen, en iedereen kan er om lachen, zo zijn wij nu eenmaal. Ook werd met onze Islam in de stad gelachen (een praalwagen wat een auto voorstelde wat vol verklede arabieren zat tot buitenuit hingen ze er aan, want ja soms in de realiteit moet een Turks gezin helemaal in 1 wagen. Of Turks gezang met schapengeluiden er in gedaan). Jaar erop kreeg de stad bedreigingen dat er indien er nog gespot ging worden met de Islam er bommen gingen verstopt worden onder de tribunes...
Leuke jongens he

Ga jij doodsbedreigingen uiten als er eens onschuldig gelachen wordt met jou? vernederen was het ZEKER niet uiteraard.