Fitness Seller

Dit is België: moordende marokkanen vrijuit, commissaris 1 j de bak in voor schelden

Jawel!! Ze zijn allemaal zo!!! Je weet toch, generaliseren gaat het weer helemaal worden in de 21ste eeuw.

Bij jou is alles generaliserend, polariserend of discriminerend zolang er topics over allochtonen lopen. Je kunt toch gewoon toegeven dat Marokkanen over het algemeen sneller op hun teentjes zijn getrapt? Of heb je dit niet door?

Mensen die in achterstandwijken wonen zijn over het algemeen agressiever en minder verdraagzaam/tolerant dan mensen die in betere buurten wonen. Als jij dit niet cultuurgebonden vind, ok maar het blijft een feit. Zet een zooitje tokkies in een stadion en ze breken de boel af. Zeg dat je een filmpje gaat maken over hun geloof, hun profeet vergelijken met Hitler, hun boek vergelijken met mein kampf, hen altijd in slecht daglicht steken... en voordat er iets is gebeurt wordt de hele politiek al bang. Dit komt toch niet zomaar uit de lucht vallen? Ik zou zeggen ga eens om je heen kijken.

Beetje aanpassingen aan gedaan.:)
Het is voor verbetering vatbaar, maar aleszinds beter dan u post.

En ik kijk om me heen hoor, ik leef in een buurt waar 99% turk is en ik ga naar een school waar 99% arabier/turk is.
Hun gedrag ligt aan verschillende factoren, het gaat zelfs in de kleinste details en je moet wel (no offence aan wie zich aangesproken voelt) strontachterlijk zijn om te geloven dat extreem rechtste partijen hieraan iets tegen kunnen doen.

Marokkanen zijn over het algemeen agressiever en minder verdraagzaam/tolerant dan de gemiddelde Nederlander of Belg. Als jij dit niet cultuurgebonden vind, ok maar het blijft een feit. Zet een zooitje Marokkanen in een stadion en ze breken de boel af. Zeg dat je een filmpje gaat maken over hun geloof en voordat er iets is gebeurt wordt de hele politiek al bang. Dit komt toch niet zomaar uit de lucht vallen? Ik zou zeggen ga eens om je heen kijken.

Wat een bullshit, ik zou zeggen ga maar eens in Marokko kijken. Dat is wat je in de eerste plaats moet doen als je wilt bepalen of iets bij de Marokkaanse cultuur hoort. Je gaat dat toch niet hier in Nederland doen?

**** it, nog eentje op de negeerlijst

Bij jou is alles generaliserend, polariserend of discriminerend zolang er topics over allochtonen lopen. Je kunt toch gewoon toegeven dat Marokkanen over het algemeen sneller op hun teentjes zijn getrapt? Of heb je dit niet door?

Nee want over het algemeen houdt dat in dat je generaliseert. Ik ken genoeg Marokkanen die je gewoon kan beschimpen zonder dat ze gelijk uit hun kuif gaan. Net zo goed als ik Nederlanders ken die bij een beetje stangen gelijk op tilt slaan.

En nee niet alles is voor mij discriminerend, polariserend of generaliserend als het gaat om dit soort topics. Maar 'The Usual Suspects' in dit soort topics komen vaak niet veel verder dan opmerkingen die 1 of meer van die kenmerken hebben. Verblind of gewoonweg met opzet een tunnelvisie aangenomen dus.

Beetje aanpassingen aan gedaan.:)
Het is voor verbetering vatbaar, maar aleszinds beter dan u post.

Volgens mij zijn er clubs waar het stadion vaak vakken gevuld heeft met allemaal tokkies maar daar wordt niets gesloopt (bv. ADO). Daarentegen herinner ik me ook een benefietwedstrijd van Marokkanen tegen Ajax waarbij de boel gesloopt werd. Overigens vond ik dat wel vermakelijk omdat de Marokkanen de verwachtingen meteen weer waarmaakten.
Vind het ook erg knap van je dat je nu al, voordat de film uit is, weet wat erin voorkomt. Je zet even een uitspraak van Wilders neer en angst is veroorloofd.
Wij tolereren toch ook moskee's waarin door de imams haat wordt gepredikt tegen andersgelovigen, homo's etc. Maar kritiek op de machtige moslims, dus oa. marokkanen is niet toegestaan.

Niet gesloopt? Kan me toch genoeg voetbalrellen herinneren waarbij de stoeltjes door de lucht vlogen.

En moskeeen waar haat gepredikt wordt mogen van mij gewoon dicht en ik neem aan van ieder gematigd persoon ook. Dat is dus geen argument. De overheid wil dat soort moskeeen ook niet hebben en in feite kakt iedereen op die Salafisten. Extremisten aan welke kant dan ook zijn rijp voor een kogel, maar ja dan ben ik zelf weer een extremist. Boom headshot, daar ging mijn laatste hersencel.

Volgens mij zijn er clubs waar het stadion vaak vakken gevuld heeft met allemaal tokkies maar daar wordt niets gesloopt (bv. ADO). Daarentegen herinner ik me ook een benefietwedstrijd van Marokkanen tegen Ajax waarbij de boel gesloopt werd. Overigens vond ik dat wel vermakelijk omdat de Marokkanen de verwachtingen meteen weer waarmaakten.
Vind het ook erg knap van je dat je nu al, voordat de film uit is, weet wat erin voorkomt. Je zet even een uitspraak van Wilders neer en angst is veroorloofd.
Wij tolereren toch ook moskee's waarin door de imams haat wordt gepredikt tegen andersgelovigen, homo's etc. Maar kritiek op de machtige moslims, dus oa. marokkanen is niet toegestaan.

En er zijn er ook clubs die dan wel afgebroken wordt door tokkies en andere loservolk als ik even neerbuigend mag doen. Wat heeft dat nu met het 'arabier zijn' te maken ?

Ik zei niet dat ik weet wat er in wilder's film komt, maar, en ik heb dit eerder ook al gezegd, mijn kop eraf als er geen bullshit erin voorkomt. Wilders kennen we toch ondertussen al of niet ?
Tolereren jullie moskeeën waar er haat gepredikt wordt ? Wat een mong*len zijn 'jullie' dan.
En sinds wanneer is kritiek niet toegestaan ? Wat doe jij dan de ganse tijd ?
Ofwel kies jij de verkeerde woorden uit ofwel maak je je eigen fantasiewereld.

Wtf is dat toch met arabieren dit en turken dat. Als ik naar een 'belgen'buurt ga, zie ik identieke jongeren die dezelfde gedrag vertonen dan 'onze' gare jongens. Allemaal zijn ze 'thugstyle', allemaal luisteren ze 2pac en 50 cent luidop op straten/trammen, als je hun richting maar aankijkt worden ze daar ook niet blij om enzoverder.

Heeft in mijn ogen meer van 'syndroom van down' te maken (bij beide groepen!) dan hun cultuur of ras...

tja ik hou er mee op
ik wil niks liever dan een samenleving waarin iedereen overeenkomt maar dit kanhelaas niet omdat r extremisme langs beide kanten is.
tuurlijk zien wij dit als "ons " land want vele generaties hebben zich kapot gewerkt om dit land de welvaart te geven die het nu heeft.
jammer dat (weer langs weerszijden) mensen zijn die ipv hier een voorbeeld aan te nemen en werken om dit land zo te houden(zoals ik) er gewoon de vruchten van plukken.
ik ga ook niet naar marokko of zo gaan om het belastingsgeld in mijn zak te steken.

wat geloof betreft kan het mij weinig schelen of een ander een maand niet eet of geen koteletten mag eten of wat dan ook
maar als we dit extremisme volhouden is er binnen 50 jaar geen belgie meer over en is dit luxetijdperkje voorbij voor iedereen

Niet gesloopt? Kan me toch genoeg voetbalrellen herinneren waarbij de stoeltjes door de lucht vlogen.

En moskeeen waar haat gepredikt wordt mogen van mij gewoon dicht en ik neem aan van ieder gematigd persoon ook. Dat is dus geen argument. De overheid wil dat soort moskeeen ook niet hebben en in feite kakt iedereen op die Salafisten. Extremisten aan welke kant dan ook zijn rijp voor een kogel, maar ja dan ben ik zelf weer een extremist. Boom headshot, daar ging mijn laatste hersencel.

Ook bij een benefietwedstrijd? Waarbij degenen voor wie de wedstrijd was georganiseerd (de marokkanen naar aanleiding van een aardbeving aldaar) na afloop de boel gaan slopen.
Wat is dan een gematigde moslim? Er zijn ook veel gematigde moslims die vinden dat alle homo's een kogel mogen krijgen. Dit is immers de oplossing volgens de Koran.

Ook bij een benefietwedstrijd? Waarbij degenen voor wie de wedstrijd was georganiseerd (de marokkanen naar aanleiding van een aardbeving aldaar) na afloop de boel gaan slopen.
Wat is dan een gematigde moslim? Er zijn ook veel gematigde moslims die vinden dat alle homo's een kogel mogen krijgen. Dit is immers de oplossing volgens de Koran.

Je bedoelt deze wedstrijd :
Fans op veld ArenA na benefietduel

Honderden enthousiaste Marokkaanse voetbalfans hebben woensdagavond het veld van de ArenA bestormd na afloop van het benefietduel Ajax-Marocprofs. De fans lieten zich, ook na diverse aanmaningen, niet van het veld sturen. Reclameborden, cornervlaggen en andere attributen gingen tegen de vlakte.

Na een oproep van wethouder Aboutaleb verlieten de fans na een kwartier rustig het veld. Zowel de politie als Ajax benadrukten dat er zich geen ernstige feiten hebben voorgedaan. Marokkanen vieren een zege wel vaker op het veld. Ook na interlands komen vaak veel fans op de grasmat om te feesten. (AT5)

Ze horen inderdaad niet op dat veld thuis maar het is wel aardig overtrokken natuurlijk. Heb zelf de ondergang van Fc Den Haag mogen meemaken in de jaren 80, de Haagse supporters waren dan toch wel iets beter in de boel slopen. Arm Spakenburg mist nog steeds tig mooie tuinhekjes :(

Je bedoelt deze wedstrijd :

Ze horen inderdaad niet op dat veld thuis maar het is wel aardig overtrokken natuurlijk. Heb zelf de ondergang van Fc Den Haag mogen meemaken in de jaren 80, de Haagse supporters waren dan toch wel iets beter in de boel slopen. Arm Spakenburg mist nog steeds tig mooie tuinhekjes :(

Ok, er is niemand bij aangevallen, maar er is ook een wedstrijd geweest van FC Utrecht tegen marokko en hierbij waren na afloop ook van allerlei festiviteiten op touw gezet door de marokkanen. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het niet incidenteel is en dat Marokkanen af en toe wat meer moeite hebben om te overleven in deze beschaafde wereld. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Idd, marokkanen zijn van nature gewoon agressiever en sneller geneigd om ruzie te maken en te vechten. Gewoon belachelijk dat links dit niet wil toegeven en het als 'veralgemenen' onder de mat veegt. Als je over dit soort zaken spreekt dan gaat het over het gemiddelde, als het gemiddelde van iets nemen automatisch generaliseren is, dan heb je de definitie van dat begrip simpelweg niet begrepen.

We kunnen stellen dat gemiddeld het aantal agressievelingen onder marokkanen hoger ligt dan het gemiddelde onder autochtonen. Het heeft geen enkele zin om dat tegen te spreken of om met verhaaltjes aan te komen dat die er ook onder de autochtonen zitten want het grootste deel van de bevolking weet het, en de statistieken bewijzen het. Dus wie beweerd dat er geen verschil is in karakter en gedrag tussen allochtonen en autochtonen is wereldvreemd en leeft dus in een wereld die ver van realiteit verwijderd is. Met zulke mensen kan ik alleen medelijden hebben, toch hoop ik dat ook zij ooit eens te maken zullen krijgen met dergelijk geweld , ze zullen dan wellicht heel anders gaan denken.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk toch die leugens van het VB, wat willen ze nou eigenlijk bereiken met dat verhaaltje over die vrouw van de Imam?

Leugen 1 :

Leugen 2

Leugen 3

En zo gaat het maar door dus op : [Link niet meer beschikbaar]

Zou het nou leuk zijn om met leugens proberen haat op te wekken? Maar goed propaganda is van alle tijden, dit is niks nieuws dus. Wel triest natuurlijk aangezien het zo valt door te prikken.
Knap dat jij VB leugenaars noemt (zonder enig bewijs) en een extreem-linkse anti-VB als Blokwatch meteen gelooft op hun woord. Wie zegt dat zij zelf niet de leugens verspreiden? Ik heb het VB zelden zien liegen in interviews en artikels. Het enige wat ze gedaan hebben is af en toe de zaken verbloemen voor zichzelf, maar dat doet elke politieker.

Knap dat jij VB leugenaars noemt (zonder enig bewijs) en een extreem-linkse anti-VB als Blokwatch meteen gelooft op hun woord. Wie zegt dat zij zelf niet de leugens verspreiden? Ik heb het VB zelden zien liegen in interviews en artikels. Het enige wat ze gedaan hebben is af en toe de zaken verbloemen voor zichzelf, maar dat doet elke politieker.

Omdat je zo kan nagaan of die genoemde uitkeringen bestaan in Belgie of niet. Het hele kettingmailtje komt nogal propagandistisch over maar klaarblijkelijk hebben de volgelingen van het VB dat soort materiaal nodig.

Idd, marokkanen zijn van nature gewoon agressiever en sneller geneigd om ruzie te maken en te vechten. Gewoon belachelijk dat links dit niet wil toegeven en het als 'veralgemenen' onder de mat veegt. Als je over dit soort zaken spreekt dan gaat het over het gemiddelde, als het gemiddelde van iets nemen automatisch generaliseren is, dan heb je de definitie van dat begrip simpelweg niet begrepen.

We kunnen stellen dat gemiddeld het aantal agressievelingen onder marokkanen hoger ligt dan het gemiddelde onder autochtonen. Het heeft geen enkele zin om dat tegen te spreken of om met verhaaltjes aan te komen dat die er ook onder de autochtonen zitten want het grootste deel van de bevolking weet het, en de statistieken bewijzen het. Dus wie beweerd dat er geen verschil is in karakter en gedrag tussen allochtonen en autochtonen is wereldvreemd en leeft dus in een wereld die ver van realiteit verwijderd is. Met zulke mensen kan ik alleen medelijden hebben, toch hoop ik dat ook zij ooit eens te maken zullen krijgen met dergelijk geweld , ze zullen dan wellicht heel anders gaan denken.

Dat de allochtonen vaker in de criminaliteitswereld vertoeven en als de cijfers dat ook tonen, dan is er natuurlijk geen discussie. Het is pas wel een discussie als je met die cijfers op een verkeerd conclusie komt of oplossingen daarvoor hebt.
Jij zegt duidelijk dat het in hun natuur is ? Dat is een veralgemening, wat dus fout is. En je zegt dat het in hun karakter zit, alsof ze geprogrameert zijn om te haten, wat ook fout is.
Immers, het is geen toeval dat zowel autochtonen als allochtonen in achterstandswijken met dezelfde gedrag te kampen hebben. Met maatregelen komen die enkel de allochtonen treffen van zowel hoog of laag is bullshit.

dont drop the soap bartjeuh :roflol:

volledig mee eens.

Terug
Naar boven