MuscleMeat

Dit word hem voor zeker

warsteiner

O nee ook Ries aan de roids...

Weer een naturel minder :o

succes ermee kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Tnx chunk. Eerder laag dan hoog???

Ik wil eerst test only en dan later wel iets anders.

He ouwe reus toch de bold eruit gelaten. Ziet er deftig uit voor een eerste kuur. Eerder te laag dan te hoog snap ik ook niet goed. Moet je dan beginnen direct op een gram test? Ga je een logje bijhouden?
Succes dat je maar een "grote" jongen mag worden;) ...

ziet er goed uit! succes ermee!

Goed doordacht. Nice. :thumbup:

Ja, laag ja.
Alhoewel ik helemaal geen voorstander ben van Test, maar dat terzijde, vind ik de dosering niet hoog....
Kijk naar zn gewicht! Als hij nu een 90KG woog, dan werd er een Test/Deca @ 500/250MG voorgeschreven = 750MG.

En deze reus is 130KG(?), en krijgt ook een 750MG voorgeschreven...

Misschien Test @ 750 met een dbol erbij de eerste 5 weken, of een Winny op het eind..
Alleen die Test is ook maar zo alleen! Beetje synergy doet wonderen. :)

Maar als eeste kuur moet het eigenlijk ook wel volstaan, verwacht misschien gewoon iets teveel op zulke stats, kwa doseringen.. :D

succes en ik ben benieuwd:D

sparky

Ja, laag ja.
Alhoewel ik helemaal geen voorstander ben van Test, maar dat terzijde, vind ik de dosering niet hoog....
Kijk naar zn gewicht! Als hij nu een 90KG woog, dan werd er een Test/Deca @ 500/250MG voorgeschreven = 750MG.

En deze reus is 130KG(?), en krijgt ook een 750MG voorgeschreven...

Misschien Test @ 750 met een dianabol erbij de eerste 5 weken, of een Winny op het eind..
Alleen die Test is ook maar zo alleen! Beetje synergy doet wonderen. :)

Maar als eeste kuur moet het eigenlijk ook wel volstaan, verwacht misschien gewoon iets teveel op zulke stats, kwa doseringen.. :D

Momenteel weeg ik 145 kg:D
Vandaag mijn laatste trainingsdag.
Dan 3 weken complete rust.
Dan wil ik weer 2 weken gewoon trainen, en dan wil ik beginnen met de kuur.
Vanaf 1 januari geen alcohol en geen cheatvoer meer. Ook niet in het weekend.
Heb zelfs de vrouw opdracht gegeven om niks meer op tafel te zetten.
Ik ben te lui om het zelf uit de kast te halen dus dat moet werken;)
Dus hoop eigenlijk op de 145 te blijven, maar wel met een paar kg extra spiermassa.

En ik weet dat velen 1+1=3 denken in geval van stacken, maar wil gewoon kijken wat 1 middel doet.

Stacken kan altijd nog ( in een volgend kuurtje).

Na veel wikken en wegen, ga ik het volgende doen:

Test E week 1-10 750 mg/week (GG)
Proviron week 6-12 50 mg/dag (EPL)
Nakuur Nolvadex (EPL)

En Die Lange, toch nog wat van jou overgenomen (die 750 test).

1e kuur, zal midden januari moeten gaan starten.
Wil eerst kijken hoe ik op het basisspul reageer:D

Ik dacht dat je ging cutten bro???

Succes met je kuur! Zal wel goed komen zo te lezen!

Ik dacht dat je ging cutten bro???

Ja hoop middels deze kuur en aangepast dieet idd wat lager uit te komen kwa bf. Ik hoop gewoon op gewicht te blijven.
Wil 2 x pw 90 minuten cardio doen, op een lage intensiteit (denk aan wandelen), mijn koolhydraatinname wat verlagen, mijn eiwitinname wat verhogen enz enz.
Dus hoef geen extra gewicht te krijgen, maar wil wat harder worden.

damn, 145 kg. Dat is mooi. Wat is je lengte?

Wat is je vetpercentage eigenlijk?

Wat is je vetpercentage eigenlijk?

Ik schat tussen 18-22.
Maar weet ik zo niet hoor.
Kan ook iets meer zijn. Laat dat nooit meten. Zit voornamelijk bij de buik. Rest vind ik zelf wel meevallen.
Mensen schatten mij ook altijd veel lichter.
Mensen denken vaak 145 kg, dat is een monster. Maar naar mijn mening ben ik dat helemaal niet. Mensen die mij van de wok of BBQ kennen zullen dat kunnen beamen.

Natuurlijk ben ik ook geen kleine jongen;)

Maar hoop dus na het beeindigen van de complete kuur op max 15% te zitten, met hetzelfde gewicht. Dan ben ik tevreden.
Zijn veel mensen die denken test E en dan droger willen worden. Echter waarom niet? Clean eten, lichte cardio, goed trainen moet een heel eind gerealiseerd kunnen worden.
Neefje van me zit op deca en test (400-500) en word veel en veel harder. Terwijl hij nu clean eet en behoorlijke hoeveelheden eet.

Persoonlijk zou ik denken dat 500 Test ook al heel wat voor je doet kerel.
Je zou denken dat gezien je gewicht je hoger moet doseren,maar je bent nog AS maagd.
Gezien dat je voeding dik in orde zal zijn en trainingservaring ook denk ik dat je best zal knallen op 500mg
In hoeverre kan je dan eigelijk de ratio gewicht/dosering bepalen?
Ik weet dat veel mensen uit ervaring spreken,maar ik kan dit nergens wetenschappelijk terugvinden.

En de proviron de laatste weken is puur voor verhoging van SHBG waardes neem ik aan?

iig succes kerel:thumbs:

Ik schat tussen 18-22.
Maar weet ik zo niet hoor.
Kan ook iets meer zijn. Laat dat nooit meten. Zit voornamelijk bij de buik. Rest vind ik zelf wel meevallen.

Natuurlijk ben ik ook geen kleine jongen;)

Maar hoop dus na het beeindigen van de complete kuur op max 15% te zitten, met hetzelfde gewicht.

Je zal toch je vetpercentage moeten laten meten, wil je echt weten hoeveel je bent gegained na deze cycle.

Richard ik zou als ik jou was eens gaan kletsen met G21. Die had hele mooie nieuwe onderzoeken waaruit blijkt dat Proviron helemaal niks voor een bodybuilder doet behalve increased coïtus drive. Dan kan je van dat geld Winny kopen :D

Terug
Naar boven