AndroidHealthClinic

Dit word hem voor zeker

ehhhh, verlaging van je SHBG-waardes bedoel je denk ik ???

proviron bindt aan SHGB zodat testosteron er niet aan kan binden = meer testosteron over voor je spieren

;)

@Ries, mooi kuurtje, geen (preventief) HCG erbij?

Volgens mij klopte dat inderdaad niet, testosteron is het coïtus-hormoon waar de SHBG zich aan bindt.

Richard, succes met je kuur! Je snapt natuurlijk wel dat iedereen erna ECHT bang voor je is hè :D

ehhhh, verlaging van je SHBG-waardes bedoel je denk ik ???

proviron bindt aan SHGB zodat testosteron er niet aan kan binden = meer testosteron over voor je spieren

;)

@Ries, mooi kuurtje, geen (preventief) HCG erbij?

oops idd neem me niet kwalijk:D
Ik zie het nu pas.

HCG is niet nodig. Ik denk dat je heel snel gaat herstellen met Proviron tot aan de nakuur.

Mochten de testis iets krimpen kan je de laatste weken voor de nakuur de proviron verhogen (mits je nog op voorraad hebt).

Ik denk ook dat je een boel gaat gainen Ries :D

Heej ouwe trek je dan toch de stoute schoenen aan? :D Je hebt toch al voor nageslacht gezorgd dus dat kan je niet meer worden afgepakt. Hehe jk.

Veel succes Ries, we zijn benieuwd!

Ben heel benieuwd :) Lijkt wel goed doordacht, ook met de rust enz.

Wel pics maken he!

Dit is `t mooiste wat ik vandaag lees.
145 kg gruwelijkheid naturel. Dan wil ik zien wat die 7,5 gram test gaat doen.
Succes d`rmee en zet `m op! Je heb d`r goed over nagedacht.

onze nieuwe super heavy wheight 160kilo!!!

Hoe wil dat bijdragen aan vergroting van de ballen? Het werkt alleen tegen de aromatisatie en oestrogenen.

En nog een reeks andere dingen.

Maar wanneer stopt de de aanmaak van LH? Wanneer er teveel oestrogenen in het bloed zitten. Zodra je oestrogeen gehalte laag wordt (dus door aromatase tegen te gaan) wordt de LH gestimuleerd.

In onderzoeken die ik laatst nog heb gepost, bleef LH hetzelfde of steeg zelfs bij gebruik van proviron (bij 100mg of meer). Dit is de verklaring ervoor.

Een hoge LH is wat je wil na je kuur om je testo productie opgang te brengen.

Dit is allang bekend bij sommige wetenschappers, maar nog niet echt doorgedrongen in bodybuilding.

Binnenkort (zeer ruim nemen) kom ik met mn eigen website als goed is en kom ik nog met een reeks bijzondere dingen op te proppen waar men hier niks van weten, die de kuurvoorstellen aardig zullen veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
Hehe 7,5 gram per week gaat wat ver, maar wie weet ;)

Hehe cardio is zeke rniet mijn ding, maar liever 2x lang (buiten wandelen kan ook nog) als
4 x 30 min.

Foto's zal ik maken net voor aavang kuur.
Maak ik gewoon alles poses 1x.

• Topic Starter Topic Starter
En nog een reeks andere dingen.

Maar wanneer stopt de de aanmaak van LH? Wanneer er teveel oestrogenen in het bloed zitten. Zodra je oestrogeen gehalte laag wordt (dus door aromatase tegen te gaan) wordt de LH gestimuleerd.

In onderzoeken die ik laatst nog heb gepost, bleef LH hetzelfde of steeg zelfs bij gebruik van proviron (bij 100mg of meer). Dit is de verklaring ervoor.

Een hoge LH is wat je wil na je kuur om je testo productie opgang te brengen.

Dit is allang bekend bij sommige wetenschappers, maar nog niet echt doorgedrongen in bodybuilding.

Binnenkort (zeer ruim nemen) kom ik met mn eigen website als goed is en kom ik nog met een reeks bijzondere dingen op te proppen waar men hier niks van weten, die de kuurvoorstellen aardig zullen veranderen.

En die ballen verdwijnen niet he. Krimpen ff. Maar komt wel weer terug.
En idd proviron moet e.e.a. wel wat tegengaan.
En btw, ik heb stierenkloten, dus is niet zo erg als die wat krimpen (misschien zijn die grote kloten wel mijn geheim:D )

Ik ben heel benieuwd wat het met je doet bro! Succes iig en je log zal ik zeker gaan volgen.

Als je besluit vast staat, succes!!

Terug
Naar boven