MuscleMeat

Dit word hem voor zeker

Ik vind dat je goed hebt doordacht, daar heb ik geen woorden voor.

Maar 90 min. cardio word moeilijk Richard, want je conditie gaat achteruit.
Je gaat moeilijker ademen enzo, af en toe lijkt het wel of je adem tekort komt.
Dat zal je wel van zelf wel achter komen.
Nogmaals 750mg is niet veel.

succes man,ben s benieuwd wat dat gaat geven

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk zou ik denken dat 500 Test ook al heel wat voor je doet kerel.
Je zou denken dat gezien je gewicht je hoger moet doseren,maar je bent nog AS maagd.
Gezien dat je voeding dik in orde zal zijn en trainingservaring ook denk ik dat je best zal knallen op 500mg
In hoeverre kan je dan eigelijk de ratio gewicht/dosering bepalen?
Ik weet dat veel mensen uit ervaring spreken,maar ik kan dit nergens wetenschappelijk terugvinden.

En de proviron de laatste weken is puur voor verhoging van SHBG waardes neem ik aan?

iig succes kerel:thumbs:

Proviron is idd puur SHBG reden. Dus meer effect van je test.
Is idd zover ik weet niet bepalen, in hoeverre je eigen gewicht in relatie tot dosering moet staan. Echter ga ik ook af op een aantal mensen met meer ervaring.

Je zal toch je vetpercentage moeten laten meten, wil je echt weten hoeveel je bent gegained na deze cycle.

Spiegel en foto zal laten zien wat ik ben veranderd. Ik doe geen wedstrijden dus bf is imo niet van essentieel belang.

Richard ik zou als ik jou was eens gaan kletsen met G21. Die had hele mooie nieuwe onderzoeken waaruit blijkt dat Proviron helemaal niks voor een bodybuilder doet behalve increased coïtus drive. Dan kan je van dat geld Winny kopen :D

Hmm proviron staat toch echt hoog bij sommige mannen in het vaandel. Ook wat er ik er over lees is het geen verkeerd produkt. Winny is wel cheaper ja;)
Alleen aangezien ik al gevoelig ben in mijn gewrichten lijkt winny mij niet het middel voor mij.

Ik vind dat je goed hebt doordacht, daar heb ik geen woorden voor.

Maar 90 min. cardio word moeilijk Richard, want je conditie gaat achteruit.
Je gaat moeilijker ademen enzo, af en toe lijkt het wel of je adem tekort komt.
Dat zal je wel van zelf wel achter komen.
Nogmaals 750mg is niet veel.

Conditie is al k*t, en zal nog slechter worden, echter ik ga niet rennen he, gewoon rustig aan wandelen op een hele lichte incline. Vandaar ook de duur van de cardio.

succes man,ben s benieuwd wat dat gaat geven

Tnx. Ik ook;)

I hope so!

waarom neem je proviron pas vanaf week 6 ipv dag 1?enige reden?
ik ben aant overwegen om ook proviron extra bij te nemen bij mijn huidige kuur.Ik heb nu al zoveel topics over proviron gelezen maar kom er nog steeds niet echt aan uit?! Ik las laatst je andere topic over je kuur ivm provi Richard maar denk je echt dat het ten goed komt vanvde test?Gaat het je niet ten koste komen van enkele kilo's met provi?

Ik ben echt heel benieuwd Richard! Succes!

waarom neem je proviron pas vanaf week 6 ipv dag 1?enige reden?
ik ben aant overwegen om ook proviron extra bij te nemen bij mijn huidige kuur.Ik heb nu al zoveel topics over proviron gelezen maar kom er nog steeds niet echt aan uit?! Ik las laatst je andere topic over je kuur ivm provi Richard maar denk je echt dat het ten goed komt vanvde test?Gaat het je niet ten koste komen van enkele kilo's met provi?

Dikgedrukt volg ik niet helemaal.
Bedoel je dat door proviron je minder gaint als test only?
Ik denk kwa pure spiermassa niet.
Test bind zich aan het coïtushormoon. Dus minder werkzame test voor het doel waar jij het voor wilt gebruiken.
De proviron bind zich aan het coïtushormoon, waardoor de test zich daar niet/minder aan zal binden.

Ik weet niet of ik het helemaal goed uitleg, maar in de basis is dit het.
2 redenen waarom ik het pas iets later doe.
Langzaam ester, begint pas vanaf week 3-4 voluit te knallen.
Daarna wil ik zien of ik het merk wanneer de proviron erbij komt.

Tevens het kostenplaatje. Proviron is niet goedkoop natuurlijk.

Ik doe geen wedstrijden dus bf is imo niet van essentieel belang.

:bow: :P

Dikgedrukt volg ik niet helemaal.
Bedoel je dat door proviron je minder gaint als test only?[/COLOR]Ik denk kwa pure spiermassa niet.
Test bind zich aan het coïtushormoon. Dus minder werkzame test voor het doel waar jij het voor wilt gebruiken.
De proviron bind zich aan het coïtushormoon, waardoor de test zich daar niet/minder aan zal binden.

Ik weet niet of ik het helemaal goed uitleg, maar in de basis is dit het.
2 redenen waarom ik het pas iets later doe.
Langzaam ester, begint pas vanaf week 3-4 voluit te knallen.
Daarna wil ik zien of ik het merk wanneer de proviron erbij komt.

Tevens het kostenplaatje. Proviron is niet goedkoop natuurlijk.

ja ,ik dacht dat omdat proviron toch ervoor zorgt dat je droger uit een kuur komt.Ik ga het ook innemen iig vanaf week 3.Eens zien wat dat gaat geven

waarschijnlijk zal je minder vocht gainen,die later toch zowiezo verdwijnt, maar pure spiermassa zal je meer gaan gainen.Zoiets dus?

Ken je makkelijk hebben ouwe !! Suc6 !!!

en gainen met da brute lichaam :D :D

Ja, ik zal terzijnertijd een log aas, training en voeding bijhouden, met elke dag wat ik gegeten heb, getraind heb en aas.

damn zo'n fysiek zonder AS???dat word nog wat!!

Succes, ik weet echt geen **** van kuren, maar ben wel benieuwd hoe 't zal gaan.
Helemaal of die vetjes er een beetje afgaan :) want ik denk dat als jij op 10-15% zit, dat 't al flink impressive is, jij hoeft echt niet naar 6% of zo te gaan zitten om er indrukwekkend uit te zien. Want als ik 't goed onthouden heb, heb je een keer gezegd dat je wel eens écht laag wilde gaan zitten.

Wil 2 x pw 90 minuten cardio doen, op een lage intensiteit (denk aan wandelen),

Bedoel je nou dat je ineens van helemaal geen cardio doen, meteen naar 2 keer per week, 90 minuten cardio achter elkaar wil gaan?
Kan je dat niet beter wat meer opbouwen en verspreiden over de week? Al is het alleen maar omdat je het dan waarschijnlijk lager volhoudt. Cardio is al niet jouw ding (toch?), en om dan ineens zoveel te moeten doen...

En de proviron de laatste weken is puur voor verhoging van SHBG waardes neem ik aan?

ehhhh, verlaging van je SHBG-waardes bedoel je denk ik ???

proviron bindt aan SHGB zodat testosteron er niet aan kan binden = meer testosteron over voor je spieren

;)

@Ries, mooi kuurtje, geen (preventief) HCG erbij?

Terug
Naar boven