ahmet 110kg
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Persoonlijk zou ik denken dat 500 Test ook al heel wat voor je doet kerel.
Je zou denken dat gezien je gewicht je hoger moet doseren,maar je bent nog AS maagd.
Gezien dat je voeding dik in orde zal zijn en trainingservaring ook denk ik dat je best zal knallen op 500mg
In hoeverre kan je dan eigelijk de ratio gewicht/dosering bepalen?
Ik weet dat veel mensen uit ervaring spreken,maar ik kan dit nergens wetenschappelijk terugvinden.
En de proviron de laatste weken is puur voor verhoging van SHBG waardes neem ik aan?
iig succes kerel![]()
Je zal toch je vetpercentage moeten laten meten, wil je echt weten hoeveel je bent gegained na deze cycle.
Richard ik zou als ik jou was eens gaan kletsen met G21. Die had hele mooie nieuwe onderzoeken waaruit blijkt dat Proviron helemaal niks voor een bodybuilder doet behalve increased coïtus drive. Dan kan je van dat geld Winny kopen![]()
Ik vind dat je goed hebt doordacht, daar heb ik geen woorden voor.
Maar 90 min. cardio word moeilijk Richard, want je conditie gaat achteruit.
Je gaat moeilijker ademen enzo, af en toe lijkt het wel of je adem tekort komt.
Dat zal je wel van zelf wel achter komen.
Nogmaals 750mg is niet veel.

waarom neem je proviron pas vanaf week 6 ipv dag 1?enige reden?
ik ben aant overwegen om ook proviron extra bij te nemen bij mijn huidige kuur.Ik heb nu al zoveel topics over proviron gelezen maar kom er nog steeds niet echt aan uit?! Ik las laatst je andere topic over je kuur ivm provi Richard maar denk je echt dat het ten goed komt vanvde test?Gaat het je niet ten koste komen van enkele kilo's met provi?
Tevens het kostenplaatje. Proviron is niet goedkoop natuurlijk.
Dikgedrukt volg ik niet helemaal.
Bedoel je dat door proviron je minder gaint als test only?[/COLOR]Ik denk kwa pure spiermassa niet.
Test bind zich aan het coïtushormoon. Dus minder werkzame test voor het doel waar jij het voor wilt gebruiken.
De proviron bind zich aan het coïtushormoon, waardoor de test zich daar niet/minder aan zal binden.
Ik weet niet of ik het helemaal goed uitleg, maar in de basis is dit het.
2 redenen waarom ik het pas iets later doe.
Langzaam ester, begint pas vanaf week 3-4 voluit te knallen.
Daarna wil ik zien of ik het merk wanneer de proviron erbij komt.
Tevens het kostenplaatje. Proviron is niet goedkoop natuurlijk.
waarschijnlijk zal je minder vocht gainen,die later toch zowiezo verdwijnt, maar pure spiermassa zal je meer gaan gainen.Zoiets dus?

want ik denk dat als jij op 10-15% zit, dat 't al flink impressive is, jij hoeft echt niet naar 6% of zo te gaan zitten om er indrukwekkend uit te zien. Want als ik 't goed onthouden heb, heb je een keer gezegd dat je wel eens écht laag wilde gaan zitten.Wil 2 x pw 90 minuten cardio doen, op een lage intensiteit (denk aan wandelen),
En de proviron de laatste weken is puur voor verhoging van SHBG waardes neem ik aan?