Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan ik toch als ik twee emmers bestel twee verschillende smaken nemen? Ik kan dit niet aangeven op de site.
Ook heb ik nog een vraag over de samenstelling wat betreft de concentraat/isolaat/hydro. Wat is de verhouding hierin??

Zou het graag voor je doen maar deze prijzen zijn echt het uiterste...![]()

De verhouding: 95:5:5. Smaak; je kunt 2x 1 emmer nemen, dan kun je steeds de gewenste smaak aangeven![]()

De verhouding: 95:5:5. Smaak; je kunt 2x 1 emmer nemen, dan kun je steeds de gewenste smaak aangeven![]()
Hadden jullie niet gewoon 100% concentraat kunnen nemen dan? Die 5% maakt natuurlijk ook niets uit dan. De hydro wordt ook niet sneller opgenomen in een mix van concentraat. Ik zie de toegevoegde waarde van die 5% niet?
Denk dat dit 90/5/5 is
@HarryE, je vraagt ze wel goedkoper te gaan.
2x30 euro is 60 euro, 1 emmer is 51 euro en ja het is dezelfde hoeveelheid.
Emmer is gewoon goedkoper omdat het maar 1 smaak bevat
Zullen vast nog wel andere redenen voor zijn en weet zeker dat als ze 2 smaken voor zo'n prijs konden aanbieden, ze dat ook deden.
Te snel typen
Woop, ik MOET nu gewoon cookie and cream bestellen. Misschien een sampletje vragen van pwo, zodat ik nu wel een volle maatschep krijg, zodat ik het misschien wel merk.
Morgen even doen!
Sample aanvragen kun je doen bij opmerkingen. Dank je
kan ik bij mijn bestelling een sample krijgen van een smaak naar keuze? zo'n sample van 1 zakje ofzo?

Lijkt mij ook, dan kan er nog wat van de prijsHadden jullie niet gewoon 100% concentraat kunnen nemen dan? Die 5% maakt natuurlijk ook niets uit dan. De hydro wordt ook niet sneller opgenomen in een mix van concentraat. Ik zie de toegevoegde waarde van die 5% niet?
.dacht dat de nederlanders altijd zo gierig waren maar deze belg kent er ook wat van![]()

Whey concentraat is erg goedkoop. Isolaat en hydrolisaat zijn veel duurder. Dus in plaats van 90% concentraat in de whey perfection hadden ze veel beter 100% concentraat kunnen doen omdat die 5% geen enkele toegevoegde waarde heeft. Dan hadden ze het product dus nog iets goedkoper kunnen aanbieden (niet dat het nu al niet goedkoop is
).