XXL Nutrition

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

De 4,5 kilo whey zijn EMMERS, dus 1 smaak.
De 2,2 kilo whey zijn potten en kan je dus elke pot een andere smaak nemen.

Dan kan ik toch als ik twee emmers bestel twee verschillende smaken nemen? Ik kan dit niet aangeven op de site.

Ook heb ik nog een vraag over de samenstelling wat betreft de concentraat/isolaat/hydro. Wat is de verhouding hierin??

• Topic Starter Topic Starter
Dan kan ik toch als ik twee emmers bestel twee verschillende smaken nemen? Ik kan dit niet aangeven op de site.

Ook heb ik nog een vraag over de samenstelling wat betreft de concentraat/isolaat/hydro. Wat is de verhouding hierin??

De verhouding: 95:5:5. Smaak; je kunt 2x 1 emmer nemen, dan kun je steeds de gewenste smaak aangeven:)

Zou het graag voor je doen maar deze prijzen zijn echt het uiterste...:cool:

Ik vraag toch ook niet om nog goedkoper te gaan???
Ik wil eigenlijke 2 kleinere voor de prijs van 1 grote wat dezelfde hoeveelheid is:o
Bij alléén 1 snap ik ja dat is €29,95, maar bij 2 kan dat dus niet?:cool:
Wat is de reden dan : voor jullie hogere verzendkosten ofzo ?

De verhouding: 95:5:5. Smaak; je kunt 2x 1 emmer nemen, dan kun je steeds de gewenste smaak aangeven:)

Denk dat dit 90/5/5 is :P

@HarryE, je vraagt ze wel goedkoper te gaan.
2x30 euro is 60 euro, 1 emmer is 51 euro en ja het is dezelfde hoeveelheid.
Emmer is gewoon goedkoper omdat het maar 1 smaak bevat :)
Zullen vast nog wel andere redenen voor zijn en weet zeker dat als ze 2 smaken voor zo'n prijs konden aanbieden, ze dat ook deden.

Laatst bewerkt:
Rekenmachine is in alle hektiek verloren gegaan.

kan ik bij mijn bestelling een sample krijgen van een smaak naar keuze? zo'n sample van 1 zakje ofzo?

Woop, ik MOET nu gewoon cookie and cream bestellen :). Misschien een sampletje vragen van pwo, zodat ik nu wel een volle maatschep krijg, zodat ik het misschien wel merk.

Morgen even doen :)!

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat dit 90/5/5 is :P

@HarryE, je vraagt ze wel goedkoper te gaan.
2x30 euro is 60 euro, 1 emmer is 51 euro en ja het is dezelfde hoeveelheid.
Emmer is gewoon goedkoper omdat het maar 1 smaak bevat :)
Zullen vast nog wel andere redenen voor zijn en weet zeker dat als ze 2 smaken voor zo'n prijs konden aanbieden, ze dat ook deden.

Correct.:D Te snel typen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Woop, ik MOET nu gewoon cookie and cream bestellen :). Misschien een sampletje vragen van pwo, zodat ik nu wel een volle maatschep krijg, zodat ik het misschien wel merk.

Morgen even doen :)!

Goede keuze:zuip:Sample aanvragen kun je doen bij opmerkingen. Dank je:)

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

kan ik bij mijn bestelling een sample krijgen van een smaak naar keuze? zo'n sample van 1 zakje ofzo?

Jawel, dit kun je vragen bij "opmerkingen" als je bestelt. Wijst zich vanzelf:)

Hadden jullie niet gewoon 100% concentraat kunnen nemen dan? Die 5% maakt natuurlijk ook niets uit dan. De hydro wordt ook niet sneller opgenomen in een mix van concentraat. Ik zie de toegevoegde waarde van die 5% niet?
Lijkt mij ook, dan kan er nog wat van de prijs :).

Dacht dat de Nederlanders altijd zo gierig waren maar deze belg kent er ook wat van :P

Uitleg?
Ik kan ook makkelijk dingen suggereren.
Whey concentraat is erg goedkoop. Isolaat en hydrolisaat zijn veel duurder. Dus in plaats van 90% concentraat in de whey perfection hadden ze veel beter 100% concentraat kunnen doen omdat die 5% geen enkele toegevoegde waarde heeft. Dan hadden ze het product dus nog iets goedkoper kunnen aanbieden (niet dat het nu al niet goedkoop is :P ).

Mischien kan B&F zelf even reageren. Ik zag dat ze in dit topic aan het lezen waren. Wellicht is het een idee voor de toekomst.

Heeft niets met gierig te maken. Ik gebruik whey concentraat al lang niet meer. Ik ging mee in de redenatie van MasterG.

Terug
Naar boven