MuscleMeat

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

krijg je nouw een grotere penis van Result? sireuse vraag als ik het goed begreep meer testeronen ofso?
Result combineert deze Super Creatines met nog een enorm sterk ingredient voor je prestaties: Cordyceps Sinsensis. Het ingredient met enorm veel voordelen voor je prestaties en spiergroei.

De zin in coïtus neemt toe.
Met name in China en Japan veel wetenschappelijk onderzoek verricht naar het effect van Cordyceps op de geslachtsdrift.

De werking van Cordyceps al seksueelstimulerend supplement berust waarschijnlijk op een combinatie van verschillende effecten op het lichaam.
Cordyceps heeft een stimulerende werking op de geslachtsorganen en op de aanmaak van geslachtshormonen.

@Bron
Supplement Review op het DBB forum!

• Topic Starter Topic Starter
We krijgen enorm veel positieve reacties op de Result.:cool: Waarschijnlijk is het de combinatie...

naturel test nodig als 18 jarige?

Hey ik moet zeggen dat dit een topactie is. Behalve wat samples heb ik nooit echt Eiwit shakes gebruikt. Zo'n actie kan je natuurlijk niet laten liggen , welke smaken raden jullie nou aan ?. Veel succes nog met de over uren :p. Mvg.

naturel test nodig als 18 jarige?

Hoewel het niet direct nodig is, kan je er wel baat bij hebben. Heb zelf ook altijd test-boosters op jongere leeftijd gebruikt.

Hey ik moet zeggen dat dit een topactie is. Behalve wat samples heb ik nooit echt Eiwit shakes gebruikt. Zo'n actie kan je natuurlijk niet laten liggen , welke smaken raden jullie nou aan ?. Veel succes nog met de over uren :p. Mvg.

Whey Perfection Berry Blast (Fristi smaak)

Hier ga je zeker geen spijt van krijgen! Iets wat je nooit hebt bij Body en Fitshop, want de prijzen die Ilco dit jaar voor jullie hanteert is kerst,sinterklaas en oud en nieuw in 1 mooi prijzen pakket! :D

Pak deze kans! :)

-Leon

Mooie acties, sowieso een pot whey voor 31 december denk ik ;) wou een whey van xxl kopen, maar die is duurder, dus als ze tot 31 december het niet nóg goedkoper maken wordt het toch deze :D

Mooie acties, sowieso een pot whey voor 31 december denk ik ;) wou een whey van xxl kopen, maar die is duurder, dus als ze tot 31 december het niet nóg goedkoper maken wordt het toch deze :D

Met de gratis verzending, goodies, samples en deze prijs/kwaliteit van Whey Perfection zijn wij gewoon de goedkoopste...

Period! :D

-Leon

oehh welke zal ik bestellen... te veel keus :d

gelukkig nog wat samples liggen dus zal is proeven binnenkort =] Welke het lekkerste is en dan wat bestellen

1 maatschep.
Rondom training of voor het ontbijt.
Simpeler als dat is het niet en vaker is niet nodig :)

Zou echt super zijn moest het lukken :D

Wil deze zeer graag proberen. Anders begin van het nieuwe jaar deze zo bestellen moest dit niet lukken. Want de prijs is sowieso al zeer scherp :thumb:

Dank je:) Ik ga er naar kijken:D

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

oehh welke zal ik bestellen... te veel keus :d

gelukkig nog wat samples liggen dus zal is proeven binnenkort =] Welke het lekkerste is en dan wat bestellen

De aanbieding loopt tot 31 december. Tijd genoeg om te proeven:D

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Dank je!:)

Het is echt ongekend druk!!:cool:

Eigenlijk alle smaken zijn lekker dus het is echt persoonlijk welke je favoriet is:)

Mijn persoonlijke smaakToppers:
-Berry
-Fresh Orange
-Sunny Peach
-Cookies

Ik heb thuis nog wat over van mijn laatste creatinekuur van 'creatine creapure'. Kan ik deze opmaken en vervolgens met mijn kuur doorgaan en afmaken met 'result'? Topacties btw!

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Ik heb thuis nog wat over van mijn laatste creatinekuur van 'creatine creapure'. Kan ik deze opmaken en vervolgens met mijn kuur doorgaan en afmaken met 'result'? Topacties btw!

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Ja, dat kan zeker. Met Result zul je echt doorknallen! Dank je, voor het compliment:)

Laatst bewerkt:
Ik wil graag 2 smaken van whey perfection kopen maar vindt 2x 4,5 kg (€103) ondanks de aantrekkelijke aanbieding iets te gortig:), dus mijn vraag is kan ik 2 stuks van 2,25 kg bestellen voor de prijs van 1 grote van 4,5 kg voor € 51,50?, het is immers dezelfde hoeveelheid!;)

Ik wil graag 2 smaken van whey perfection kopen maar vindt 2x 4,5 kg (€103) ondanks de aantrekkelijke aanbieding iets te gortig:), dus mijn vraag is kan ik 2 stuks van 2,25 kg bestellen voor de prijs van 1 grote van 4,5 kg voor € 51,50?, het is immers dezelfde hoeveelheid!;)

Het is nog niet goedkoop genoeg?
Achja, Nederlands eigen he.:o

Zou het graag voor je doen maar deze prijzen zijn echt het uiterste...:cool:

Laatst bewerkt:
Ik ga ook voor de whey perfection, alleen wil ik twee verschillende smaken. Hoe moet ik dit aangeven bij mijn bestellen aangezien ik maar 1 smaak kan kiezen voor twee potten?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven