XXL Nutrition

Dj The Crasher (some tracks of mine own)

crasher

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Zoals sommige al wisten ben ik Dj op hardcore/Darkcore/Terror feesten.
Maar als ik wat vrije tijd over heb maak ik ook wel mijn eigen nummers.

Nou geniet ervan en geef je mening.

Download links:

http://www.ra2virus.nl/The%20Crasher%20-%20Play%20that%20****ing%20track!!!.mp3

[Link niet meer beschikbaar]

En een Foto From me :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsja wat zal ik zeggen... je kan er iig vast wel op een MoH cd mee dus dat zegt genoeg. Persoonlijk vind ik er weinig aan eerlijk gezegd.

Klinkt wel lekker, alhoewel dit ook niet helemaal mijn ding is. Zoals Grijpwijk zegt, kan ie zeker wel op een MOH album.

Wel lekker gefilterd.

• Topic Starter Topic Starter
Dank u.
Je moet er van houden eh :D

Klinkt zker wel vet :cool:
stuur ze naar moh op zou ik zegguh :eek:

Mr.Master zei:
Klinkt zker wel vet :cool:
stuur ze naar moh op zou ik zegguh :eek:

Rare is dat ze waarschijnlijk niet zo enthousiast zullen zijn (ze krijgen vast genoeg shit opgestuurd). Waar ze dan al die idioten vandaan halen waarmee ze die cd's tegenwoordig volproppen is me een raadsel. 1e delen gingen altijd nog wel maar tegenwoordig is het echt toet-toet-boing-boing niveau vaak.
Zelfs darkcore is na deel 3 nooit meer wat geweest...

tog vind ik persoonlijk dat de MoH's steedsmooier worduh, mja iedereen zijn eigen mening :rolleyes:

Grijpwijk zei:
Verjaardag:
July 8, 1990

Tsja, dat zal het verklaren ;)

:roflol:

Mr Master; Probeer deze eens op te snorren...beetje huiswerk

ruff-iv.jpg

Lekker nummertje hoor! :thumbs:
Welke software gebruik je? en heb je hardware?

Leviathan zei:
Idd.....als je zou vragen wie de grondlegger van de hardcore is,zeggen ze steevast: Angerfist!!!! :D

Angerfist... :kots:
Gast die ik ken is bevriend met die kneiter en zodoende hoor ik wel eens verhalen. Zo is mij het verteld op respectvolle toon: 'Angerfist maakt een x aantal nummers per week!!!!!!' (wat dus al aangeeft dat er weinig tijd/moeite en toewijding in zit en dat is er dus in 99% van de gevallen ook aan te horen)
Tsja en met alle meelopers die je tegenwoordig weer hebt worden dit soort dingen dus nog gewaardeerd ook...

• Topic Starter Topic Starter
Grijpwijk zei:
Angerfist... :kots:
Gast die ik ken is bevriend met die kneiter en zodoende hoor ik wel eens verhalen. Zo is mij het verteld op respectvolle toon: 'Angerfist maakt een x aantal nummers per week!!!!!!' (wat dus al aangeeft dat er weinig tijd/moeite en toewijding in zit en dat is er dus in 99% van de gevallen ook aan te horen)
Tsja en met alle meelopers die je tegenwoordig weer hebt worden dit soort dingen dus nog gewaardeerd ook...

Als je je huiswerk een beetje had gemaakt had je gewetuh dat angerfist een groep is bestaand uit 3 personen ;)
En jah hun nummers zijn niet uber alles maar ze kunnen wel zegguh dat ze binnuh zijn.

Terug
Naar boven